Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 14.02.2021 10:37
Ještě tě doplním, zase by se našli nadšenci, co by se jako koníček v tom hrabali. Problém je ten, že vše je záměrně děláno tak, aby to bylo nerozebiratelné.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Pro me tohle forum neni hlavnim zdrojem informaci. 1.5ky uz se v servisech zacinaji sjizdet taky a ne ze ne. Ze ty problem nemas je informace asi tak k hov.u, jako ze mne duratec nezere olej. Ale kolik turbomotoru lehlo po par desítkách km? A jsou uz i lidi, co mají motor treti. Kolik duratecu lehlo po par desitkach km? Nic takového se ve velkém neobjevilo. A kdyz uz sly po svem odmakanem case na go, jejiz cena byla celkem srandovní ve vztahu k najetym km, tak byl zase na dlouho pokoj. Dokud jezdily atmosky, tak zrovna u forda byla životnost dana hlavne korozi a celkovým stářím.Stanley_vy píše: 14.02.2021 10:24Vrat se zpátky do ta tématu o 1.5 a precti si na základě čeho jste poslední flame rozpoutali. Kolik tam bylo uživatelů s fatální závadu motoru? Nula? Kolik lidi se vrátilo z servisu z informací, že dělají jeden motor za druhým? Nula?Ma.rt píše: 14.02.2021 09:49Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.Stanley_vy píše: 14.02.2021 08:54
Ano, podstatě platí, že co nové auto, to pist venku a všechno v motoru i kolem zasrane olejem. Budu si ho muset jít prohlédnout, jestli už taky někde nevykukuje pist.
Těmito argumenty se jen ukazuje názorová nahota jejich pisatelu. Naštěstí už přispěchal na pomoc i předseda spolku.
A nad tím jste rozjeli kanonadu s pětkou drátem nesmrtelnou atmosferou a plnymi bazary neprodejnych turbomotoru. Jenom kecy a pořád dokola.
Ty si delas srandu, ale par svych oblíbených bazaru sleduju a pekne auto s atmoskou je hned pryc. Lidi si umej spocitat predpokladane provozni naklady.
Konečně trochu sebereflexe.Ma.rt píše: 14.02.2021 10:57Ze ty problem nemas je informace asi tak k hov.u, jako ze mne duratec nezere olej.
Konspirazori mají vždy lepší informace než "ovce". Stačí mrknout do vlákna o politice.Ma.rt píše: 14.02.2021 10:57Pro me tohle forum neni hlavnim zdrojem informaci. 1.5ky uz se v servisech zacinaji sjizdet taky a ne ze ne. Ale kolik turbomotoru lehlo po par desítkách km? A jsou uz i lidi, co mají motor treti. Kolik duratecu lehlo po par desitkach km? Nic takového se ve velkém neobjevilo. A kdyz uz sly po svem odmakanem case na go, jejiz cena byla celkem srandovní ve vztahu k najetym km, tak byl zase na dlouho pokoj. Dokud jezdily atmosky, tak zrovna u forda byla životnost dana hlavne korozi a celkovým stářím.Stanley_vy píše: 14.02.2021 10:24Vrat se zpátky do ta tématu o 1.5 a precti si na základě čeho jste poslední flame rozpoutali. Kolik tam bylo uživatelů s fatální závadu motoru? Nula? Kolik lidi se vrátilo z servisu z informací, že dělají jeden motor za druhým? Nula?Ma.rt píše: 14.02.2021 09:49
Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.
A nad tím jste rozjeli kanonadu s pětkou drátem nesmrtelnou atmosferou a plnymi bazary neprodejnych turbomotoru. Jenom kecy a pořád dokola.
Jojo, po pěkne stoptce se taky jen zaprasi.
Já zas vidim tady v diskuzi nemalo uplakanku s atmosferou. Co z toho uděláme za závěr?Ma.rt píše: 14.02.2021 12:12 Jaka sebereflexe? Ja tu z jednoho kusu statistiky nedelam. Tech uplakanych s ecoboosty na netu malo neni.
Co je slovo zasvedcene? Neumíš ani rodný jazyk a mas pocit, ze se muzes s.at do aut...
Stoptce melo byt stopetce? O te tu nikdo nepsal, to zas meles hovadiny.
Kdyz jsi tak chytry, tak co jsem si měl koupit za motorizaci do Mondea MK4 s najezdem 10-15 tis. km rocne a s mnoha krátkými trasami, kdyz je teda dvoulitr spatny? Jsem fakt zvedav, co za odpověď z Tebe vyleze.