Stránka 162 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 10:37
od ballu
Ještě tě doplním, zase by se našli nadšenci, co by se jako koníček v tom hrabali. Problém je ten, že vše je záměrně děláno tak, aby to bylo nerozebiratelné.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 10:40
od smoula
Jiná doba, prostě to tak je. Jiná doba.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 10:46
od ballu
Když již dávají auto jako spotřebák, tak je taky potřeba dát odpovídající cenu. Ne abych 3 roky dával každý měsíc 20 táců bokem pro jeho pořízení.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 10:47
od smoula
To tě může potkat i u staré atmosféry

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 10:55
od ballu
To máš pravdu, atmošky jdou nahoru a v bazarech zbyly jen šroty.

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Napsal: 14.02.2021 10:57
od Ma.rt
Stanley_vy píše: 14.02.2021 10:24
Ma.rt píše: 14.02.2021 09:49
Stanley_vy píše: 14.02.2021 08:54

Ano, podstatě platí, že co nové auto, to pist venku a všechno v motoru i kolem zasrane olejem. Budu si ho muset jít prohlédnout, jestli už taky někde nevykukuje pist.

Těmito argumenty se jen ukazuje názorová nahota jejich pisatelu. Naštěstí už přispěchal na pomoc i předseda spolku.
Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.
Vrat se zpátky do ta tématu o 1.5 a precti si na základě čeho jste poslední flame rozpoutali. Kolik tam bylo uživatelů s fatální závadu motoru? Nula? Kolik lidi se vrátilo z servisu z informací, že dělají jeden motor za druhým? Nula?

A nad tím jste rozjeli kanonadu s pětkou drátem nesmrtelnou atmosferou a plnymi bazary neprodejnych turbomotoru. Jenom kecy a pořád dokola.
Pro me tohle forum neni hlavnim zdrojem informaci. 1.5ky uz se v servisech zacinaji sjizdet taky a ne ze ne. Ze ty problem nemas je informace asi tak k hov.u, jako ze mne duratec nezere olej. Ale kolik turbomotoru lehlo po par desítkách km? A jsou uz i lidi, co mají motor treti. Kolik duratecu lehlo po par desitkach km? Nic takového se ve velkém neobjevilo. A kdyz uz sly po svem odmakanem case na go, jejiz cena byla celkem srandovní ve vztahu k najetym km, tak byl zase na dlouho pokoj. Dokud jezdily atmosky, tak zrovna u forda byla životnost dana hlavne korozi a celkovým stářím.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 10:58
od Ma.rt
ballu píše: 14.02.2021 10:55 To máš pravdu, atmošky jdou nahoru a v bazarech zbyly jen šroty.
Ty si delas srandu, ale par svych oblíbených bazaru sleduju a pekne auto s atmoskou je hned pryc. Lidi si umej spocitat predpokladane provozni naklady.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 11:06
od stano.
Zas par stranok o nicom, ale na nieco zmysluplne, vylet do Thajska, sa nechytil nikto.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 11:11
od ballu
🤣a co píši, když tam přijde dobrá, tak ji ani nestačí zaparkovat a je pryč. Zbudou jen ty, co mají motor OK, ale kastle a podvozek by neprošel STK ani při zavření obou očí.😂

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 11:12
od Ma.rt
Vzdyt to rikam..garanční mas 30tkm/2 roky a sam pripoustis, ze minimum je 1x za rok. :D

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Napsal: 14.02.2021 11:53
od Stanley_vy
Ma.rt píše: 14.02.2021 10:57Ze ty problem nemas je informace asi tak k hov.u, jako ze mne duratec nezere olej.
Konečně trochu sebereflexe. :palec_nahoru:
Ma.rt píše: 14.02.2021 10:57
Stanley_vy píše: 14.02.2021 10:24
Ma.rt píše: 14.02.2021 09:49

Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.
Vrat se zpátky do ta tématu o 1.5 a precti si na základě čeho jste poslední flame rozpoutali. Kolik tam bylo uživatelů s fatální závadu motoru? Nula? Kolik lidi se vrátilo z servisu z informací, že dělají jeden motor za druhým? Nula?

A nad tím jste rozjeli kanonadu s pětkou drátem nesmrtelnou atmosferou a plnymi bazary neprodejnych turbomotoru. Jenom kecy a pořád dokola.
Pro me tohle forum neni hlavnim zdrojem informaci. 1.5ky uz se v servisech zacinaji sjizdet taky a ne ze ne. Ale kolik turbomotoru lehlo po par desítkách km? A jsou uz i lidi, co mají motor treti. Kolik duratecu lehlo po par desitkach km? Nic takového se ve velkém neobjevilo. A kdyz uz sly po svem odmakanem case na go, jejiz cena byla celkem srandovní ve vztahu k najetym km, tak byl zase na dlouho pokoj. Dokud jezdily atmosky, tak zrovna u forda byla životnost dana hlavne korozi a celkovým stářím.
Konspirazori mají vždy lepší informace než "ovce". Stačí mrknout do vlákna o politice. :lol:

Za deset let se bude takto zasvedcene psát o turbomotorech a hanit elektro.
Ma.rt píše: 14.02.2021 10:58
ballu píše: 14.02.2021 10:55 To máš pravdu, atmošky jdou nahoru a v bazarech zbyly jen šroty.
Ty si delas srandu, ale par svych oblíbených bazaru sleduju a pekne auto s atmoskou je hned pryc. Lidi si umej spocitat predpokladane provozni naklady.
Jojo, po pěkne stoptce se taky jen zaprasi. :) Tim chci pouze říct, že pěkná atmosféra se stává "jednorozcem" tak není divu, že zmizí. Těch "skaredych" je stále dost...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 12:12
od Ma.rt
Jaka sebereflexe? Ja tu z jednoho kusu statistiky nedelam. Tech uplakanych s ecoboosty na netu malo neni.

Co je slovo zasvedcene? Neumíš ani rodný jazyk a mas pocit, ze se muzes s.at do aut...

Stoptce melo byt stopetce? O te tu nikdo nepsal, to zas meles hovadiny.

Kdyz jsi tak chytry, tak co jsem si měl koupit za motorizaci do Mondea MK4 s najezdem 10-15 tis. km rocne a s mnoha krátkými trasami, kdyz je teda dvoulitr spatny? Jsem fakt zvedav, co za odpověď z Tebe vyleze.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 12:39
od stano.
Preco je mondeo podmienkou? Daj do podmienky rovno 4 valce, benzin, aspon 100koni a som fakt zvedavy co to moze byt :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 12:50
od Stanley_vy
Ma.rt píše: 14.02.2021 12:12 Jaka sebereflexe? Ja tu z jednoho kusu statistiky nedelam. Tech uplakanych s ecoboosty na netu malo neni.

Co je slovo zasvedcene? Neumíš ani rodný jazyk a mas pocit, ze se muzes s.at do aut...

Stoptce melo byt stopetce? O te tu nikdo nepsal, to zas meles hovadiny.

Kdyz jsi tak chytry, tak co jsem si měl koupit za motorizaci do Mondea MK4 s najezdem 10-15 tis. km rocne a s mnoha krátkými trasami, kdyz je teda dvoulitr spatny? Jsem fakt zvedav, co za odpověď z Tebe vyleze.
Já zas vidim tady v diskuzi nemalo uplakanku s atmosferou. Co z toho uděláme za závěr? :lol:

Když ti dojdou argumenty, začneš s pravopisem? Moji češtinu už ohodnotili na ZS a SS a věř, že to byla vzdynejhur dvojka. Ale to neříká nic o tom, jak člověk rozumí motorum.

Jo, myslel jsem stopetku a dokonce jsem i vysvětlil proč o ní píšu. Akorat asi moc složitě, když jsi to nepochopil.

Dvoulitr jsi do Mondea koupil dobře. Ja mam ten motor rád, sám jsem ho několika lidem doporučil a jsou (byli) spokojeni.

Čemu nerozumím, je hrstka jejich majitelů mající potřebu si svoji volbu neustále ospravedlnovat prostřednictvím útoku na jiné motorizace.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.02.2021 13:08
od stano.
Pride do diskusie zufalec s komentarmi fordy sa len kazia, fordom tam, vlakom naspat, najlepsie auto je naftova kokcafka, on ma 1.9ftedei, najazdeneho pol miliona, nemusi nic servisovat, nafta v nadrzi pribuda, do chorvatska za 3 litre, atd.
Neviem preco mi to prislo na um.