Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.12.2007 16:59

Muzes mit funkcni jen nekolik zhavicu, mozna jen jeden.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od martyG » 20.12.2007 22:16

To pelen: tiež mi to tak robilo a robí ako to popisuje karolkopictures, vymenil som všetky žhaviče aj napriek tomu, že v háji bol len jeden. Nijako som však tomu štartovaniu tým nepomohol. Ako ďalšiu možnosť vyskúšam tú baterku, lebo sa mi trochen vidí, že málo pri štarte dáva. Bodaj by to bolo tým :roll: :roll: :roll: :cry: :cry: :cry:
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

Uživatelský avatar
karolkopictures
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1983
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Morovno,Trenčianský kraj,SR

Příspěvek od karolkopictures » 21.12.2007 12:04

Aj ja som vymenil všetky,aj palivový filter skusim tú baterku apotom sa uvidí.
Focus FUTURA 2002
Kuga ST line 4x4 2019
Mondeo Titanium X 2019

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 21.12.2007 15:19

opicak píše:Tak já skoro 100000 km (chystám se udělat památeční snímeček), ale na 100% je to jen iluze. tipoval bych to n a nejmíň 150000 km. Jen pro upřesnění - já mám starty taky naprosto v pohodě. Vždy po jednom nažhavení motor do 5 vteřin bublá! Je fakt, že pořádný mráz ještě nebyl. To, co vyvádí jak chytne je už méně veselejší. :cry:


Co diesel servis?Ja sem se tam uz objednal protoze abych se klepal kde me ten smejd zase necha to nemam zapotrebi
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 21.12.2007 15:50

karolkopictures píše:A to ti robí,pri všetkých štartoch alebo len pri prvom,lebo mne to blbne len pri prvom,to len zabuble,potom ho dám znova nažhaviť a chytí.Potom už chytá na prvé brnknutie,neviem či to nebude baterkou?Musím si ju dať odmerať.
Baterkou to nebude to vim z vlastni zkusenosti,mel jsem presne to same nebo spis jeste mam musim 2x nazhavit aby to chytlo napoprve,jak nazhavim jen jednou chytne,chcipne.A kdyz se juknes tady na foru moc malo lidem to chyta napoprve,samozrejme neberu FFll.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Mathiassko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: NITRA, SLOVAKIA

Příspěvek od Mathiassko » 22.12.2007 00:04

Suhlasim S Noahom, uz som tu pisal o svojich problemoch s rannymi startami a tiez som myslel ze to moze byt baterkou. Vymena nepomohla. Inak kupil som Banner 74Ah. Tiez vymenene vs. potrebne veci(zhavice, filter, olej, tankujem VPower). Tiez som rozmyslal ze pojdem na diag. do diesel servis, pockam ako dopadne noah. Pripadne skusim najst najekaho sik. elektrikara kt. odmera odber startera pri startovani. Tak daj potom Noah vediet ako si dopadol. Dostartovania priatelia
FordFocus 2002 1.8 TDCI 85kW

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 22.12.2007 01:21

Baterkou to asi určitě nebude, nikdo z Vás tady nepíšete že by to točilo špatně, spíš Vám to točí dobře a hned chytne, ale zase to chcípne a to by už přece baterka neměla ovlivnit. Už jsem to tady někde psal a srovnávat Escorta Endura DE s Focusem TDCi je asi nesmysl, ale švára měl něco podobného na Escortu. Start v poho, ale hned to chcíplo a tak třeba i třikrát a pak to chytlo a bez problému vrnělo. Baterka točila v poho i v mrazech. Nakonec to bylo něco s přisáváním falešnýho vzduchu a tim spadávala nafta. U Vás (TDCI) je více elektroniky, tak nemohlo by v tom bejt nějaký čidlo?? Pořád mě to táhne k nějaký elektrice která dává špatný hodnoty. Když Vám to baterka roztočí a chytne to tak je OK, ale pak se stane něco špatně.....Asi sem se moc rozepsal, ale ten Váš problém mě nedá pokoj.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 22.12.2007 09:20

Ono prisavani falesneho vzduchu,kdyz ty problemy budou u jednoho dokazu to pochopit ale aby tyhle problemy mela drtiva cast majitelu je uz dost divny.Je velkej problem narazit na dobreho mechanika,ktery urci problem,ja uz vycerpal vsechny moznosti a proto me nezbyde zajet do delphi servisu na kontrolu vstrikovani,davat okolo za diagnostiku penize a zavada porad trva je docela hnus(neresim tyhle studene starty)mam drobet jiny problem ale muze to mit souvislost.Napisu co mi nasli a kolik to stalo,teda jestli se s te ceny nepujdu obesit :))
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 22.12.2007 19:00

No já vim že u Vás je zakopanej pes jinde a ne ve falešnym vzduchu, to já napsal jen jako jednu zkušenost. A ještě to bylo na uplně jinym autě než je Focus.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 22.12.2007 23:16

já jsem měl špatné vstřiky(na 1 a 3 válci), které propouštěli přes přepad a tím se to lehce zavzdušňovalo.Výměna a je klid, ale už jsem to tady psal o dvě stránky nazpět :wink: ČEST
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
Ivo
Junior
Junior
Příspěvky: 425
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Sprostě

Příspěvek od Ivo » 23.12.2007 19:43

no taky mi to delalo ale bylo to v zhavicich tak jsem je nechal vymenit i stema ostanima sarapatickama a vse je OK tak to asi vas problem neni ze. ted se FoFo parkuje v garazy tak mu je teplo ale i na chate to startuje bez problému takze asi neporadím :(
Teďka: VW BORA 1.9 TDI 74kW
EX: Ford Focus 1.8 TDCi 85kw

Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od martyG » 23.12.2007 21:57

No ja predpokladám, že na tom budem ako abe: vidím to na tie trysky. Popíšem priebeh včerajšieho dňa: ráno sme s hugom naštartovali focusy, on môjho, ja jeho aby som teda videl, ako štartuje jeho stroj, on zase natočil môjho, chytil "celkom" fajn. Moje auto potom stálo skoro celý deň a poobede som znova štartoval, no ale obrovský problém - baterka točí a motor skáče, trasie, ale neodpaľuje resp. odpaľuje asi len na pár valcov, nie všetky štyri. Chytilo to až na druhý pokus, samozrejme po dlhom trasení motora a držaní kľúča, už som z toho na prášky, nepoviem keby to auto malo 250000 km a žiadne tlaky, ale mám nejakých 114 tisíc km a takéto nervy :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 23.12.2007 22:01

To by bylo hodně špatný kdyby Focus ve 250.000km (poctivejch) neměl tlaky. Už jsem psal že mám na Fiestě 250tis. a čapne.....točí dýl, ale čapne. Pořád se přiklánim že máte chybu buď někde v elektrice, nebo jsou to ty vstřiky.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 23.12.2007 22:39

martyG píše:No ja predpokladám, že na tom budem ako abe: vidím to na tie trysky. Popíšem priebeh včerajšieho dňa: ráno sme s hugom naštartovali focusy, on môjho, ja jeho aby som teda videl, ako štartuje jeho stroj, on zase natočil môjho, chytil "celkom" fajn. Moje auto potom stálo skoro celý deň a poobede som znova štartoval, no ale obrovský problém - baterka točí a motor skáče, trasie, ale neodpaľuje resp. odpaľuje asi len na pár valcov, nie všetky štyri. Chytilo to až na druhý pokus, samozrejme po dlhom trasení motora a držaní kľúča, už som z toho na prášky, nepoviem keby to auto malo 250000 km a žiadne tlaky, ale mám nejakých 114 tisíc km a takéto nervy :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Tohle mi delal starter,tocil ale asi blbe nemel silu nakopnout motor,na tom totiz velice zalezi na tom svihu,tim ale zacali me problemy jelikoz sem s tim byl na diagnostice,upozornuju ze do te doby auto motoricky OK akorat ty starty na diagnostice to ukazalo neco se vstrikem na prvnim valci..prekodovali vstriky a od te doby mam tyhle problemy.Ale ranni start je docela v pohode to treseni delal starter.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 23.12.2007 22:43

Jedna vec je ale jista,necham to dat doporadku a de to z baraku.Nemam silu ani nervy a penize uz vubec abych se s tim trapil.Auto za 220 tisic najel jsem s tim 13 tisic a ted tohle nemam slov.Kupoval jsem to s tim abych alespon par let cpal penize max.do povinne udrzby
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host