

Ty a nemôže to byť smrat spálenej nafty? Ako rozoznám smrad spálenej nafty od nespálenej?V12 píše:Akoze dobre ? Co ste sa zbesnili ? Ak to ide z vyfuku, mam kontrolni otazku :
Ako sa dostane nespalena nafta do vyfuku ?
No predsa cez vadny (pocuravajuci sa) vstrekovac ! Prve zdvihy poriadne viazne a chcije do valca poriadne davky nafty. Vysledok je pach nespalenej nafty vo vyfukovych plynoch a potencialny pruser v podobe ohnutej ojnice, ked tomu vstreku zadrbe poriadne. Az tak by som sa z toho nesmial. Moznoze aj moje kachle mali prave tento problem. Motor vobec nebral olej, stale ho bolo rovnako, pretoze sa nariedoval naftou (a to som nemal DPF). Jeden vstrek bol hotovy uplne. Po vymene vsetkych styroch sa startovanie a studeny beh motora dost zlepsil, ale stale to nebolo optimalne a podozrenie padlo na ohnutu ojnicu v dosledku opakovanych vznieteni velkeho mnozstva nafty v spalovacom priestore pri kazdom startovani...
Prave preto je dolezite mat vporiadku zhavice a vstrekovace. Ak to pol minuty ide na 3 valce, v tom stvrtom bude taka hromada nafty, ze ked sa zapali, ojnica ma z toho ohromnu radost. V mojom pripade prave vadny vstrekovac mohol sposobit, ze ojnica v prislusnom valci bola uz ohnuta a kusok skratena, takze aj po vymene vstrekovacov za zanovne sa to nedostalo do idealneho stavu. Traktorovanie pretrvalo, len sa teplotne posunulo o 10 - 15 stupnov nizsie. Pred vymenou naznaky traktorovania pri 5 - 8 stupnoch, po vymene az 5 pod nulou, intenzivne klepanie a vynechavanie jedneho valca pred vymenou uz okolo -5, po vymene az pri -12 az -15.Marod22 píše:Jasnééééé...kým pol minúty netraktoruje na tri valce je to v poho
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti