Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 25.07.2013 14:07

Tak potom dobre :mrgreen: ..díky chlapci :nazdravi:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 25.07.2013 14:13

Akoze dobre ? Co ste sa zbesnili ? Ak to ide z vyfuku, mam kontrolni otazku :
Ako sa dostane nespalena nafta do vyfuku ?
No predsa cez vadny (pocuravajuci sa) vstrekovac ! Prve zdvihy poriadne viazne a chcije do valca poriadne davky nafty. Vysledok je pach nespalenej nafty vo vyfukovych plynoch a potencialny pruser v podobe ohnutej ojnice, ked tomu vstreku zadrbe poriadne. Az tak by som sa z toho nesmial. Moznoze aj moje kachle mali prave tento problem. Motor vobec nebral olej, stale ho bolo rovnako, pretoze sa nariedoval naftou (a to som nemal DPF). Jeden vstrek bol hotovy uplne. Po vymene vsetkych styroch sa startovanie a studeny beh motora dost zlepsil, ale stale to nebolo optimalne a podozrenie padlo na ohnutu ojnicu v dosledku opakovanych vznieteni velkeho mnozstva nafty v spalovacom priestore pri kazdom startovani...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marcel.tokar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07.12.2012 10:40

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marcel.tokar » 25.07.2013 16:25

Tri vstrekovace som mal podfuknute. V januari ked boli vonku a vkladali ich spet tak vraj vymenili len medene podlozky, v manuale neni ze by trebalo menit a gumene simeringy. Tak tie nemenili. To je oficialny postoj citroen servisu. Moj nazor-co sa skorej pri vyberani vstrekov poskodi, gumeny simering, ci medena podlozka? No asi guma, nie?
Niekedy ma prekvapuju mechanici.

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 25.07.2013 16:31

V12 píše:Akoze dobre ? Co ste sa zbesnili ? Ak to ide z vyfuku, mam kontrolni otazku :
Ako sa dostane nespalena nafta do vyfuku ?
No predsa cez vadny (pocuravajuci sa) vstrekovac ! Prve zdvihy poriadne viazne a chcije do valca poriadne davky nafty. Vysledok je pach nespalenej nafty vo vyfukovych plynoch a potencialny pruser v podobe ohnutej ojnice, ked tomu vstreku zadrbe poriadne. Az tak by som sa z toho nesmial. Moznoze aj moje kachle mali prave tento problem. Motor vobec nebral olej, stale ho bolo rovnako, pretoze sa nariedoval naftou (a to som nemal DPF). Jeden vstrek bol hotovy uplne. Po vymene vsetkych styroch sa startovanie a studeny beh motora dost zlepsil, ale stale to nebolo optimalne a podozrenie padlo na ohnutu ojnicu v dosledku opakovanych vznieteni velkeho mnozstva nafty v spalovacom priestore pri kazdom startovani...
Ty a nemôže to byť smrat spálenej nafty? Ako rozoznám smrad spálenej nafty od nespálenej? :mrgreen:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 25.07.2013 19:52

Kazdy diesel citit po spalenej nafte. To je OK. Ak smrdi po nespalenej, je pruser. A ked sa jedna o commonrail, tak je to pruser na druhu a to cele krat poriadne masna oprava.

A ako rozoznat pach spalenej / nespalenej nafty ? Jednoducho - otvor nadrz a cuchni si. Ak pri vyfuku zacitis to iste...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 25.07.2013 20:41

Tak potom sa opravujem...nesmrdi mi to potom nespalena nafta lebo inak vonia od nadrzi a inak ked nastartujem....ale to len sem tam..a ten pach je taky ani neviem ako by som opisal taky kysly...ale urcite nie ako od nadrze takze myslim ze je to potom v pohode podla toho ako to opisuje V12...zatial nemam ani nic okolo strekov..klop klop..su pekne hrdzave..:)
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 25.07.2013 21:04

kyslý...to je to správne slovo...možno ešte trochu štiplavý :mrgreen:

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 25.07.2013 21:16

presne taký..:D....ale trvá to len chvíľku...a potom je po pachu....a tak isto sa Vám zdá že ak vám auto stojí dlhšie tak ma iný zvuk hneď ako ho naštartujem a potom asi po 2min...hneď po naštartovaní počuť taky klepot asi strekov a po čas ak sa trochu zohreje je to ok...pozorujete aj vy tie zmeny zvuku.??..je to normálne alebo nie.??
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 25.07.2013 21:33

Jasnééééé...kým pol minúty netraktoruje na tri valce je to v poho :mrgreen:

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 25.07.2013 21:35

tak fajn...to su slova, ktoré ma dokážu potešiť.... :nazdravi:
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 26.07.2013 07:12

Ale ja to beriem s nadhladom, sú tu jedinci čo ťa s tým pošlú do dieselservisu :twisted:
Ja som dnes ráno tiež štartoval na tri valce, ale len asi sekundu dve, neriešim to....teda riešim..najbližšie načapujem maxxmotion. BTW, klasika od OMV sa mi vidí horšia ako klasika od SHELLu, ale to by som nechcel velmi rozoberať.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 26.07.2013 07:31

Marod22 píše:Jasnééééé...kým pol minúty netraktoruje na tri valce je to v poho :mrgreen:
Prave preto je dolezite mat vporiadku zhavice a vstrekovace. Ak to pol minuty ide na 3 valce, v tom stvrtom bude taka hromada nafty, ze ked sa zapali, ojnica ma z toho ohromnu radost. V mojom pripade prave vadny vstrekovac mohol sposobit, ze ojnica v prislusnom valci bola uz ohnuta a kusok skratena, takze aj po vymene vstrekovacov za zanovne sa to nedostalo do idealneho stavu. Traktorovanie pretrvalo, len sa teplotne posunulo o 10 - 15 stupnov nizsie. Pred vymenou naznaky traktorovania pri 5 - 8 stupnoch, po vymene az 5 pod nulou, intenzivne klepanie a vynechavanie jedneho valca pred vymenou uz okolo -5, po vymene az pri -12 az -15.
Auto malo absolvovat STK/EK uz v aprili, zatial na nej nebolo (!!!) a skodova udalost na nom evidovana nie je. Pokial sa moj informator nemyli, Plechac stoji u majitela uz pol roka na dvore prave s ojnicou trciacou z bloku a nie je na opravu. Cize - nech ziju jazdene diesle :twisted: Je zrejme, ze som sa ho zbavil vcas :mrgreen:

Vidim, ze si pripisal novy prispevok - Ked som natankoval OMV Premium (teraz MaxxMotion), tak sa hranica chrochtania posunula minimalne 5 stupnov dolu a motor sa utisil za polovicny cas, ako na standardnu naftu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 26.07.2013 09:32

Ono to rachotanie na tri valce počujem ozaj len bezprostredne po štarte s tým, že sa hneď upraví a ešte dva - tri krát jemne cukne (ešte na voľnobehu), ale mimo toho je chod motora pravidelný, aj keď už trošku hrubší (výraznejší klepot vstrekov), ale štart za každých okolností na brnk, či je zima či leto.

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 26.07.2013 15:56

Ja to mam presne tak ako ty Marod..ráno naštartujem..na 3 valce mi to ešte zatiaľ neišlo..štartuje to na šupu...a ešte postreh zo zimy...či bolo -13 alebo -20...a už som točil aj pri -23 tak žhavenie tam naskočilo asi na 2 sekundy pretočil som kľúčikom a naskočil hneď...skušali sme štartovať ja a + ďalšie 2 octavky 81kw a 66kw..tak tym žhavenie trvalo aj 10-15sekund čo som sa až čudoval lebo som sa stym nestretol...a nenaštartovali hneď ale až asi v priebehu 5sekund...takže až mi to nebude štartovať na šupu a bude traktorovy zvuk aspoň minutu na 3valce tak to budem riešiť zo sviečkami žhaviacimi alebo viem že mam dačo zo strekmi....
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 26.07.2013 17:54

Myslím, že 1.6 TDCI má rychložhavení

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti