Jo, kouří oba a je pak zajímavý stanovit metodu měření emisí: měřit oba najednou a vydělit dvěma nebo měřit jen jeden a vynásobit dvěma? Nebo jeden ucpat? Oba ucpat?
Jak se to vlastně dělá u aut, co maj dva výfuky už z výroby?
Pavel Kadečka Mazda 6, 2.0i, 2004 Citroën Xsara, 1.4i, 2004 Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
Teď mě napadá, že to vlastně stejně měří nějaký ty procenta/promile v kouři. I když jestli má nějaký auto tolik válců, že v reálu má dvě výfukový soustavy včetně dvou katalyzátorů, tak by správně měli změřit obě roury a použít to vyšší číslo...
Pavel Kadečka Mazda 6, 2.0i, 2004 Citroën Xsara, 1.4i, 2004 Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
ty kola maj něco do sebe a ten předek taky...přijde mi to, že v usa na to vlítnul náš focus s mondeem a zobák jim tam při tom strkalo ještě fofoII... ale u nás se to nevidí a to láká
kladenské stříbro se sosákem na benzín 1.6 16Vtrend, 3-doors hatchback, r.v. 2000, Suntek 35, 16" Goodyear Hydragrip / Simota filter