Stránka 16 z 21
Napsal: 18.12.2007 08:41
od opicak
abe píše:Zkoušel jsem auto týden, ať zas nepíšu že je vše v pořádku a ona se mi ta chyba se startováním vrátí. Takže dnes můžu potvrdit že se startováním nemám chvála bohu problém

hurá

......
Tak to ti závidím !!! Já už od září řeším studený motor a nic. Dudík si s tím hrál střídavě 2-3 měsíce - vždy jsem to dva dny testoval - a nic. Stále studený motor pokuckává, pokud nastartuju a nechám volnoběh, tak 2 - 3 chcípne. Kontrolky po chcípnutí nesvítí žádné, diagnostika nic nehlásí. Jak jsem tu psal - vstřiky měněny za starší (asi je tam máš teď ty

) a problém zůstal. Je to asi nějaký šotek v elektrice, ale nikdo neví jaký. Jsem domluvený s Dudíkem na leden. Dudík vyměnil nějaké čidlo, je to lepší, ale stále blbne. V lednu budeme pokračovat. Už mě fofo přestává bavit, nemám chuť ho ani umejt a uklidit. Když fungovalo, leštil jsem pořád. Moje prvotní nadšení z auta je na nule a vážně uvažuji, že půjde z domu. Vím ,že člověk nikdy neví předem co se po koupi projeví, ale přísahám, že tohle je můj první a poslední ropák !!!!

Napsal: 18.12.2007 10:07
od Lesi
Ahoj Chlapy, můžu se zeptat kolik máte na vašich TDCIčkách najeto? Když máte tyto problemy se startováním v mrazech

Napsal: 18.12.2007 10:11
od bluetoooth
120.000
Napsal: 18.12.2007 10:13
od jamaka
Len ono by to chcelo vediet skutocne km

Napsal: 18.12.2007 11:02
od Jozkablack
Jamaka: Myslíš jako že by měli tlaky v háji?? Na to by přece museli v servisech přijít, nebo ne? Z tohodle vážně kouká nějaký čidlo. Nedávno jsem byl u Makra a jdu zrovna kolem Tdci teplota -3°C a chlap ho nastartoval až na počtvrtý a předpokládám že tam nestálo přes noc, když bylo u Makra. Ani se nedivym že je opicak tak otrávenej, mě kdyby tohle dělal Focus tak nevim. Mě nasere i stará Fiesta D která v -5 startuje 10sekund a má najeto 250.000km, ale chytne a už nechcípne. A Focus? Zrovna dneska ráno strat po 5ti dnech jsem sice v Praze, ale na Petřinách, takže teploty v noci -7 až -8 a přes den tak -2 a na první nažhavení, ihned po zhasnutí kontrolky start a chyt jak v létě a ihned jde klidně, žádný hádání se. Prostě bych hledal chybu v elektrice, tohle nastartování a hned chcípnutí je divný.
Napsal: 18.12.2007 19:37
od pelen
Selskym rozumem muze byt vadne:
1) ridici jednotka
2) nektere z cidel potrebne pro chod motoru
3) propojeni mezi cidly a ridici jednotkou - kabely, konektory, zvysena vlhkost
Chtelo by to sehnat pro TDCi neco podobneho jako pro TDDi:
Napsal: 18.12.2007 20:07
od jamaka
No ja som myslel, ze by to chcelo vediet skutocne km, ktore ma auto najazdene a ma chybu napr vstrekov - tak som to myslel. Zatial viem, ze tlaky aj pri nejakych 250000km su v pohode.
Napsal: 19.12.2007 09:55
od chylo
Inak skuste tam natankovat Shell power diesel. Mne sice FOFO strtuje aj na normalny diesel na prvy sup ale je citit ze je to take tazkopadnejsie. Teraz som tam omylom natankoval power a je poznat rozdiel. Startuje ako v lete ked je +30. Normalne som ostal prekvapeny. Mozno vam to niektorym pomoze.
Napsal: 19.12.2007 10:40
od abe
to OPICAK, tak to tě lituji

já myslel že už to máš v poho a zase nic

Dneska jsem byl doplatit zbytek zálohy za ty vstřiky, měl jsem je zkoušet jestli jsou v pořádku (naštěstí jsou)
Možná to chce nějakou poctivou Octavii 1,9TDI, taky jsem o tom uvažoval.
A možná ještě uvažuji.
Najeto 156846km na 95%
Napsal: 19.12.2007 19:55
od Lesi
Tak ja zatím 83 000km, starty i při mrazech uplně v pohodě (normální nafta).. Ale jak dlouho

To jsem zvědavý kolik má opicák..
Napsal: 19.12.2007 20:51
od opicak
Tak já skoro 100000 km (chystám se udělat památeční snímeček), ale na 100% je to jen iluze. tipoval bych to n a nejmíň 150000 km. Jen pro upřesnění - já mám starty taky naprosto v pohodě. Vždy po jednom nažhavení motor do 5 vteřin bublá! Je fakt, že pořádný mráz ještě nebyl. To, co vyvádí jak chytne je už méně veselejší.

Napsal: 19.12.2007 21:36
od Lesi
Pro Opicak.. Já měl zatím nejstudenější start dnes v -8 a do vteřiny, běží. Táta vedle z HDIčkem bojoval, až na potřetí.. Ale na ropáky mám stejný názor, který si psal předtím

3dv. focuse jsem chtěl vždycky, ale TDCI jsem nikdy nesháněl byla to spíš náhoda. Jo také se mi, ale jednou stalo, že chytil a hned chcípnul, to jsem koukal

Raději jsem vyměnil palivovej filtr a leju zimní adetivum od VIF, od té doby nic, zatím.. Ale to tobě asi nepomůže

Kamarád má služebního Fjužna 1.8TDCI(nevím jak se to píše

) má poctivejch 170 000km, prej bez problému startuje, teď mi volal, tak jsem se optal.
Napsal: 19.12.2007 22:15
od opicak
Lesi píše:.... Jo také se mi, ale jednou stalo, že chytil a hned chcípnul, to jsem koukal

Raději jsem vyměnil palivovej filtr a leju zimní adetivum od VIF, od té doby nic, zatím.. Ale to tobě asi nepomůže

...
Nechci tě strašit a určitě to nikomu nepřeju, ale takhle to začalo u mě. Cesta do Chorvatska, bez problémů 1100km, den pauza, pak start a vzápětí chcípnutí. Nějak jsem to přešel a neřešil.Pak celou dovolenou klid, po cestě zpět jedno malé škubnutí motoru za jízdy u Rohlenky. Pak doma po dvoudenní pauze nastaly problémy. 5x startnutí - chcípnutí, škubání atd, atd . A máme skoro vánoce a problém nenalezen. Zimní VIF tam leju taky a Shell power diesel, ale problém je někde jinde.

Napsal: 19.12.2007 22:33
od Lesi
Tak to já to prodám

Uvidíme, jsem zvědavej jestli to vyřešíš.
Good Luck
Napsal: 20.12.2007 08:07
od karolkopictures
A to ti robí,pri všetkých štartoch alebo len pri prvom,lebo mne to blbne len pri prvom,to len zabuble,potom ho dám znova nažhaviť a chytí.Potom už chytá na prvé brnknutie,neviem či to nebude baterkou?Musím si ju dať odmerať.