Stránka 150 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 14:30
od stano.
Ma.rt píše: 17.01.2021 14:10
Btw kroutak ti sam o sobe řekne kulovy, protoze jde o vykon, tak si to bez dogooglit.
To si mozes ist ty doguglit. Lebo sa tu odbavujes na krutaku a otackach. A dogugli si aj aky ma vplyv na zrychlenie a pruzne zrychlenie. Preco 1.0EB 92kW bude rychlejsi ako 1.8 atmo 92kW

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 14:31
od fofok
Ještě tu o tom jak jsou nový auta drahý,poruchový a můžeme to pro dnešek uzavřít

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 15:09
od enjoy
Marte

, jak tu pánové odkrývají svoje základní neznalosti fyziky základní školy, že?

Ps: maxik , jestli jsi teplej a líbím se ti, tak to řekni rovnou a neotirej se tu pomalu o každý můj prízpěvek

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 15:20
od 321910336
enjoy píše: 17.01.2021 14:14
Přesné..
Baví mě, jak někdo třeba řekne, že jeho 80kw turbo natře 100kw atmosféru, protože má větší krouťák
Vtip je v tom, že ty 80kw turbomotory mají ve skutečnosti taky cca těch 100 kw.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 15:36
od stano.
enjoy píše: 17.01.2021 15:09
Marte

, jak tu pánové odkrývají svoje základní neznalosti fyziky základní školy, že?
Ozrejmi to, mne sprostemu, pan znalec
Ked uz budes vysvetlovat tie grafy, tak nezabudni napriklad na urcity integral, a jeho hodnotu na grafe vykonu 1.0 eco vs. 1.8 atmo.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 15:44
od maxik25
enjoy píše: 17.01.2021 15:09
Ps: maxik , jestli jsi teplej a líbím se ti, tak to řekni rovnou a neotirej se tu pomalu o každý můj prízpěvek
Ale ty jeden ťuňťo dvoulitrovel starej, já raději turbíčka než nějaké staré vyklepané atmoššššky, muck muck ty staré "teplíčko v Mondííčku "

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 15:45
od enjoy
Tobě já nebudu vysvětlovat vůbec nic.
Za prvé je to látka základní školy a za druhé, tebe tu všichni moc dobře znají a každý ví, jak dopadají diskuse s tebou. A já se teď na internetovou paralympiadu vážně nechystám.
Ps: jdi na auto.cz, najdi si článek "výkon vs. Točivý moment" a dočti to vážně až do konce.
Jestli i potom budeš psát takové cypoviny jakože, 1.0eb 92kw je rychlejší než 1.8i 92kw, tak nad tebou definitivně lámu hůl.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 15:49
od smoula
321910336 píše: 17.01.2021 15:20
enjoy píše: 17.01.2021 14:14
Přesné..
Baví mě, jak někdo třeba řekne, že jeho 80kw turbo natře 100kw atmosféru, protože má větší krouťák
Vtip je v tom, že ty 80kw turbomotory mají ve skutečnosti taky cca těch 100 kw.
Jopík, z kapsy mi kouká hopík. Je to skutečně tak. Pak se nelze divit, že si to starou skoro 110kW atmošku namaže na chleba a jediné co borec uvidí, jsou zadní světla nového auta s turbomotorem

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 15:54
od Ma.rt
stano. píše: 17.01.2021 14:30
Ma.rt píše: 17.01.2021 14:10
Btw kroutak ti sam o sobe řekne kulovy, protoze jde o vykon, tak si to bez dogooglit.
To si mozes ist ty doguglit. Lebo sa tu odbavujes na krutaku a otackach. A dogugli si aj aky ma vplyv na zrychlenie a pruzne zrychlenie. Preco 1.0EB 92kW bude rychlejsi ako 1.8 atmo 92kW
A ja jsem porovnával nekde atmo 92 s turbem 92? Ty abys nevypadal jako jeste vetsi blbec, než ses predvedl, tak musis vymyslet lzi a podsouvat druhemu do ust, co nikdy nevyslovil.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 16:03
od Ma.rt
maxik25 píše: 17.01.2021 14:28
Mě baví ,když nějaká 1,0 EB to natře nějaké 1,6 atm. ,nebo nějaká 1,5 EB to natře 2,0 atm.
a hlavně se nesmí zapomínat ,že motory stárnou a opotřebovávají se a když při koupi mají třeba 100 kW , tak po 10 letech už mají třeba jen 85 kW ,ale to tady odborníci určitě vědí
Tak jestli te bavi a prekvapuje te, ze vice oturbenych kW porazi mene kW atmosferickych, tak k tomu asi nemam co dodat
Zrovna clanky s měřením jeteho 2.0 na brzde najdes na netu min.dva. Ani v jednom nebyl výsledek pod deklarovanymi 107kW. U jednoho bylo myslim dokonce 114. A novy motor pri koupi toho deklarovaneho vykonu mnohdy nedosahuje. A myslíš, ze vykon pada s casem? Nebo s km? Ubytek vykonu o 15% znamená nejakou vaznou poruchu, nebo motor pred GO. Ja treba mam 10 let staré auto a rozhodne nemam vykon na 85% deklarovaneho. Budes se asi divit, ale na 100% bych to poznal

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 16:06
od ballu
To jsou základní vědomosti fyziky a takových novodobých vědátorů přibude, jelikož již rok nechodí do školy. To se teprve dovíme věcí a jak je budou tvrdě obhajovat.


Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 16:11
od Ma.rt
A predtim je ve skole zaujal jen telocvik a skolni jidelna

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 16:19
od maxik25
Ma.rt píše: 17.01.2021 16:03
Tak jestli te bavi a prekvapuje te, ze vice oturbenych kW porazi mene kW atmosferickych, tak k tomu asi nemam co dodat
jen říkám to co jsem napsal
a ty jsi jednou pokud se pamatuji psal , že tě dostala 1,5 EB na sprintu ,nebo že bych se pletl a přitom výkonově stejný
Zrovna clanky s měřením jeteho 2.0 na brzde najdes na netu min.dva. Ani v jednom nebyl výsledek pod deklarovanymi 107kW. U jednoho bylo myslim dokonce 114. A novy motor pri koupi toho deklarovaneho vykonu mnohdy nedosahuje.
asi nečtem ty stejné články na netu a v časopisech, třeba ve SM před lety měřili nové auta na brzdě a měli všechny více kW než bylo udáno v TP A myslíš, ze vykon pada s casem? Nebo s km?
HLAVNĚ S OPOTŘEBENÍM ,ale to ty víš Karle, to ty víš
Ubytek vykonu o 15% znamená nejakou vaznou poruchu, nebo motor pred GO. Ja treba mam 10 let staré auto a rozhodne nemam vykon na 85% deklarovaneho. Budes se asi divit, ale na 100% bych to poznal
někdo na měření výkonu potřebuje motorovou brzdu ,ale ty to dáš od oka
Až budeš jednou prodávat ten tvůj zázrak , dej vědět

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 16:24
od fofok
A hlavně ve fyzice se učili na ZŠ,že slabší motor s menším krouťákem je ve skutečnosti silnější.No tady za to ta fyzika fakt nemůže

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.01.2021 16:42
od Ma.rt
maxik25:
Hele chytroline, o 1.5eb na sprintu jsem nikde nic nepsal, tak neplacej voloviny.
A to si představ, ze vykon se po zajeti jeste zvysi.
Ze vykon pada s opotrebenim, to ja vim, ty jsi tu vyblil nejakych 10 let. A dokonce na to nema vliv jen opotřebení. A nejsem Karel, to si me pletes nejspis s manželkou, kdyz tak vidim ten tvuj nick.
No na pokles výkonu o 15% fakt motorovou brzdu nepotřebuju. Az budes mit najeto aspon čtvrtinu co ja, poznas to taky.