Asi ne, byl to obyčejný starší passat, nedávalo by smysl, aby se jeli projet zrovna tímhle.stano. píše: 05.01.2021 15:50 Nepribudli mu nejake km na tacho?
Sice, na VW si to vedia zmotat za par minut naspat![]()
Atmosféra vs. downsizing motory
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Vadný píst EB 1.6
Koupil jsem před rokem 1.6 EB 110kW, najeto 96.000km, s KO motorem rozebranym v kufru. Nechal jsem udelat GO motoru, najel 7.000km nez to zaclo vrcet na 3 valce (propalene saci ventily) . Pak to slo k motorari na zaruku (po tom co jsem nechal otestovat v Boschi vstrik s listou, od prvni GO nove origo svicky..) , udelala se hlava a po 100km to zas jelo na 3 valce. Posleze jsem auto rozebral na dily - jsem poucen a EB uz nikdy 

Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadný píst EB 1.6
Tak to leda špatně go motoru? Kdo s tím jezdil? Pokud ty, tak to se divím jen na půl. Dáváš autům hodně zabrat, co jsem tak viděl. Každopádně to myslím v dobrým.

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Vadný píst EB 1.6
Jenze to paradoxne zrovna tem motorum tolik nevadí, pokud teda zabrat neznamená v tomto pripade plnej kotel po nastartovani.
Tak jsem zvedav na reakci tech, co porad tvrdí, ze poruchovost EB je stejná jako u jiných motoru.
Tak jsem zvedav na reakci tech, co porad tvrdí, ze poruchovost EB je stejná jako u jiných motoru.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadný píst EB 1.6
Prepalene sacie ventily? Sfusovana GO hlavy.
Alebo uvolneny karbon zo sania sa nalepil na sedla a nezatvaralo ich? Tak ich podpalilo? Kedze si ho tak prehanal, ci volaco neurvalo zo sania, ak predchadzajuci majitel jazdil ako dochodca. Aj keby maju poskodene drieky, vibrovali by pri zatvarani a zatvaralo ich neskoro, tak ich nepodpali
Alebo uvolneny karbon zo sania sa nalepil na sedla a nezatvaralo ich? Tak ich podpalilo? Kedze si ho tak prehanal, ci volaco neurvalo zo sania, ak predchadzajuci majitel jazdil ako dochodca. Aj keby maju poskodene drieky, vibrovali by pri zatvarani a zatvaralo ich neskoro, tak ich nepodpali

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Vadný píst EB 1.6
Někde jsem četl... možná i někde tady, že pokud se v rámci ecologie naroubuje na motor staré koncepce, turbo, přímý vstřik a podobně, tak to dopadá takhle.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Vadný píst EB 1.6
Dobre. To je zas o natahovani sa. Ale podpalene sacie ventily po GO za 7000km maju inu pricinu.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Vadný píst EB 1.6
S tím jsme to už před nějakou dobou uzavřeli, ale diskuze okolo 1.6 EB se pořád dokola opakuje.miki21 píše: 07.01.2021 21:12 Někde jsem četl... možná i někde tady, že pokud se v rámci ecologie naroubuje na motor staré koncepce, turbo, přímý vstřik a podobně, tak to dopadá takhle.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Vadný píst EB 1.6
Chlapi, je těžko to stále vysvětlovat a opakovat. Konstrukce tohoto motoru prostě nemá šanci uspět v rodinných kočárech. Vývoj těchto motorů má základ pro použití v závodním náčiní. To že se našel debil, který využil výsledky při testech, že ten motor v nízkých otáčkách bere méně, tak ho dáme do 1,5tunových aut to nedomyslel. Protože tyto motory musí jít stále na plnný výkon, nehledě na to, že tento motor má životnost jen sezonu , baj oko 5000km.
Jen mechanika, odrbané uložení točivých komponentů, to již předurčuje průser. Jak platila tolerance H7 před 150 roky, bude platit dále i v roku 2050.
Nikomu nic nezazlívám, taková je doba PC. Napojit na diagnostiku, a co dál??? Ta zjistí vadu čidel, prasklé žárovky blinkru, ale že na klice vzníká v uložení vydřená vůle, nezjistí. On ten problém začal v tom , že se vše zaměřuje na elektroniku, a mechanika jde do pozadí. Z jednoho důvodu, protože tu mechaniku nedělá konstruktér, ale PC program.
A vysvětlím proč, protože jsou určité fáze vývoje, tam musí zasáhnout dlouhodobá zkušenost motoráře, co PC nedokáže, a pak samotná výroba a montáž, kde je potřeba lidský cit a zkušenost, kterou sebelepší CNC stroj a robot nedokáže. A jelikož potřebujeme chrlit kvanta za lacino, tak to těm CNC a robotům nastavíme tak, aby plán plnily. Výsledek pak ještě pod tlakem ekoteroristů nenechá dlouho na sebe čekat.
Zastánce turbobabet jsem jen lechce nabádal. Ale myslým si jedno, co obhajovali tuto verzi motoru zaspali. Ujel jim vlak, ještě mohli koupit rozumný motor. Nyní již do toho samého nepůjdou, budou mít problém prodat ještě v chodu stávající. A do budoucna, zbývá jim jen ta samá nová oturbená babeta ze stejnýma problémama, nebo dvakrát tak drahý hybrid, nebo elektro, kdy na dovču u moře mohou zapomenout, protože by zkončili u první nabiječky ve frontě za hranicí v Rakousku.
Jen mechanika, odrbané uložení točivých komponentů, to již předurčuje průser. Jak platila tolerance H7 před 150 roky, bude platit dále i v roku 2050.
Nikomu nic nezazlívám, taková je doba PC. Napojit na diagnostiku, a co dál??? Ta zjistí vadu čidel, prasklé žárovky blinkru, ale že na klice vzníká v uložení vydřená vůle, nezjistí. On ten problém začal v tom , že se vše zaměřuje na elektroniku, a mechanika jde do pozadí. Z jednoho důvodu, protože tu mechaniku nedělá konstruktér, ale PC program.
A vysvětlím proč, protože jsou určité fáze vývoje, tam musí zasáhnout dlouhodobá zkušenost motoráře, co PC nedokáže, a pak samotná výroba a montáž, kde je potřeba lidský cit a zkušenost, kterou sebelepší CNC stroj a robot nedokáže. A jelikož potřebujeme chrlit kvanta za lacino, tak to těm CNC a robotům nastavíme tak, aby plán plnily. Výsledek pak ještě pod tlakem ekoteroristů nenechá dlouho na sebe čekat.
Zastánce turbobabet jsem jen lechce nabádal. Ale myslým si jedno, co obhajovali tuto verzi motoru zaspali. Ujel jim vlak, ještě mohli koupit rozumný motor. Nyní již do toho samého nepůjdou, budou mít problém prodat ještě v chodu stávající. A do budoucna, zbývá jim jen ta samá nová oturbená babeta ze stejnýma problémama, nebo dvakrát tak drahý hybrid, nebo elektro, kdy na dovču u moře mohou zapomenout, protože by zkončili u první nabiječky ve frontě za hranicí v Rakousku.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Vadný píst EB 1.6
Tesat do kamene.. Ekobuřt je slepá cesta. Z nových aut se dá přejít na Fiatí 1,4 T-jet, to ještě neni taková píííp, ale klasika FIRE 4 válec nepřímý vstřik bez proměnnýho časování a turbo jen jednoduchý větrák. Akorát taky končí kvůli emisním limitům pro fabrikku.. Elektrikou k moři půjde - prostě vezmeš vozejk s centrálou
Akorát až ti za pět let chcípne baterka tak to bude totálka, podobně lehce drcnout nebude 30k za světla s nárazníkem, ale + 200k za novou baterku
Ale třeba se zjistí že tohle je slepá cesta a víc eko je euro4 s životností 20 let než tři dvoutunový elektropííp kdy na 20 let potřebuješ vyrobit tři auta. Vždyť ta piksly jsou skoro jak dnešní mobily kdy baterku měnit nejde.. Navic nový auto pro rodinu stojí mega.
Podpálený ventily po 7kkm = ošizená GO.


Podpálený ventily po 7kkm = ošizená GO.
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ve Fiatu mám známýho,ale nenadchnul mě ani jeden-Tipo,Doblo.1,4 t jet celkem žere oproti přímovstřikům,takže moc eko taky není a k moři jet starou vránou s rodinou taky není ono, když čekáš co ti cestou upadne.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale uz s tymi umretymi baterkami po 5 rokoch prestante. Priusy jazdia 15 rokov a teraz sa zacali robit repasy na tych uplne prvych.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Všichni řeší litr spotřebu navíc, myslím, že je to lepší, než pak řešit popraskané písty.fofok píše: 08.01.2021 11:32 Ve Fiatu mám známýho,ale nenadchnul mě ani jeden-Tipo,Doblo.1,4 t jet celkem žere oproti přímovstřikům,takže moc eko taky není a k moři jet starou vránou s rodinou taky není ono, když čekáš co ti cestou upadne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jenže ty motory mají být eko a když žerou 8,5l tak je něco špatně.Ostatně Fiat na to dlabe, proto se spojilo FCA s PSA jinak by na pokutách zaplatili majlant.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Vadný píst EB 1.6
Ti co pojedou k moři se svým 2.5 l hybridem se těm s nějakou starou dobrou 1.6 atmosférou tak leda vysmějou. Když odejde baterka po 5 letech, tak ji výrobce vymění v záruce. Otázka je, co si kdo představí pod rodinným autem? Naftové Galaxy taky není za pětikorunu.vladka1 píše: 08.01.2021 10:30 Tesat do kamene.. Ekobuřt je slepá cesta. Z nových aut se dá přejít na Fiatí 1,4 T-jet, to ještě neni taková píííp, ale klasika FIRE 4 válec nepřímý vstřik bez proměnnýho časování a turbo jen jednoduchý větrák. Akorát taky končí kvůli emisním limitům pro fabrikku.. Elektrikou k moři půjde - prostě vezmeš vozejk s centrálouAkorát až ti za pět let chcípne baterka tak to bude totálka, podobně lehce drcnout nebude 30k za světla s nárazníkem, ale + 200k za novou baterku
Ale třeba se zjistí že tohle je slepá cesta a víc eko je euro4 s životností 20 let než tři dvoutunový elektropííp kdy na 20 let potřebuješ vyrobit tři auta. Vždyť ta piksly jsou skoro jak dnešní mobily kdy baterku měnit nejde.. Navic nový auto pro rodinu stojí mega.
Podpálený ventily po 7kkm = ošizená GO.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 3 hosti