Stránka 142 z 169
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 14.03.2010 12:33
od peter S
richisan píše:peter s: Moze byt ak neni ET nizsie ako 38-40

Cajti kontroluju hlavne rozmer pneu, ak mas pneu podla TP e ET v ramci limitov, a ziadne extremy, nemal by si mat problem

V techničáku mám 7,5×18. To ET predajca neuvádza,ale hádam podľa typu auta vedia,čo tam môžem dať.
http://www.aaa-pneu.sk/index.php?sect=31
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 14.03.2010 13:28
od zirafak
Lepsi ani nie.Obe su vsak akceptovatelne.
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 15.03.2010 21:20
od Lestr
Bratři ve zbrani, poraďte...
Fofíka mám z bazoše obutýho na origoš 16" elektronech do celoroček GY Vector 205/55. Vzhledem k tomu, že ten samej typ bačkor mám ca 9 měsíců na Espasoj, vím, že na popojíždění na nákupy to stačí, ale na moje nájezdy 5-6 tkm/měsíc jsou absolutně nevhodný. Rozhodl jsem se původní elektrony nechat na zimáky a na léto dát větší kola 17".
Zde se mi zdá nejvhodnější Bridgestone RE050A RFT (205/50 H). Nejen zde jsem na ně našel dobrý hodnocení.
Mám dilema co se týče designu kol. Která z variant by se líbila vám?
Předem díky za co nejvíc vyjádření...
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 15.03.2010 21:29
od mirisek
hlasuju pro A

Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 15.03.2010 21:33
od viperk
já B , ale A zase opticky zvětšuje kola

Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 15.03.2010 21:39
od PeS
Všechny jsou pěkný. To Bčko vypadá zajímavě ta turbína. Na druhou stranu ten asymetrický
design Bčka bude na levý straně lopatkovat obráceně

Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 15.03.2010 22:49
od Kroco02
Dal bych A

Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 15.03.2010 23:23
od swah
Ani jedno "C"? Já bych dal určitě C, nejedná se náhodou o Dezenty?
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 16.03.2010 02:40
od Pastovic
Dal bych B Wolfrace turbina je mocná....sice to nebude až tak výrazny ale šel bych do nich.Nebo pak A....C určitě ne.
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 16.03.2010 06:04
od madbugie
ja som rozhodne za A alebo C ale B určite nie... to je tak na nejakého votuzeného japonca...
A štýl black and white momentálne letí a dísk bude opticky väčší, C zasa bude pôsobiť rebrinákovitejšie... a pokial chceš ukázať kotúčové brzdy tak Ok...
toť môj názor...
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 16.03.2010 07:15
od globe
urcite varianta A

Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 16.03.2010 07:35
od Infinter
přesně tak, varianta A

Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 16.03.2010 08:27
od maxo111
A

Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 16.03.2010 08:40
od matys
Lestr zdravím...........varianta A je pěkná , ale já už používám kola 7x16 podobné variantě C .
Vzhled varianty A opticky zvětšuje kola , B vypadá jako větrník od kolotoče a na Cčku vinikají barevné brzdiče s kotoučema .
Nejlepší bude , vybrat si podle svého vkusu . Bude to na Tvém autě .
Re: Kola na Focuse + konfigurátor - informácie na strane 1!!!!
Napsal: 16.03.2010 17:40
od Perna_81
Mně se líbí varianta A, loni jsem nad nimi taky přemýšlel (nebo to byly podobné BROCK B21), nakonec rozhodla cena u Alutec CULT. Ono také záleží na barvě auta, k tomu světlému se tmavé disky hodí
Jinak vás chci varovat.

Dnes jsem poprvé viděl, že i Forďacké kola se kradou! Když jsem jel ráno do práce tady v Malackách, tak hned na kraji města u kruháče od D2 stával fungl nový stříbrný FF kombi na 16" alu... no dneska tam stál taky, ale na kameni a špalkách a jednou stranou na kotouči..
Nejsem tedy moc v klidu, když tady mám své auto před hotelem na 17" originál kolech, ikdyž tam mám pojistné matky

Asi ho budu nechávat na firmě a budu jezdit raději na kole
