Ballu co ti na to mám asi napsat, třeba že máš pravdu?
Začni tím, že tady vyjmenuješ jména těch lidí a nevykrucuj se.
Už sem několikrát psal, že moje služební 1.2 TSI najelo 270k km aniž by mělo měněný turbo, motor...jediný s čím byl problém, byl s rozvodama a o tom problému se ví hodně dlouho... a ve firmě jsme jich měli asi 8 z toho na jednom se měnilo turbo, teď přecházíme na 1.0 TSI na něm mám najeto 90k km a všechno původní.
A těch lidí co mi řeklo, že to po 50k km se podělá sem slyšel mraky...
A kde si vzal že z toho vycouvávají, tak proč třeba škodovka předělala 1.0 na 1.0 EVO

podle tvých slov, by ho měli teda zrušit... několikrát sem chtěl po tobě jména těch lidí z vývoje, co si dal, opět nic. Já ti řeknu kam na to chodíš, maximálně do hospody...
Jak je možný, že pbjun má najeto 200k km a auto pořád jede. Tommula na něm má taky najeto okolo 100k km a kupoval ho z druhý ruky.
Kamarád co dělá ve fordu, tak sem se ho ptal, měnili pár motorů (1.0), ale protože praskla odvzdušňovací hadička a vytekla voda a motor se uvařil, byly to asi 3 případy.... a o tom problému se taky ví.
Jak je možný, že na 1.6i šel motor po 100k km do kopru a žral olej jak protrženej, nebo klepal písní čep????
Kamarád měl mondeo co ty a na 200k km mu to žralo asi 4l oleje na 1000km a ve 180k km dělal těsnění pod hlavou, jak je to možný, když je atmosféra nesmrtelná?
Jediný kdo má problém s těmito motory jsi ty a se.ou se ti v tvojí hlavě.
Tebe objektivní názory a +/- majitelů co to vlastní nezajímají, zajímá tě pouze to co se komu po.ralo.
Jsi všem pro smích....