Stránka 15 z 21

Napsal: 29.11.2007 10:39
od chmelko
ak píšeš, že sa to startovacími kabelmi odstranilo, tak jednoznačne malo prudu počas startovania tudíž by som vymenil baterku..

Starty za studena - smutna historie

Napsal: 29.11.2007 11:17
od sir
Po kontrole zhavicu, diagnostice, vymene 2 vstriku a prehrani SW se mi nektere problemy odtranili, ale puvodni studene starty zustaly. Dnes rano -2C, kdyz pres noc bylo kolem -5C, jsem vyzkousel nasledujici. Otocit klickem, pockat cca 15 sekund, nestartovat a klicek zase vypnout. Pote jeste jednou zapnout klickem, pockat cca 10 sekund na cerpadlo a nastartovat --> startlo napoprve. Nevim cim to je, zkousel jsem to jiz dvakrat a bezproblemu. Nevim jestli to je cerpadlem, nebo jeho nabehem. Kdo mate tyto problemy, vyzkousejte to a napiste vase zkusenosti. Cus.

Napsal: 29.11.2007 11:20
od giacomo
..no čím to bude? ..kdo žhaví, ten jede ..takže kdo 2x a dlouho žhaví, ten 2x rychleji jede.. :D

Napsal: 29.11.2007 20:40
od pelen
to sir:
Zatim je jen maly mraz. Melo by to startovat na prvni nazhaveni. Pravdepodobne tve zhavice pri zhaveni jiz nedosahuji obvykle teploty. To muze byt zpusobeno tim, ze jsou uz castecne vypalene, zvedl se jim elektricky odpor a pri zhaveni jimi prochazi mensi proud a nestihnou se nazhavit na vyssi teplotu. Investice do novych zhavicu neni zase tak velka.

Napsal: 29.11.2007 23:42
od martyG
Mathiassko píše: Tak mam rovnaky problem ako vacsina ludi v tomto vlakne. Ranne starty mojho focusa su proste vzdy az na druhy raz. Aj dnes (vonku bolo -6) dvojite nazhavenie az pokym necvakne relatko zhavenia. Potom start. Motorom sa potoci, ale ako keby neprisla vobec nafta do systemu.
Tak my dvaja si môžeme podať ruky, pretože takto isto mi fofo ráno štartuje a to mám komplet výmenu origo žhavičov a filtra Delphi. Chcel som ísť na diagnostiku, ale ako vidím asi je to zbytočné...
Vždy ma zožiera slepá závisť, keď počujem ako štartujú staré ochcávky :twisted: :twisted:

Napsal: 29.11.2007 23:56
od pelen
Tak vam potom musi padat nafta. Sice 2x "zhavite", ale vlastne 2x natahujete naftu.

Napsal: 30.11.2007 00:11
od martyG
no a kde mám hľadať príčinu nasávania vzduch do palivového systému? Pelen, prečo mi tá nafta nepadá v lete, vtedy nie je žiadny problém, len keď sa trochu ochladí? Vypadá to na systémovú chybu, pretože to nemôže byť náhoda, keď nás je viac..

Napsal: 30.11.2007 00:17
od pelen
Take se ten problem objevuje jen u TDCi.

Napsal: 30.11.2007 00:21
od martyG
no to si ma teda ukľudnil :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

TDCI - startiky

Napsal: 30.11.2007 08:37
od sir
to pelen: Mozne je vsechno. Ovsem kdyz zhavice v servisu vytahli a premerili, jejich zaver byl, ze neni treba menit. Rozhodne uz do servisu nejdu, kdyz mi to zatim timto zpusobem startuje OK, dalsich 10.000 Kc bez rozpoznani priciny chyby bych uz asi nerozchodil. Ale dik za koment, neco na tom asi bude, bud spadla nafta (cerpadlo) nebo zhavice, ale co by na to rekl Jan Tleskac?

Napsal: 30.11.2007 08:47
od bluetoooth
Mne to robi pod cca 3 stupne celzia....
Uz iba rano cakam kedy to nenatocim - zaujimave je ze motor tocim aj 8 sekund a az potom naskoci - tak sa mi to na tu moju bateriu moc nezda - ale vyskusam banerku od znameho a dam vediet..

Re: Starty za studena - smutna historie

Napsal: 30.11.2007 12:25
od Ahmed
sir píše:Po kontrole zhavicu, diagnostice, vymene 2 vstriku a prehrani SW se mi nektere problemy odtranili, ale puvodni studene starty zustaly. Dnes rano -2C, kdyz pres noc bylo kolem -5C, jsem vyzkousel nasledujici. Otocit klickem, pockat cca 15 sekund, nestartovat a klicek zase vypnout. Pote jeste jednou zapnout klickem, pockat cca 10 sekund na cerpadlo a nastartovat --> startlo napoprve. Nevim cim to je, zkousel jsem to jiz dvakrat a bezproblemu. Nevim jestli to je cerpadlem, nebo jeho nabehem. Kdo mate tyto problemy, vyzkousejte to a napiste vase zkusenosti. Cus.
Na jake cerpadlo cekas? Diesel netlaci naftu pred startovanim, jako je tomu u benzinaku... Podle me jedina vec, co jsi udelal je, ze jsi 2x nazhavil a tim to lepe chyta, protoze je ta komora lepe prohrata. To vetsinou neni treba delat ani pri -15°C, pokud je vsechno v poradku. Urcitou roli taky hraje olej, ale to se tu uz psalo xxxkrat.

Napsal: 17.12.2007 15:38
od abe
Ahoj, tak píšu po týdnu co jsem byl v servisu kvůli startování u p.Dudíka z Kravař
Zkoušel jsem auto týden, ať zas nepíšu že je vše v pořádku a ona se mi ta chyba se startováním vrátí. Takže dnes můžu potvrdit že se startováním nemám chvála bohu problém :D hurá :D
Měl jsem špatný vstřik na 1 a 3 válci, hodně propouštěli přes přepad. Výměna pro jistotu všechny vstřiky za starší(které byli v pořádku), vyšli mně na 1ks 1000kč, ale se zárukou půl roku. Takže jsem šťastný jako blecha.
P.S. na diagnostice my to hlásilo, občasná chyba zapalovaní.

Napsal: 17.12.2007 22:19
od martyG
Tiež som uvažoval nad tryskami,keď mi to točí a neodpaľuje. Takže teraz ti to chytá na brnk alebo ako :?:

Napsal: 17.12.2007 22:30
od Jozkablack
Když jsem si byl u mechanika pro moje autí, tak zrovna přede mnou maník vyzvedával svoje Fofo s podobnym problémem co tady popisujete u Vašich TDCi. Stál jsem stranou a odposlech jsem rozhovor o jeho startech. Mechanik mi pak řek že mu dělal vstřiky že je to bolístka těhle motoru a že by to mělo bejt už v poho. Takže zřejmě dělal to samé co Abemu.