Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.11.2007 10:39

ak píšeš, že sa to startovacími kabelmi odstranilo, tak jednoznačne malo prudu počas startovania tudíž by som vymenil baterku..

Uživatelský avatar
sir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Starty za studena - smutna historie

Příspěvek od sir » 29.11.2007 11:17

Po kontrole zhavicu, diagnostice, vymene 2 vstriku a prehrani SW se mi nektere problemy odtranili, ale puvodni studene starty zustaly. Dnes rano -2C, kdyz pres noc bylo kolem -5C, jsem vyzkousel nasledujici. Otocit klickem, pockat cca 15 sekund, nestartovat a klicek zase vypnout. Pote jeste jednou zapnout klickem, pockat cca 10 sekund na cerpadlo a nastartovat --> startlo napoprve. Nevim cim to je, zkousel jsem to jiz dvakrat a bezproblemu. Nevim jestli to je cerpadlem, nebo jeho nabehem. Kdo mate tyto problemy, vyzkousejte to a napiste vase zkusenosti. Cus.
FF 1.8TDCI 74kW COMBI, r.v. 01/2004, Tm.seda metaliza

Uživatelský avatar
giacomo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 138
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vyškovsko, E50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od giacomo » 29.11.2007 11:20

..no čím to bude? ..kdo žhaví, ten jede ..takže kdo 2x a dlouho žhaví, ten 2x rychleji jede.. :D
Ford Focus Kombi 2003, 1.8 TDCi 85 kW, Black
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.11.2007 20:40

to sir:
Zatim je jen maly mraz. Melo by to startovat na prvni nazhaveni. Pravdepodobne tve zhavice pri zhaveni jiz nedosahuji obvykle teploty. To muze byt zpusobeno tim, ze jsou uz castecne vypalene, zvedl se jim elektricky odpor a pri zhaveni jimi prochazi mensi proud a nestihnou se nazhavit na vyssi teplotu. Investice do novych zhavicu neni zase tak velka.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od martyG » 29.11.2007 23:42

Mathiassko píše: Tak mam rovnaky problem ako vacsina ludi v tomto vlakne. Ranne starty mojho focusa su proste vzdy az na druhy raz. Aj dnes (vonku bolo -6) dvojite nazhavenie az pokym necvakne relatko zhavenia. Potom start. Motorom sa potoci, ale ako keby neprisla vobec nafta do systemu.
Tak my dvaja si môžeme podať ruky, pretože takto isto mi fofo ráno štartuje a to mám komplet výmenu origo žhavičov a filtra Delphi. Chcel som ísť na diagnostiku, ale ako vidím asi je to zbytočné...
Vždy ma zožiera slepá závisť, keď počujem ako štartujú staré ochcávky :twisted: :twisted:
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.11.2007 23:56

Tak vam potom musi padat nafta. Sice 2x "zhavite", ale vlastne 2x natahujete naftu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od martyG » 30.11.2007 00:11

no a kde mám hľadať príčinu nasávania vzduch do palivového systému? Pelen, prečo mi tá nafta nepadá v lete, vtedy nie je žiadny problém, len keď sa trochu ochladí? Vypadá to na systémovú chybu, pretože to nemôže byť náhoda, keď nás je viac..
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.11.2007 00:17

Take se ten problem objevuje jen u TDCi.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od martyG » 30.11.2007 00:21

no to si ma teda ukľudnil :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

Uživatelský avatar
sir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

TDCI - startiky

Příspěvek od sir » 30.11.2007 08:37

to pelen: Mozne je vsechno. Ovsem kdyz zhavice v servisu vytahli a premerili, jejich zaver byl, ze neni treba menit. Rozhodne uz do servisu nejdu, kdyz mi to zatim timto zpusobem startuje OK, dalsich 10.000 Kc bez rozpoznani priciny chyby bych uz asi nerozchodil. Ale dik za koment, neco na tom asi bude, bud spadla nafta (cerpadlo) nebo zhavice, ale co by na to rekl Jan Tleskac?
FF 1.8TDCI 74kW COMBI, r.v. 01/2004, Tm.seda metaliza

Uživatelský avatar
bluetoooth
Junior
Junior
Příspěvky: 274
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA, DK

Příspěvek od bluetoooth » 30.11.2007 08:47

Mne to robi pod cca 3 stupne celzia....
Uz iba rano cakam kedy to nenatocim - zaujimave je ze motor tocim aj 8 sekund a az potom naskoci - tak sa mi to na tu moju bateriu moc nezda - ale vyskusam banerku od znameho a dam vediet..
Sobi20 > BMX20 > MHD > Ford Focus Combi, 2002, TDCi 115k, cervena
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Starty za studena - smutna historie

Příspěvek od Ahmed » 30.11.2007 12:25

sir píše:Po kontrole zhavicu, diagnostice, vymene 2 vstriku a prehrani SW se mi nektere problemy odtranili, ale puvodni studene starty zustaly. Dnes rano -2C, kdyz pres noc bylo kolem -5C, jsem vyzkousel nasledujici. Otocit klickem, pockat cca 15 sekund, nestartovat a klicek zase vypnout. Pote jeste jednou zapnout klickem, pockat cca 10 sekund na cerpadlo a nastartovat --> startlo napoprve. Nevim cim to je, zkousel jsem to jiz dvakrat a bezproblemu. Nevim jestli to je cerpadlem, nebo jeho nabehem. Kdo mate tyto problemy, vyzkousejte to a napiste vase zkusenosti. Cus.
Na jake cerpadlo cekas? Diesel netlaci naftu pred startovanim, jako je tomu u benzinaku... Podle me jedina vec, co jsi udelal je, ze jsi 2x nazhavil a tim to lepe chyta, protoze je ta komora lepe prohrata. To vetsinou neni treba delat ani pri -15°C, pokud je vsechno v poradku. Urcitou roli taky hraje olej, ale to se tu uz psalo xxxkrat.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 17.12.2007 15:38

Ahoj, tak píšu po týdnu co jsem byl v servisu kvůli startování u p.Dudíka z Kravař
Zkoušel jsem auto týden, ať zas nepíšu že je vše v pořádku a ona se mi ta chyba se startováním vrátí. Takže dnes můžu potvrdit že se startováním nemám chvála bohu problém :D hurá :D
Měl jsem špatný vstřik na 1 a 3 válci, hodně propouštěli přes přepad. Výměna pro jistotu všechny vstřiky za starší(které byli v pořádku), vyšli mně na 1ks 1000kč, ale se zárukou půl roku. Takže jsem šťastný jako blecha.
P.S. na diagnostice my to hlásilo, občasná chyba zapalovaní.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od martyG » 17.12.2007 22:19

Tiež som uvažoval nad tryskami,keď mi to točí a neodpaľuje. Takže teraz ti to chytá na brnk alebo ako :?:
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 17.12.2007 22:30

Když jsem si byl u mechanika pro moje autí, tak zrovna přede mnou maník vyzvedával svoje Fofo s podobnym problémem co tady popisujete u Vašich TDCi. Stál jsem stranou a odposlech jsem rozhovor o jeho startech. Mechanik mi pak řek že mu dělal vstřiky že je to bolístka těhle motoru a že by to mělo bejt už v poho. Takže zřejmě dělal to samé co Abemu.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host