Kent píše:Tak zatím to vypadá, dle reakcí, že pokud jsou žhavící svíčky ve 100 procentním stavu, tak FF 1.8 TDCI nemá problém se startováním při jakékoliv teplotě. Pozitivní zpráva ...

Vyvedu tě z omylu vlastní zkušeností
► fofo jsem koupil ojetý v 10/2007, 3,5 roku jezdil v Itálii
► po poklesu teplot pod nulu jsem musel dýl točit (5-10s), aby motor naskočil, takže => Charouz Černokostelecká, žhavičky prý ok, nahráli novej SW s podporou studených startů, suma sumárum 2000 Kč, poradili mi, že pokud to nepomůže, tak mám jet do Ford Hale v Holešovicích, protože diagnostiku na vysokotlaký diesely prý v Praze nikdo jiný nemá.
Zlepšení studených startů se nedostavilo.
► celý léto startování OK
► na podzim 2008 umřela ze dne na den baterka, byla tam původní MotorCraft 11/03 (11.týden), fofo dostal novou MotorCraft 74Ah. (příště si ale koupím
jakoukoliv neorigo = lepší)
► podzim 2008 kompletní servis při 100.000km = nový filtry, oleje, náplně. Kontrola žhaviček, 1x kaput => vyměněna za origo MotorCraft
► vánoce 2008 startování furt blbý, na doporučení mého servisu Ford jsem se na leden objednal do Ford Hale v Holešovicích; stejná firma provozuje i
dieselservis, specializovaný na "vysokotlaké vstřikovací systémy pro většinu vozidel všech značek", tak jsem si od toho hodně sliboval.
► za 17 dní pobytu v servisu je výsledek následucící:
= výměna 3 žhaviček, zlepšení pouze asi 50%
= baňkový test přepadu OK (to jako jestli padá nafta?)
= test komprese OK (to ani nemuseli testovat, fofo táhne jako ďábel, to jsem jim ostatně řekl hned na začátku, jsem zvědav na fakturu)
= diagnostika vstřiků OK (případná repase jednoho prý cca 4000, výměna cca 8000)
= včera mi řekli že už nevědí co dál, snad už jen nový čerpadlo (to jsem přesně čekal, v servisech moc dobře vědí, že když řeknou čerpadlo a 70 tisíc, že zákazník rychle odjede i s neopraveným autem a je od něj pokoj).
► údajný aktuální stav při ranním startu při cca -5°C: první žhavení, 3s startování (nenaskočí), druhé žhavení, 3s startování, pak už prý motor naskočí.
► fofo vyzvednu tak jak je, dám vědět, kolik mi ti "odborníci" naúčtujou za to "parkování".
Kdyby se aspoň na svým webu nechvástali Od nás odjedete vždy s dokonale opraveným vozem!
► kamarád co pracuje jako mechanik v origo servisu Ford startér i čerpadlo jako problém taky vyloučil, několikrát se mnou fofo prohlížel. V listopadu u nich v servise taky jedno fofo 1,8DTCi 85kW měli, ale nenašli příčinu a majitele odeslali do Holešovic k Ford Hale.
► jinak nejsou žádný problémy, jak jednou naskočí tak už nechcípne, táhne odspoda, bez problému jede i 190km/h. Stěrače stírají, ostřikovače ostřikují...
No a teď babo raď
napadá vás ještě něco?
pokud se to nezlepší, tak se za dva týdny možná dočkáte mého příspěvku se zkušenostmi s rakouskou ÖAMTC odtahovkou.
Scheisse
