Stránka 137 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 13:42
od Ma.rt
Nejezdim pomalu, jezdim na povolenych limitech, ale ono je to hodne o tom neslapat moc na brzdu nez na plyn

Jak ty turba nemusim z duvodu, co tu pisu, určitě bych jel s EB za min...ale do toho litru uspory max. A to mi za to fakt nestoji..
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 13:47
od Karel2
no pisu to proto, ze na dalku mozna, ale na cesty po okreskach, podtaceni pod 2000 otacek primemu vstriku zrovna nesvedci a jinak se k tem 6-6,5 moc nedostanes, mozna 3 hrnek
edit: ale ja nejsem zrovna prumer, vyuzivam vykon(turbo), jen jednou jsem se dostal na 6(6,5 pumpa) a to jsem dost "plaval" z kopcu dolu, osobne ale verim, ze ve Tvem aute jezdim za 9

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 13:59
od Ma.rt
Trihrnek 1.0 ve focusu mam zmereny... rozdil v prumeru do litru s tim, ze jsou i kopce, kde kdyz na to slapnu, tak mi moc nestaci. Na dalnici je ten 3val usporny diky sestce, tam to dela rozdil i pres litr, kdyz jedeme 140; mit tu sestku v 2.0, tak jsme zase u rozdilu do litru. Ten 2.0 je ale mnohem kultivovanejsi a vyrovnanejsi. A zvuk ma jako opravdovy motor

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 14:03
od Ma.rt
Jo jsou lidi, co jezdi s 2.0 za 9, ale to uz musí byt za limit a brzda/plyn, jinak si to neumim predstavit. Ja kdyz dalku jedu pulku po dalnici 130 a pulku po okresce 100, tak za 7 v pohode. Nejake obcasne podrazeni a predjeti s prumerem nic moc neudela. Kdyz se to hodne nalozi na dovcu, tak do 7,5. Celkovy prumer 7,5 mam diky krátkým trasam a Praze.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 14:05
od Karel2
zvuk motoru, no to si pochvaluju prave u me 1,5 EB pri zrychlovani uvnitr je zvuk

, na to ze to ma jen 1,5 litru to zni perfektne, skoro premyslim jestli to nejde z repraku

, po 3 letech bych si mozna zvyk i na zvuk 3hrnku

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 14:20
od Ma.rt
1.5 neznam, 1.0 je takovej divnej a treba 1.0tsi v octavce mi prijde vylozene srandovni

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 14:22
od fofok
Mart pak kdo tu řeší furt spotřebu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 14:33
od Ma.rt
Ja ji prave neresim narozdil od Tebe. Je mi celkem jedno, jestli jedu za 7,5 nebo 6,5. Jen jsem poukazal, ze i v prubehu vývoje atmosfer se spotreba snizovala, ale porad to byl relativně jednoduchy a spolehlivy motor. Neboj, dockas se, ony i ty primovstriky jednou poresi...
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 15:35
od smoula
Karel2 píše: 11.11.2020 13:47
no pisu to proto, ze na dalku mozna, ale na cesty po okreskach, podtaceni pod 2000 otacek primemu vstriku zrovna nesvedci a jinak se k tem 6-6,5 moc nedostanes, mozna 3 hrnek
edit: ale ja nejsem zrovna prumer, vyuzivam vykon(turbo), jen jednou jsem se dostal na 6(6,5 pumpa) a to jsem dost "plaval" z kopcu dolu, osobne ale verim, ze ve Tvem aute jezdim za 9
Proč by ses nedostal? Vidím, vláček, trojka plnej, než ho předjedu tak tam mám kolikrát 170-180 a otáčky skoro po druhé až v omezovači

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 16:44
od Stanley_vy
On ale myslí 6 a 6,5 spotřebu, ne otáčky.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 18:49
od smoula
Aha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 21:17
od Ma.rt
Nebo 6-6,5 rpm za 6-6,5l/100km

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 21:21
od Stanley_vy
Normálně u 1.5. Ecoboost.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 11.11.2020 21:27
od Ma.rt
Prepocteno na 1 válec

Ford má na krku žalobu kvůli motorům EcoBoost
Napsal: 12.12.2020 16:31
od Goofy
Zdravím na fórum chodím dlouho, ale nikdy jsem nepotřeboval přispívat až do teď.
Zajímalo by mě co si o tom myslíte vy, zkušení forďáci?!
https://www.autoforum.cz/predstaveni/fo ... icove-dily
Kdyby odkaz nefungoval stačí zadat do googlu "Ford žaloba"