Stránka 131 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:22
od ZaQik
enjoy píše: 01.11.2020 12:16 Moc by mě zajímala hodnota elektroauta, po dejme tomu 5-7 letech provozu, kdy budou na výměnu baterky, za cca 300 tisíc.
Jsem celkem zvědavý, co se ohledně bazarových elektroaut bude dít.
to mas tady: viewtopic.php?p=1189951#p1189951
kdyztak pokracuj tam

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:25
od Hoffis
Karel2 píše: 01.11.2020 12:13
Hoffis píše: 01.11.2020 11:50 mimochodem...3hrnek doma máme... focus 1,0 92kw r.v. 2012 a generálka se dělala na 130tis... praskl píst a měnil se polomotor
takže jsem ten poslední kdo by se zastával EB...
nereagoval jsem sice na Tebe, ale sam jsi to napsal :nixw:
Edit: v podstate vymezeni vsech vuli na spravnou hodnotu, at uz vybrusem, nova loziska, dily, pretesneni atd. atd. urcite ne jako dnes vymenou celku, polomotoru :nixw:
to vše se právě dělalo....
polomotor byl s novými písty, ložisky atd... motor koplet rozebrát atd...

na výbrus a opravu jsem se ptal jako první... nic takového dnes nedělají... ani samotnou vložku válce nelze sehnat....

ale ten od koho jsem sehnal polomotor dělá opravy, bere špatný a dá jiný... takže nějaké díly někde sežene...kde to já nevím... ve fordu nic takového neděšlají a jak už jsem psal, jinde v servise to ani nepřijmuli do opravy....

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:28
od miki21
go motoru bylo odnepaměti výbrus válců, honování, nové pístní kroužky,přebroušení kliky a nevím co ještě. Na hlavě se delaly gufera, srovnání, zabroušení sedel...
Tys vyměnil polomotor, takže jen díl kus za kus. :wink:

...ve fordu nic takového neděšlají a jak už jsem psal, jinde v servise to ani nepřijmuli do opravy....
A proč asi? :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:32
od Hoffis
proč asi???
protože to neumí... každý servis skoro, dneska žije z výměny olejů a čepů a podobných věcí...
jak mají dělat něco většího, tak jsou v řiti

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:33
od Hoffis
miki21 píše: 01.11.2020 12:28 go motoru bylo odnepaměti výbrus válců, honování, nové pístní kroužky,přebroušení kliky a nevím co ještě. Na hlavě se delaly gufera, srovnání, zabroušení sedel...
to vše je ale nové... takže to není GENERÁLNÍ OPRAVA???

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:38
od Hoffis
miki21 píše: 01.11.2020 12:28
Tys vyměnil polomotor, takže jen díl kus za kus. :wink:

jestli je podle tebe vyměnit polomotor "JEN"... :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:40
od fofok
Vycvakneš starej,nacvakneš novej a za pět minut frčíš dál :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:44
od Hoffis
tak nějak to bylo no... :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:52
od IvanSt
Kamarád dával před pár lety za klasickou generálku u staré atmosféry snad 45 tisíc a za rok mu znova začala hulit jako dýmovnice. Tak si vyber. Pravda je, že ty polomotory jsou drahé. Jak je na tom pak záruka?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:52
od miki21
pokud máš patřičné vybavení a znalosti, tak otázka jednoho dne. :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:54
od fofok
Drahý nejsou,kdyby sis to všechno nechával dělat a neměl si na to vybavení na dílně,tak za to dáš ranec.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 13:06
od fofok
miki21 píše: 01.11.2020 12:52 pokud máš patřičné vybavení a znalosti, tak otázka jednoho dne. :wink:
To bych chtěl vidět kde :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 13:14
od Karel2
vydelat starej motor, predelat balast na novej polomotor a zase ho dat zpet se ti zda 1 den malo?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 13:28
od fofok
On mluví o go starý atmosféry :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 13:37
od miki21
řeč byla o výměně polomotoru, což je otázka jednoho dne. GO už opravdu na nových motorech nikdo dělat nechce. :wink:
Nevím, jestli to je konstrukcí motorů, nebo nedostatkem dílů.