Stránka 14 z 16

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 11:01
od Stehnak
stigi: pokracuj prosim Te v upravach Tveho prispevku dal... Jsem zvedavej jak nakonec bude vypadat.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 12:22
od stigi
Stehnak píše:stigi: pokracuj prosim Te v upravach Tveho prispevku dal... Jsem zvedavej jak nakonec bude vypadat.
sem mel vcera v kuli, kdyz jsem to psal :oops: , tak jsem to upravil, aby aspon ta veta davala smysl... nic vic, nic min... nehledej v tom nic zasadniho :mrgreen:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 13:00
od Stehnak
Marťas píše:Tomu rikam super hracka na vikendove blbnuti. Jeste tak mit za barakem zavodni okruh. Kolik ho ta sranda celkove vysla, jestli muzu vedet??
Par okruhu ("zavodnich") na vyblbnuti tady "okolo" je:
http://www.netikka.net/ville.vieri/e127t_19.htm
http://www.netikka.net/ville.vieri/e127t_12.htm
Kolik ?? Nevim a ani se ho na to ptat nebudu... to se preci u takovychhle projektu nerika 8) :wink:
stigi píše:nic proti, ale co ma debata o koncernovych motorech spolecnyho s upravama fordackych motoru, natoz pak extremnima :) trochu OT
Ty "koncerne", poznal jsi vubec o jakem aute je rec :?: Prosel jsi alespon par stranek, pouzil jsi funkci hledat :?: :mrgreen: Asi ne, bo by jsi nasel ze:
...I bought an intercooler (grafted from a turbodiesel Ford)...
... Remote filter stand and filter (from Ford Sierra DOHC)...
bee píše:no ja myslim ze turbo konverzia je dost extremna uprava. ci tam len prehodil iny motor ?
Sak si projdi celou story... Vzal motor bez turba (podobne motory se montovaly s turbem), pridal turbo atd...
Jinak teda z:
Power: 75bhp @ 5500RPM
Torque: 110Nm @ 3000RPM
na:
The engine gave 231bhp @ 6000 RPM and 270 Nm @ 5200 RPM
-> 3 x vice koni
-> 2,45 x vice Nm
Spotreba (long jurney) 9l/100.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 15:23
od stigi
Stehnak píše:pokracuj prosim Te v upravach Tveho prispevku dal... Jsem zvedavej jak nakonec bude vypadat.
Stehnak píše:Ty "koncerne", poznal jsi vubec o jakem aute je rec Prosel jsi alespon par stranek, pouzil jsi funkci hledat ...
Stehnak: rad bych Te pozadal, aby jsi se choval ke me korektne; ja tady na Tebe taky neutocim, takze si zachovejme nejakou uroven... vcera jsem nepouzil "citaci" a mel jsem, bylo by to asi jasnejsi. Nereagoval jsem na Tvuj prispevek z Stř Čer 24, 2009 21:42 pm
Stehnak píše:Druha moznost je, namontovat si Turbo do auta sam. Memu kolegovi z prace se to povedlo...
ale na prispevky tomuto predchazejici... opravdu tam nejsou prispevky o VW motorech? trochu Ti to ulehcim, at to nemusis hledat
Stehnak píše:Motor roku 2009 :arrow: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
A kde je Ford... buhuzel je s motorama tam kde vsichni vime ze je - vcetne KH :wink: :mrgreen:
zirafak píše:To je sice fajn motor,len VW pekne zavádza s tou udavanou spotrebou,lebo uzivatelom sa ju ani pri max uspornom rezime jazdenia nedari dosiahnut.
bee píše:Naopak :idea: :!:
Ford ma genialnu tajnu trategiu ako prelomit krizu, rozhodol sa vynechat celu generaciu downsize turbo benzinov a coskoro prestavi cisto elektricke auto :mrgreen:
killerhammer píše:v podstate mas pravdu, ked sa na to pozries limitne do nekonencnej buducnosti :D tak nema zmysel vyrabat ziadny motor, lebo cokolvek vyrobis bude v buducnosti nahradene lepsim :mrgreen:
ja si aj tak myslim, ze Ford nakoniec kupi 1.6T 128kW od PSA/BMW :idea: :twisted: tak ako to urobil aj s 1.6, 2.2 TDCI od PSA
co maji spolecneho s extremnima upravama motoru ve Fordu... nic

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 16:12
od Luuker
Ten fiat je pijánko.Muj soused nacpal do škoda 100R motor z audi R8.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 16:36
od cr4sh3r87
Luuker píše:Ten fiat je pijánko.Muj soused nacpal do škoda 100R motor z audi R8.

:lol: Tak to bych chtěl vidět :lol:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 18:10
od Stehnak
To stigi:
Toz ta chybejici citace vse vysvetluje... opravdu jsem si myslel ze to je reakce na Fiata a zbytek uvnitr odkazu... Sorry.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 20:22
od Stehnak
No ale to nic nemeni na faktu ze jsem trubka a mluvim v Obsah fóra » Vše o Focusu » Tuning » Tuning - 1998-2004: Extrémní úpravy motorů o koncernovym TFSíčku :mrgreen:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 20:51
od Luuker
Tak se pokochej,pak to smažu,to 420 je obsah 4,2l

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 20:55
od HmerX
A fotky toho motoru vevnitř? Jinak vypadá slušně :) A ten nasávač na střeše :idea:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 20:57
od TripleJay
Skoda toho tuzingoveho zadku :roll:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 21:03
od Luuker
Ten nasávač je na přívod vzduchu ke chladiči.Motor vyfotím až s tím monstrem přijede příště.Chlapy ale fakt nekecám,já tomu sám nechtěl věřit,ale když přijel a slyšel jsem ten motor,tak jsem málem roztál a nechyběla i husí kúže.Dělal na tom 5 let.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 21:18
od stigi
Viděl jsem osobně ve V.Mýtě - pěkná práce!!!

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 21:19
od stigi
Stehnak píše:No ale to nic nemeni na faktu ze jsem trubka a mluvim v Obsah fóra » Vše o Focusu » Tuning » Tuning - 1998-2004: Extrémní úpravy motorů o koncernovym TFSíčku :mrgreen:
Zas bych to neviděl tak kriticky :mrgreen:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.06.2009 21:22
od Luuker
stigi:
A potvrdíš ten motor?