Studený motor
- libe
- Junior
- Příspěvky: 233
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov p. R.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
No to mas pravdu ja tim spis chtel rict ze vymizela klasicka ceska zrucnost a jak se rikalo zlate ceske rucicky.Nerikam ze vsude ale zatim co sem v techhle servisech videl je to pro me velke zklamani.Aby si autorizovany servis nevedel s autem rady no to mi prijde drobet postaveny na hlavu:)) Jinak auto i rano na cuknuti okamzite start takze to opravdu delal starter.Sem rad ze se to takhle povedlo zjistit protoze tahle zavada byla opravdu divna.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- giacomo
- Nováček
- Příspěvky: 138
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vyškovsko, E50
- Kontaktovat uživatele:
Nechci dělat reklamu, ale startery a altiky na kamionech (a dělají určitě i osobáky) necháváme opravovat ve firmě Baes Brno nebo Židlochovice ..kdo jste z okolí Brna tak to máte kousek
http://www.baes.cz/autoelektro-kontakty.html
..vymění vždy jen špatné díly..třeba len ložiska ..uhlíky a stojí vás to pár stovek.. po opravě zatím vždy v pohodě ..když je potřeba a domluvíte se s nima, udělají vám to často i na počkání ..tak si šetřete penízky..

..vymění vždy jen špatné díly..třeba len ložiska ..uhlíky a stojí vás to pár stovek.. po opravě zatím vždy v pohodě ..když je potřeba a domluvíte se s nima, udělají vám to často i na počkání ..tak si šetřete penízky..

-
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
giacomo
Dik za info . Smola je ze to co sa pokazilo na startery mne sa uz nedalo opravit . Potvrdili to 2 autoelektrikari takze sa musel menit kus za kus. Nedalo sa to opravit z toho dovodu ze sa nedodava nahradna suciastka. A myslim ze ten isty problem mal aj Noah. Rotor sa proste asi neda zohnat a da sa len previnut ale kto by to urobil to neviem.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- sir
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Oprava
Tak abych se podelil o zazitky po oprave, dneska mi to po tydnu a dnu vratili z opravy ve Ford Atoma Brno. Jak jsem psal na str.13, mel jsem spatne starty za studena a pak i lehke cukani pri jizde. Primo ve Fordu neprisli vubec na nic, ale dali to do Bosonoh panu Svobodovi, coz ma byt udajne expert na vstriky CRail Delfi. Ten hned po kontrolo hlasil dva spatne vstriky, ktere jina diagnostika (FORD) nebyla schopna odhalit. Auto startuje perfektne i za mrazu, mam to ale jen den. Vysledna cena? 8.000Kc za opravu vstriku v Bosonohach a 1.300Kc ve Fordu za diagnostiku a neco. Nakonec jsem tedy rad, ze na to prisli i za tu cenu. Svoboda strasil tim, ze stejne ma jeste podezreni na cerpadlo, coz by u nej znamenalo cca 20.000 i s praci, ve Ford Atoma rikali neco pres 40.000
. Parada, ze?
Abych byl ovsem fer, musim rict, ze jednani FORD ATOMA bylo korektni a pan Jarusek se opravdu staral (telefony, prevoz auta do Bosonoh, atd..), byl prijmeny a trpelivy.
Takze abych to shrnul, radsi mit auto spolehlive a bez zavad
, nez poruchove a na hovno 

Abych byl ovsem fer, musim rict, ze jednani FORD ATOMA bylo korektni a pan Jarusek se opravdu staral (telefony, prevoz auta do Bosonoh, atd..), byl prijmeny a trpelivy.
Takze abych to shrnul, radsi mit auto spolehlive a bez zavad


FF 1.8TDCI 74kW COMBI, r.v. 01/2004, Tm.seda metaliza
- bluetoooth
- Junior
- Příspěvky: 274
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA, DK
- bluetoooth
- Junior
- Příspěvky: 274
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA, DK
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
něco se řešilo i tady http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... n%ED+chladbluetoooth píše:Talk po dlhom case som sa dostal na internet.
Moj problem: Rano ked je pod cca 3 stupnami mi to startuje cca na treti krat a motor poskakuje. Potrebujem radu lebo magicke oko je zelene ale aj tak myslim ze je to bateria...
...co mam este skontrolovat?

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Pokud ti to blbe startuje po ranu nez pojedes na diagnozu a vyhodis 800 Kc sezen si klestovy ampermetr a zmer odber starteru pri startu.Udajne by melo byt(dle typka ktery mi zavadu odhalil 200 az 250A).Ja svuj starter rozebral,pouzdra totalne v riti rotor se tim padem opiral o statora vysledkem byli blbe studene starty ktere se zhorsovali umerne se zvysujici vuli v pouzdrech.Nova pouzdra stoji 50 korun:))
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- Mathiassko
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: NITRA, SLOVAKIA
Vsetkych zdravim!
Tak mam rovnaky problem ako vacsina ludi v tomto vlakne. Ranne starty mojho focusa su proste vzdy az na druhy raz. Aj dnes (vonku bolo -6) dvojite nazhavenie az pokym necvakne relatko zhavenia. Potom start. Motorom sa potoci, ale ako keby neprisla vobec nafta do systemu. Mam za sebou vymenu zhavicov(dva boli odpalene, vymenil som vsetky 4(NKG)), vymena palivoveho filtra, diagnostika (vsetko OK)vo Forde N-motor NITRA (650Sk diagnostika a nejakych 300 programovanie vstrekovacov, vraj boli nejak naprd nakalibrovane).Ked som bral auto zo servisu tak nabehlo uplne na brnk, ale ranajsie starty sa moc nezmenili. Vcera pri odchode z prace som vyskusal prepojit baterku startovacimi kablami z ineho auta(vonku bolo -3, auto cely den stalo)a naskocilo takmer okamzite. tod moje skusenosti.Inak baterku mam este origo z r.2002 zatazovy test ukazal 9.5V pod zatazou, to iste ukazuje diagnosticky mod palubky ked rano startujem, baterka tiez odmerana husomerom kapacita cca 70%. zatial to odhadujem na baterku, ale nie som 100% presvedceny. zatial nikto nenapisal ze sa mu podarilo tento "neduh" odstranit. zatim cafte.
Tak mam rovnaky problem ako vacsina ludi v tomto vlakne. Ranne starty mojho focusa su proste vzdy az na druhy raz. Aj dnes (vonku bolo -6) dvojite nazhavenie az pokym necvakne relatko zhavenia. Potom start. Motorom sa potoci, ale ako keby neprisla vobec nafta do systemu. Mam za sebou vymenu zhavicov(dva boli odpalene, vymenil som vsetky 4(NKG)), vymena palivoveho filtra, diagnostika (vsetko OK)vo Forde N-motor NITRA (650Sk diagnostika a nejakych 300 programovanie vstrekovacov, vraj boli nejak naprd nakalibrovane).Ked som bral auto zo servisu tak nabehlo uplne na brnk, ale ranajsie starty sa moc nezmenili. Vcera pri odchode z prace som vyskusal prepojit baterku startovacimi kablami z ineho auta(vonku bolo -3, auto cely den stalo)a naskocilo takmer okamzite. tod moje skusenosti.Inak baterku mam este origo z r.2002 zatazovy test ukazal 9.5V pod zatazou, to iste ukazuje diagnosticky mod palubky ked rano startujem, baterka tiez odmerana husomerom kapacita cca 70%. zatial to odhadujem na baterku, ale nie som 100% presvedceny. zatial nikto nenapisal ze sa mu podarilo tento "neduh" odstranit. zatim cafte.
FordFocus 2002 1.8 TDCI 85kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti