Stránka 130 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 11:48
od IvanSt
Začíná se ukazovat, že moderní motory dají nájezd 200tisíc km s klidně větším přehledem a vyšší spolehlivostí, než ty staré (ať už turbo, nebo atmo). Co bude pak- 300t km a dále, to se brzy dozvíme, ale zásadní problém v tom nevidím - možná u těch extra namáhaných výměna turba?
V dnešní době opravdu není důvod kupovat natož vyrábět koncepčně zastaralé líné a užrané atmosféry pro masy (3-4 válcové), pokud tu máme alternativu s lepším výkonem, charakteristikou i spotřebou.

Jinak ta vysoká spotřeba oleje do 1l/1000km jako vlastnost byla už v roce 2009 u koncernu. Proč to házet na nová auta?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 11:50
od Hoffis
mimochodem...3hrnek doma máme... focus 1,0 92kw r.v. 2012 a generálka se dělala na 130tis... praskl píst a měnil se polomotor
takže jsem ten poslední kdo by se zastával EB...

jenže zrovna třeba předešlá generace 1.6 ve focusu a jeho žravost oleje je taky kapitola... a týkalo se i 1.8 a i 2.0

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 11:52
od Hoffis
IvanSt píše: 01.11.2020 11:48

Jinak ta vysoká spotřeba oleje do 1l/1000km jako vlastnost byla už v roce 2009 u koncernu. Proč to házet na nová auta?
o tomhle vím...ale určitě to nemají v manuálu všechna nová auta, jak zde bylo psáno... proto bych rád viděl výstřižek z manuálu .....

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 11:52
od fofok
ja narozdil od Tebe zazil dobu silenych dovozu devadesatek a vim co jsme vse delali s kastli ci motorem aby to jezdilo, dale Ti to vyvracet nebudu je to zbytecne

Jak to souvisí s tématem?Já v devadesátkách taky už měl papíry a hrabal se v autech tak mám víc pravdu 😄😄😄😄😄😄😄nebo jak?Správnej mechanik opraví všechno.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 11:53
od enjoy
Tak samozřejmě že je to tvrzení přitažené za vlasy, je to spíš marketing, aby lidem vnukli pocit, že musí auto měnit dříve, než byli zvyklí..
Dnešní auta(až na výjimky) mají velký plus v antikorozní úpravě například, už moje 12 leté Mondeo na sobě nemá známku koroze, to můj předešlý Escort rozhodně říct nemohl :mrgreen:
Nicméně, i dnešní tříhrnek něco najede, jen ty servisní náklady budou trošku jinde a vespojení s kurvítky je otázka, jestli ten litr a půl na spotřebě stojí za to a je to to, co člověka přesvědčí o tom, aby s takovou roztřesenou nádherou jezdil.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 11:53
od ZaQik
IvanSt píše: 01.11.2020 11:48 V dnešní době opravdu není důvod kupovat natož vyrábět koncepčně zastaralé líné a užrané atmosféry pro masy (3-4 válcové), pokud tu máme alternativu s lepším výkonem, charakteristikou i spotřebou.
no, nove motory vyzaduji citlivejsi zachazeni (nejdriv prohrat, pak dochladit a mezitim nepodtacet), coz neni standardni chovani pro masy

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:03
od fofok
Hoffis píše: 01.11.2020 11:50 mimochodem...3hrnek doma máme... focus 1,0 92kw r.v. 2012 a generálka se dělala na 130tis... praskl píst a měnil se polomotor
takže jsem ten poslední kdo by se zastával EB...

jenže zrovna třeba předešlá generace 1.6 ve focusu a jeho žravost oleje je taky kapitola... a týkalo se i 1.8 a i 2.0
A já myslel,že se generálka už dneska nedělá,mění celej motor kus za kus :dih: psali to v desateru :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:07
od Karel2
ja jen odpovidal na tohle :roll:
fofok píše: 01.11.2020 10:41 Ty si jistě zkoušel opravit nebo viděl rozdělanej vůbec nějakej motor,že víš co se líp opravujuje :palec_nahoru:
timhle
Karel2 píše: 01.11.2020 11:37 ja narozdil od Tebe zazil dobu silenych dovozu devadesatek a vim co jsme vse delali s kastli ci motorem aby to jezdilo, dale Ti to vyvracet nebudu je to zbytecne :ble2:
mm. mozna bych si zjistil co znamena GO motoru, vymena polomotoru to urcite neni :ble2:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:08
od Hoffis
tak nevím jestli to byla generálka...
prostě praskl píst a já sehnal polomotor... dělali to přímo ve fordu, protože jinde to ani nechtěli...
vyšlo mě to na 60tis...
kdyby to vyměnili ve Fordu za jejich polomotor, tak by to vyšlo na 120 tis, protože oni chtěli čistě za ten polomotor 90tis, cožř je nesmysl...je to skoro hodnota auta

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:10
od Hoffis
Karel2 píše: 01.11.2020 12:07 mm. mozna bych si zjistil co znamena GO motoru, vymena polomotoru to urcite neni :ble2:
moptor byl komplet rozebraný a vadná část byla vyměněna, celý spodek...
podle mě to GO je

nebo co je teda podle tebe GO?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:13
od Karel2
Hoffis píše: 01.11.2020 11:50 mimochodem...3hrnek doma máme... focus 1,0 92kw r.v. 2012 a generálka se dělala na 130tis... praskl píst a měnil se polomotor
takže jsem ten poslední kdo by se zastával EB...
nereagoval jsem sice na Tebe, ale sam jsi to napsal :nixw:
Edit: v podstate vymezeni vsech vuli na spravnou hodnotu, at uz vybrusem, nova loziska, dily, pretesneni atd. atd. urcite ne jako dnes vymenou celku, polomotoru :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:14
od IvanSt
ZaQik píše: 01.11.2020 11:53 no, nove motory vyzaduji citlivejsi zachazeni (nejdriv prohrat, pak dochladit a mezitim nepodtacet), coz neni standardni chovani pro masy
Jasně, ale to by si zasloužil každý motor. Navíc tahle rada se používá už dlouhá léta jako strašák a lidé si pak myslí, že po běžné jízdě musí dochlazovat turbo minuty, což je blbost.
Ještě že to u elektromotoru nebudou řešit vůbec :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:15
od Hoffis
Karel2 píše: 01.11.2020 12:13
Hoffis píše: 01.11.2020 11:50 mimochodem...3hrnek doma máme... focus 1,0 92kw r.v. 2012 a generálka se dělala na 130tis... praskl píst a měnil se polomotor
takže jsem ten poslední kdo by se zastával EB...
nereagoval jsem sice na Tebe, ale sam jsi to napsal :nixw:
o polomotoru jsem tu psal já, tak jsem předpokládal, že se to týká mě...
ale OK :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:16
od enjoy
Je to sice mimo téma, ale když jsi to nakousl...
Moc by mě zajímala hodnota elektroauta, po dejme tomu 5-7 letech provozu, kdy budou na výměnu baterky, za cca 300 tisíc.
Jsem celkem zvědavý, co se ohledně bazarových elektroaut bude dít.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2020 12:16
od Hoffis
IvanSt píše: 01.11.2020 12:14
ZaQik píše: 01.11.2020 11:53 no, nove motory vyzaduji citlivejsi zachazeni (nejdriv prohrat, pak dochladit a mezitim nepodtacet), coz neni standardni chovani pro masy
Jasně, ale to by si zasloužil každý motor. Navíc tahle rada se používá už dlouhá léta jako strašák a lidé si pak myslí, že po běžné jízdě musí dochlazovat turbo minuty, což je blbost.
Ještě že to u elektromotoru nebudou řešit vůbec :lol:
divil by jsi se, ale o nějakém dochlazovaní turba valná většina řidičů nikdy neslyšela...
a to že by se měl nechat vydýchat jakýkoli motor, to je prostě fakt