Stránka 122 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 10:23
od smoula
ballu píše: 30.09.2020 18:45 Tak co pánové, nějak klídek. Dokud všude vychvalovali oturbené babety, to tu bylo plno žgrindů, že jsem dinosaurus a pindy o hospodských informacích.
Ale automobilky to nemohli tutlat do nekonečna. Již se to píše konečně veřejně a nikdo nemůže tvrdit, že to jsou hospodské řeči a JPP.
Pánové, s oturbenýma babetama jste nyní ve stádiu = neprodejné, a mohli jste je doma šlechtit jak chtěli. Kupec půjde raději do nafty, tam má jistotu že se vše sklouzne na běžnou údržbu.
Na to si prosím přišel jak? Podíval jsem se na net a ceny furt stejné. Navíc to furt nechápeš. :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 13:46
od smoula
https://www.auto.cz/video-martin-vaculi ... IHxMJDy3aM

Odborník na auta si vzal na paškál 1.0 ecoboost a doporučuje, prý super motor :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 14:35
od Sentik
šmoula:
Ted jsem sem chtěl ten link postovat a koukám, že si mě předběhl.
Počítám, že z toho článku některý zde čistokrevně klepne pepka...

Co jsem procházel poslední ceník Focusu, tak jsem si tam práve 1.0 MHEV všiml, 114kW tam bylo nejvíc, co se dalo koupit s manuálem.
1.5 už jen s automatem.
Neříkám, že je to špatně, nemít STčko a chtít auto na běžný ježdění v kolonách a mezi městem, tak už chci dnes automat taky :roll:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 15:10
od Karel2
1,5 jen s automatem??? ach jo, podle tohoto testu tam byl jeste manual, ale to je klasika bez elektra https://www.auto.cz/ford-focus-1-5-ecob ... kapitola=2 ale dat tam soft na tech 147kW , to uz by slo, ale porad je to kastle ala vsichni :roll:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 15:15
od ballu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 15:22
od enjoy
Ten se úplně rozohnil.. :D
On je asi skoro jediný, komu bych věřil i že to testované auto bylo bílé.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 18:47
od Sentik
Karel2 píše: 01.10.2020 15:10 1,5 jen s automatem??? ach jo, podle tohoto testu tam byl jeste manual, ale to je klasika bez elektra https://www.auto.cz/ford-focus-1-5-ecob ... kapitola=2 ale dat tam soft na tech 147kW , to uz by slo, ale porad je to kastle ala vsichni :roll:
Jojo, test je starej. Možnost objednání do výroby je už tuším pár měsíců jen s automatem u té 1.5EB

Je to jako jinde, výběr menší a menší, asi aby toho nemuseli tolik homologovat, boj s emisema je zlo...
Já v tom teda problém nevidim, s tou 1.5 bude automat pohodový svezení, né každýho baví řadit 150x za pár kilometrů :mrgreen: Já jen čekám, kdy tu 1.5EB zaříznou ve Focusu úplně, bude to počítám brzo :roll:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.10.2020 19:42
od 321910336
Kdo zjistí jestli se dá 92kw verze přifouknout na těch 114? :twisted:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.10.2020 20:22
od Tomas_1
smoula píše: 01.10.2020 13:46 https://www.auto.cz/video-martin-vaculi ... IHxMJDy3aM

Odborník na auta si vzal na paškál 1.0 ecoboost a doporučuje, prý super motor :palec_nahoru:
Len kde je zdravý rozum ? :irre:
Vaculík aj vy tu obahjujete, že trojalce sú dobré a sám hovorí, že to je nový motor druhá generácia a volá sa rovnako 1.0 EcoBoost.

Zmeny oproti prvej generácii : reťaz, vypína sa jeden valec, hydraulické zdvihátka ... takže nie je to to isté, čo bolo kritizované.

A možno tomu pomohli :ble2:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.10.2020 20:45
od fofok
Čemu pomohli?V atmosféře 1,6 taky nejsou hydroštely a je tam řemen.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.10.2020 21:13
od stano.
Remen sa netrha, pokial sa dava olej podla normy. Len ho treba menit (to ale uz aj retaze). Problemy byvali prave s retazami.
Hydrostely su tiez problematickejsie ako klasicke hrnceky. Hrnceky vydrzia bez problemov 250t km. Potom ich treba skontrolovat. To s hydrostelmi byvaju problemy aj skor.
Vypinanie valca ani nehovorim.
Takze mne to pride, ze v 1.0 ecobooste, co bol v podstate spolahlivy motor (ak neratam fail s hadickou do chladiacej nadrzky, to sa moze aj nemusi pocitat ako motor), pomenili zopar veci a je dost mozne, ze to bude krok zlym smerom.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.10.2020 21:36
od fofok
Hydroštely nezloběj,ale že se podpálej ventily, když se neseříďěj to se děje víc a je to už celkem retro.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.10.2020 21:54
od Tomas_1
No, mne to pripadá, že sa tu experimentuje bez nejakého poriadneho otestovania.
Riedke olej, že zas nedostatočne mažú reťaz. Teda vždy niečo "vyskočí".

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.10.2020 22:27
od stano.
fofok píše: 06.10.2020 21:36 Hydroštely nezloběj,ale že se podpálej ventily, když se neseříďěj to se děje víc a je to už celkem retro.
Pridaj si k tomu vahadielka (nie nutne). Fordacke (PSA nafty) s tym nimi nemavaju problemy. Niektore motory napriklad od Opla, koncernu (aj hatepko), Mazdy... I ked je otazne, ci za to moze konstrukcia alebo udrzba (natahovanie intervalu oleja, pouzivanie "co bolo najlacnejsie/co bolo po ruke").
Podpaleny ventil pred 200t km som videl asi iba na HTP :nixw: (neratam LPG)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 07.10.2020 19:09
od Karel2
spotreba hybridu bez elektriny a prime srovnani s atmo 3,0 https://www.youtube.com/watch?v=90Qqq8he8pY