2.0 TDCi 100kW
-
zaks
- Pokročilý

- Příspěvky: 918
- Registrován: 15.09.2011 13:49
Re: 2.0 TDCi 100kW
To bych neuživil, s benzinem bych lítal jako prase a spotřeba by pod 10 litrů nešla
Uvidíme jak se to vyvrbí 
- spoofan
- Zkušený

- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: 2.0 TDCi 100kW
jestli budes litat s 2.0tdci tam mi ver, ze budes jezdit za 7, casto se mi povedlo i 8 
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
-
zaks
- Pokročilý

- Příspěvky: 918
- Registrován: 15.09.2011 13:49
Re: 2.0 TDCi 100kW
Uvidíme jak to bude. Přinejhorším si koupim Fabii HTP a budu "hepy" se spotřebou 8,5l. 
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Pridam k tomu turbo, dvojhmotu...
Mam este pokracovat ?
Mam este pokracovat ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spoofan
- Zkušený

- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: 2.0 TDCi 100kW
v horsom pripade DPF...
pri tankovani ma clovek z dieslu vzdy radost...no casom sa to nazbiera. Treba vyberat naozaj opatrne...
pri tankovani ma clovek z dieslu vzdy radost...no casom sa to nazbiera. Treba vyberat naozaj opatrne...
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Vyberat opatrne znamena
km<100 000
Iba to je aka - taka zaruka, ze do 150 - 170k jazdis bez zavaznejsich problemov. A potom sa toho rychlo zbavit.
km<100 000
Iba to je aka - taka zaruka, ze do 150 - 170k jazdis bez zavaznejsich problemov. A potom sa toho rychlo zbavit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- hustolez
- Junior

- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Tu radost při tankování bych zase nepřeháněl. Liju do auta jen Vervu, mám ho rád, ale když se podívám na cenu a auto žere 6,4 litrů, tak kdybych měl benzín, nalil tam obyč N95 a jezdil za 8, tak ten rozdíl nebude tak velký. No a pak se mi motor odvděčí tak, že praskne ojnice 
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 2.0 TDCi 100kW
Jó časy,kdy se vyplatil ropák při větším nájezdu už jsou nenávratně pryč.
Cena nafty -benzínu,ceny oprav,i ta výdrž motorů...dízl s nájezdem půl mega už je pomalu utopie.
Cena nafty -benzínu,ceny oprav,i ta výdrž motorů...dízl s nájezdem půl mega už je pomalu utopie.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Nie "pomalu". Bohuzial je to utopia. Ale nedivne sa tomu - stare mechanicke vstrekovace vstrekovali naftu na 1 raz. CR system to robi na 4 - 5 krat. Takze ked stary motor natocil 500k km, budme rady, ked CR vydrzia 200k km - uz aj to je pokrok, pretoze matematicky to pri 4 vstrekoch vychadza na 125k km. Od 125k do 200k to lezi na pokroku technologiemiki21 píše:dízl s nájezdem půl mega už je pomalu utopie
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- L_u_k_y_n
- Nováček

- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2.0 TDCi 100kW
to V12:
Auto má opravdu poctivých 175 tis. km. Problémy ale začali již před cca 25 tis.km. Řešení bylo návštěva servisu Hale v Praze. Provedli "prý" kompletní diagnostiku vstřiků a čerpadla za nekřesťanský peníze s výsledkem že je vše v pořádku. Problém s kouřivostí, smradem, nekultivovaností se ale zvětšoval, tak sem před vánocema hodil auto k Fokimu. Protože jsem ale tvrdil, že vstřiky jsou určitě v pořadku, že byly měřený na stolici, tak jsem ho chudáka nechal změřit kompresy a vše kolem motoru. Nakonec se stejně skončilo u nový diagnostiky vstřiků, tenrokrát v Soběslavi s výsledkem, jak jsem psal. Technik se mimojiné vyjádřil tak, že pokud v pražském Hale opravdu dělali diagnostiku na stolici, už v té době musely být vstřiky načnuté. Takže to vypadá spíš na to, že se na to chlapci vysrali a udělali pouze klasickou diagnostiku, což by odpovídalo tomu, že mi ani nechtěli ukázat protokol. To co mi nakonec ukázali, rozhodně svým rozsahem neodpovídalo protokolu z Hale Soběslav.
vsřiky jsou nový, cca za 7000,- za kus. Z druhý ruky bych nekupoval, kdo ví kolik by měly opravdu najeto a cena by nebyla o tolik nižší, takže z mýho pohledu bych si nepomohl.
Každopádně tímto musím poděkovat Fokimu za trpělivost a dořešení problému do konce.
Závěr: Hale v Praze nebrat.
Auto má opravdu poctivých 175 tis. km. Problémy ale začali již před cca 25 tis.km. Řešení bylo návštěva servisu Hale v Praze. Provedli "prý" kompletní diagnostiku vstřiků a čerpadla za nekřesťanský peníze s výsledkem že je vše v pořádku. Problém s kouřivostí, smradem, nekultivovaností se ale zvětšoval, tak sem před vánocema hodil auto k Fokimu. Protože jsem ale tvrdil, že vstřiky jsou určitě v pořadku, že byly měřený na stolici, tak jsem ho chudáka nechal změřit kompresy a vše kolem motoru. Nakonec se stejně skončilo u nový diagnostiky vstřiků, tenrokrát v Soběslavi s výsledkem, jak jsem psal. Technik se mimojiné vyjádřil tak, že pokud v pražském Hale opravdu dělali diagnostiku na stolici, už v té době musely být vstřiky načnuté. Takže to vypadá spíš na to, že se na to chlapci vysrali a udělali pouze klasickou diagnostiku, což by odpovídalo tomu, že mi ani nechtěli ukázat protokol. To co mi nakonec ukázali, rozhodně svým rozsahem neodpovídalo protokolu z Hale Soběslav.
vsřiky jsou nový, cca za 7000,- za kus. Z druhý ruky bych nekupoval, kdo ví kolik by měly opravdu najeto a cena by nebyla o tolik nižší, takže z mýho pohledu bych si nepomohl.
Každopádně tímto musím poděkovat Fokimu za trpělivost a dořešení problému do konce.
Závěr: Hale v Praze nebrat.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Hmm, ked to ma naozaj tych 175k, nieco prehnite je u Siemens/Conti. Podla viacerych materialov by prave toto mali byt najkvalitnejsie vstrekovace...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5843
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 2.0 TDCi 100kW
Zkoušeli jste někdo dopřát motoru sportovní filter? Třeba K&N? Je to na motoru poznat? Díky.
- xkubik
- Nováček

- Příspěvky: 116
- Registrován: 12.01.2011 19:40
- Bydliště: Jižní Morava
Re: 2.0 TDCi 100kW
Osobně s tím zkušenost nemám, ale známý dával sportovní filtr do BMW 3,0i a nárůst byl 5 PS, takže kromě placebo efektu, že mu to líp táhne odspodu skoro nic....ale i tak je spokojen 
Ford Focus II 1.6TDCi 80kw, 05´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
- Coroner
- Nováček

- Příspěvky: 132
- Registrován: 28.02.2008 08:43
- Bydliště: Praha - jižní čechy a zpět
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Tak se taky podělím o zkušenosti. Jsem majitel FF 2.0TDCI DPF 2005, luxus podvozek, motor tahá jako prase, se spotřebou 5L nepočítej. Na dálkách, třeba Praha - Dortmund při tempomatový rychlosti 150 se dostanu na 6,2, jinak standard město je 7,5-8, když na to šlápneš, tak si vezme víc, ale to je snad jasný.
Aktuálně najeto 223tkm.
Závady: 2x alternátor, teď zlomená klapka v sání(ford cena 9500,-) a asi nejaktuálnější závada je potkanej motor ALE všude ve fordu a u lidí co jsem to měl jsem se ptal jestli tenhle motor má řetěz, nebo řemen a všude mi bylo řečeno, že řetěz, tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Jinak s autem jsem naprosto spokojenej, opravdu, zatím jsem měnil jen kotouče, desky, olej, tlumiče a Eolys. Čepy, silenbloky, vše v pořádku, takž opravdu spokojenost. A to mám origo Ford Sportfahrwerk - nižší auto a 18" kola.
Aktuálně najeto 223tkm.
Závady: 2x alternátor, teď zlomená klapka v sání(ford cena 9500,-) a asi nejaktuálnější závada je potkanej motor ALE všude ve fordu a u lidí co jsem to měl jsem se ptal jestli tenhle motor má řetěz, nebo řemen a všude mi bylo řečeno, že řetěz, tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Jinak s autem jsem naprosto spokojenej, opravdu, zatím jsem měnil jen kotouče, desky, olej, tlumiče a Eolys. Čepy, silenbloky, vše v pořádku, takž opravdu spokojenost. A to mám origo Ford Sportfahrwerk - nižší auto a 18" kola.
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2711
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 2.0 TDCi 100kW
Čistě tvoje chyba,nasr.nej můžeš bejt leda tak na sebe.Na foru jsi dost dlouho aby jsi obětoval 5 minut a něco si přečet.Coroner píše: tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Třeba tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... i&start=30
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů



