Stránka 13 z 41
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 08.02.2011 18:24
od miki21
jaký je problém,shodit ventildekl a kouknout,jestli jsou vačice v lajně?
Samo otáčet motorem za šroub na klice,ne na vačkových kolech!
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 08.02.2011 19:34
od zrulc
to petulak: snímač polohy škr. klapky jsem měl půjčený nový - chovalo se to stejně
to cev: diky za odkaz - to je presne ono
jen mi vrtá hlavou, jakto že se to děje jen za klidu, když auto stojí? ...
teď mě ještě napadá, jestli s těmi rozvody nemůže souviset i problém s prvním startem (druhý je vždy bez problémů). Stává se mi, že při prvním startu to špatně chytá - jakoby na tři válce. Zatím to řeším tak, že nechávám 2x, 3x před statem natlakovat benzin čerpadlem. Pak to chytne bez problémů. Takže doposud jsem si myslel, že je problém s přívodem benzinu (slabé čerpadlo, ucpaný filtr, ...).
Chytám, že nechám proměřit tlak benzinu ... ale ještě jsem se k tomu nedostal ...
Vím, že je to jiný problém, tak mě prosím nekamenujte za to, že to píšu sem - jen se ptám, jestli to nemůže souviset s těmi rozvody.

Předem díky ...
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 10.02.2011 10:02
od gargulakj
To Zrulc:
Ze srandy jsem to skusil a dělá mi to taky

Ale pokud bych si to tu nepřečetl nikdy bych to nezjistil... Je fakt že při rozjíždění v té určitě poloze plynu se auto nerozjíždí naplno ale až se sešlápne víc... ale doted sem myslel že to tak má byt

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 10.02.2011 19:01
od Ondřej
miki21 píše:jaký je problém,shodit ventildekl a kouknout,jestli jsou vačice v lajně?
Samo otáčet motorem za šroub na klice,ne na vačkových kolech!
To by mě taky zajímalo, jestli je to lážoplážo akcička, sendat dekl, prohlídnout vůle, synchronizaci. atd. a zase nandat dekl zpátky. Rád bych přitom vysál bordel kolem svíček.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 09.03.2011 21:13
od Pastovic
Jaké je prosím vás číslo té hadice od ventilu klikov. skříně pod klapku? Fofo 1.8 2001. Je to to 1050948?
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 18.03.2011 16:16
od Pastovic
Tak volnoběh a hadička od ventilu klikovkové skříně vyměněn za original, no a odpojil sem baterku na chvíli a změna k horšímu zase lítaly otáčky do 3000 jak zblázněny. No tak sem odšrouboval tu matičku co tam byla (podle zdejšího návodu) a zase padají plynule jak mají. Tak sem těd odpojil baterku a zkusím ještě jeden reset řj (do rána) no a uvídím ráno....už teď mám strach že to bude zas na p*ču. Kdyžtak budu zase štelovat šroubek na ventilu a matičku na klapce. Jinak už nevím no

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 20.03.2011 09:42
od zdenajanac
Zdravím všechny,
tak včera se mi konečně podařilo vyřešit můj problém s otáčkami. Mám Fo.Fo. 99 1,6 74KW, a asi před dvěma měsíci při startu otáčky začaly padat pod 700 a zdechat auto, zhasínali světla, podařilo se mi nastartovat až po čtvrt hodině kdy se auto zahřálo. Říkal jsem si po přečtení podobných závad tady na foru že by to mohl být volnoběžný ventil, koupil jsem teda nový. Na druhý den po namontování zase to samé, rozhodl jsem se že zajedu do servisu na diagnostiku at me zjistí co tomu je, diagnostika neprokázala nic ale z podezření na sání falešného vzduchu mi zkontrolovaly podtlaky, nic nenašli. Když už jsem nevěděl co by to mohlo být znovu jsem prošel všechny hadice, a našel jsem! Pod plastovými svody je hadička dlouhá asi 12 cm které se u alternátoru stáčí do motoru a ta byla asi v 6cm podelně nařízlá, oprava vytahnout volnoběžný ventil a dostat se tam, cca půl hodiny a bylo po problému. Už jsem měl podezření i na váhu vzduchu, ale jsem rád že to nakonec byla jen ta hadice, provizorně jsem ji stáhl páskou, ale hned v pondělí seženu novou.
Z.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 20.03.2011 10:04
od miki21
...A kolikpak jsi vysolil za nový volnoběžný ventil,diagnostiku a práci v servisu?

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 21.03.2011 20:56
od Pastovic
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 23.03.2011 17:41
od Hal9000
Taky mám na 1.8 problém. Při jízdě po vyřazení rychlosti na nautrál a sepnuté spojce otáčky vyletí na 3tis., když sešlápnu pojku tak klesnou na 1,2tis. Někdy při jízdě, zařazené rychlosti a nohy z plynu má auto tendenci zrychlovat. Dělá to hlavně po ostřejší jízdě. Nevíte někdo co s tím. Po zkoumání fora jsem přišel na pár věcí co by to mohli být. Na fotce motoru jsou vyznačené divné věci co se mi nezdají. Červená šipka ukazuje na napojovanou hadičku. Nevím k čemu slouží, ale po nastartování se scucne. Žlutá šipka ukazuje na hadici vedoucí zezadu z motoru. Je docela měkká a vypadá že má nejlepší za sebou. Po nastartování se také scucne, vypadá že je neprůchodná. Mohou problémy s otáčkami způsobovat uvedené věci? A k čemu hadičky jsou? Dík za odpovědi.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 25.03.2011 19:00
od Hal9000
Nikdo neví? Docela by mě to zajímalo k čemu uvedené hadičky slouží

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 26.03.2011 07:48
od petulak
Tu žlutou,jestli si myslím správně a z fotky vidím: předělávka od větrání z klikovky.
Tu červenou """"": od přepadu paliva z lišty vstřiků. Podívej se, kde obě začínají/hadičky/
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 26.03.2011 08:25
od Hal9000
Ta žlutá vychází odspodu bloku motoru. Jak myslíš že to je předělávka? To znamená nějaké home made řešení? A červená má co dočinění s palivovým systémem? Začátek té hadičky je od škrtící klapky. Jsem z toho trochu zmatený. Může to mít vliv na zvyšování otáček?
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 26.03.2011 17:40
od petulak
Žlutá je nějak bandážovaná, asi opravovaná. Červená taky. Obě když jsou K.O., tak můžou mít vliv na volnoběh.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 26.03.2011 17:48
od Hal9000
Aha, já se lekl že to nějak předělával

. Červená byla prý nakousaná kunou, tak jsem odmotal pásku a pod tím bylo tohle nastavení. Nerad bych to zakřikl, ale od včera večer auto jede krásně. Koupil jsem ho nově a nebýt vystřelujících otáček, tak by byla maximální spokojenost

. Už se těším až bude pěkně. Auto umyju a nafotím do galerie. Zatím díky za rady.