Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale tak vysvětluj to ženským a pod, že to musí vytáčet aby se to pročistilo a motor se neničil. Tě budou mít za dementa, protože by se ten motor ničil, jak píše stano! Taky jsem pár takových diskuzí už měl
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja to pisem ako zdovodnenia, preco to netocia. Nie ze je to naozaj tak. Asi tak ako pise smoula. Tiez som otca musel naucit, ze to nie je Skoda 120 s M6AD. Ma 16ventil, a z casu na cas to treba poprehanat. Lebo dovtedy vsetky divne spravania auta a zvlastny chod motora zmizli, ked som spustil live data na diagnostike a isiel to prevetrat. Zrazu bolo auto opravene.Ma.rt píše: 10.09.2020 08:10 no vidíš, přitom jednoznačně pravdivý je jen ten první důvod.
Pokazit motor - je to přesně naopak, pro motor je dobré ho občas prohnat. Nízké otáčky při zátěži nesvědčí žádnému motoru.
Spotřeba - i vyšší otáčky můžou být ve spotřebě příznivější, hlavně při záteži.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nemáte pujcovat auto zenskejm 
No ja i S125 proháněl pres 5500
sice uz se to trochu hadalo, ale na trojku se tak dalo dosáhnout zajímavé rychlosti v mistech, kde by to od skudky nikdo moc necekal 
Jinak ja tu atmosku obhajuju ze sveho pohledu. Kdo nechce moc radit, tak tomu to nevysvetlim, to souhlasím.

No ja i S125 proháněl pres 5500


Jinak ja tu atmosku obhajuju ze sveho pohledu. Kdo nechce moc radit, tak tomu to nevysvetlim, to souhlasím.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nevím, jestli to tu již je.
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicu ... -malorazky
Je tam popsána veškerá problematika oturbovaných babet jak po konstručních paskvilech, tak i olejích, které neumažou a ještě zvyšují enormě zakarbonování motoru.
Tyto motory mají samé "pozitiva"
Přesně co jsem popisoval a tyto informace měl dříve, než měl vůbec někdo odvahu v odborném časopise něco napsat.
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicu ... -malorazky
Je tam popsána veškerá problematika oturbovaných babet jak po konstručních paskvilech, tak i olejích, které neumažou a ještě zvyšují enormě zakarbonování motoru.
Tyto motory mají samé "pozitiva"
Přesně co jsem popisoval a tyto informace měl dříve, než měl vůbec někdo odvahu v odborném časopise něco napsat.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To su pomotane kydy. A v diskusii klasicky nasrane.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jeden příspěvek jak od ballua, schválně jestli poznáte kterej 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24756
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
"motor ze sekacky" - to se neomrzi 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
no kydy pises ty, V CEM TEN CLANEK LZE, co je v diskuzi je snad nepodstatne

mm. kdyz skodovka zacala jezdit na zapade mistrovstvi sveta atd., tak se smali ze ma motor jako oni v sekackach, po par porazkach vsak asi zmenili nazor

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3126
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Netusite, co má znamenat v bodu 5 "Jenže vytvořit potřebný olejový film na kovových součástkách při nízké viskozitě není jednoduché. To vede ke vzniku karbonu. "?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
taky jsem nad tim premyslel, jak to myslel, no film s "bordelem" setrou krouzky a nanese se novy, cisty, pokud ne, tak to jde "nasucho" a to opotrebuje valec, koruzky atd. a tim nestiranim se tam ten bordel usazuje? 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co z toho článku plyne:
1) Neřadit podle toho, jak mi radí auto, ale vytočit motor o trochu víc. A nejezdit 50km/h na pětku. (Nedejbože na šestku.)
2) Když servistní plán říká vyměnit svíčky po 100 000 km, udělat to třeba po 50 000 km. Tím se nic nepokazí.
3) Měnit olej po 10 000 - 15 000 km (a ne po 30 000 i když to říká servisní plán nebo se olej jmenuje longlife). Když auto jezdí převážně po městě, tak spíš po 10 000.
4) Měnit stejně často i olejový fitr.
5) Vypnout start-stop.
Trochu to zvýší náklady na provoz, protože trochu vyšší spotřeba benzínu a častější výměny svíček, oleje,filtru --> ale prodlouží to životnost motoru.
1) Neřadit podle toho, jak mi radí auto, ale vytočit motor o trochu víc. A nejezdit 50km/h na pětku. (Nedejbože na šestku.)
2) Když servistní plán říká vyměnit svíčky po 100 000 km, udělat to třeba po 50 000 km. Tím se nic nepokazí.
3) Měnit olej po 10 000 - 15 000 km (a ne po 30 000 i když to říká servisní plán nebo se olej jmenuje longlife). Když auto jezdí převážně po městě, tak spíš po 10 000.
4) Měnit stejně často i olejový fitr.
5) Vypnout start-stop.
Trochu to zvýší náklady na provoz, protože trochu vyšší spotřeba benzínu a častější výměny svíček, oleje,filtru --> ale prodlouží to životnost motoru.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
no ja radim za 4 ve stovce
, vazne ale jezdim nad 2000 otacek, tedy 50 po meste za 3 a proto mam spotrebu 7,5-8l/100 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5807
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takže nic, co bych při běžném provozu (i jakéhokoliv jiného) auta nedělal.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
jo, ale ja se porad divim, ze stejny auta i motor, akorat kombi, tu maj spotrebu 6,5/100 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
50 jedu na čtyřku, pokud to není do kopce. Asistent řazení v mazdě nemám; u firemního auta (caddy TDI) mi věčně svítila na palubce šipka nahoru, jako abych přeřadil. BTW, víte že focus mk1 měl nějakou přípravu na asistenta řazení? Když jsem měl vyndaný budíky, posvítil jsem si na nepoužitý kontrolky a byla tam mj. zelená šipka nahoru, nebyla tam ani žárovka. Možná u jiné výbavy se používala, nevím, ale ani v manuálu jsem ji nenašel.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů