Stránka 111 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 12:20
od djdekl
U jakyho modelu ? Posli VIN
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 12:56
od stano.
1,5TDCi, Cmax, Grand Cmax, mal by aj Focus a Fiesta
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 14:03
od Sentik
Stanley_vy píše: 09.09.2020 11:03
Já otevřeně přiznám, že nového Focuse bych si aktuálně nekoupil. Teda koupil, ale jedině ST. Tříválec nechci. Ne, že bych mu nevěřil nebo si myslel, že je horší než čtyřválec. Jen se mi úplně nelíbí tříválec do auta takové velikosti k využití, které mám já (paralela atmo x turbobenzin). Ale nebudu nikoho přesvědčovat o tom, že mu nemůže/nebude dobře sloužit a potají ho určitě vymění. To už zavání fanatismem a trollením.
Přesně, já to viděl stejně. Přitom i ze zkušenosti co s tím mám, ten 3válec 1.5 jede naprosto v pohodě, 90 procent (víc?

) by vůbec nepoznalo, co v tom vlastně je a je jim to naprosto fuk, jede to fajn.
Já bych měl spíš takovej psycho blok, ale věřím, že těm co ho maj, poslouží nakonec hodně dobře.
Jinak u vás to vidím pořád na nový Galaxy nebo Smaxe a jak už jsem psal jinde, věřím, že u něj stejně nakonec skončíš

Bezpečnost a klídek na duši pro manželku a potomka na prvním místě, takže .. rozflákat prasátko, rozprodat vozový park a mazat do showroomu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 17:33
od 321910336
Škoda že corona zkreslí údaje. Bylo by fajn porovnat prodejní čísla Dacie, kdy prodávali atmosféry a teď kdy přecházejí na turbomotory. Ještě nedávno byla 1.6i jasná volba a musí přeci všem kromě pirátů silnic stačit. Teď piloti Dacie zase na diskuzích pláčou, jak fašistická EU zakázala 1.3 Tce
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 18:15
od stano.
Akoze zakazala? Ved Renaulty predavaju s novym 1.33TCe.
Dacia ma v ponuke bezproblemovy 0.9TCe s nepriamym vstrekom.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 19:54
od 321910336
0.9 tce je starej, teď je novej 1.0 tce a v Dusteru byl 1.3 tce 110kw, ale moc se prodávál= hodně pokut za emise
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 19:58
od stano.
Je stary a bezproblemovy. Do Dacii isli vzdy generacne starsie (odladene) veci z Renaultu a Renault nasadzoval novinky. Preto aj Dacia ma (stale) starsi 0,9TCe a Renault uz (novsi) 1,0TCe.
Konkretne Duster to mal neviem ako. No narovinu, to auto ma aerodynamiku krabice od topanok (ako mnoho dalsich). Takze tam sa nahanaju asi za kazdym mililitrom spotreby.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 20:16
od 321910336
0.9 už jen v dobíhajících modelech a v Dusteru snad ani nebyl. Tam už jen tříválec turbo 1.0, nebo nafta.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 20:21
od stano.
Pisem, ze Duster neviem. Logan, Sandero, Lodgy a myslim ze aj Dokker mali (aj) 0,9TCe. Teraz Lodgy 1,33TCe a naftu, Dokker iba nafta.
Duster 1,33TCe ved maju v cenniku

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 20:56
od 321910336
V konfigurátoru už není. Jde mi o to, že ti, co by si nikdy nic než 1.6i nekoupili teď potichu přejdou na litrový tříválec s turbem.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 21:19
od fofok
Ono nic jinýho jim nezbyde.Ta 1,6 nebyl zrovna trhač asfaltu.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 21:22
od smoula
A většina bude spokojená, protože to pojede od nižších otáček a jízdní komfort bude někde jinde! A O TOM TO JE!!!!!
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 21:38
od Ma.rt
Jizdni komfort jinde? Kdyz to dole ma o par Nm vic a nahore to dostává na prdel od atmosky... no nevim..Porovnavat Nm pri 1500, aby neco vyslo pro litr,je demagogie. 1500 ot.neni dobre ani pro jeden motor.
Ja teda radeji motor,kde ten nejaky vykon ma aspon nahore. Dole je to k prdu, kdyz to pri akceleraci pak umira...
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 09.09.2020 21:51
od stano.
Velmi vela ludi v zivote nevytoci motor cez 4000 otacok - lebo to prilis huci, lebo nechcu pokazit motor, lebo to potom vela zerie.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 10.09.2020 08:10
od Ma.rt
no vidíš, přitom jednoznačně pravdivý je jen ten první důvod.
Pokazit motor - je to přesně naopak, pro motor je dobré ho občas prohnat. Nízké otáčky při zátěži nesvědčí žádnému motoru.
Spotřeba - i vyšší otáčky můžou být ve spotřebě příznivější, hlavně při záteži.