Stránka 12 z 20

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 21:59
od PeS
richisan píše:Co preboha je to mero
meřo - methyl ester řepkového oleje.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 22:06
od Pirát
richisan,děje se to asi od r.2007,ale to začínaly s 2% meřa ted tam perou 5% a prý to chtěj tlačit výš,to meřo má sice obsahovat nějaké "udržovače tekutého stavu",ale všichni vědí jak to chodí,jsou drahé,šetřit se musí,někdy dojdou a když je problém tak se ti parchanti odvolávají na ISO,státní normu atd.a čoi když něco tak drží hubu,asi ji maj zalepenou bankovkama.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 22:14
od pelen
Piráte, nepis poplasnou zpravu. :lol:
Musela by se zmenit DIN EN 590, tam je maximalni obsah 5% jako dlouhodobe vyzkouseny objem neposkozujici standardni diesel motory.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 22:21
od Pirát
To pelen,já nikoho neplaším,neboj oni to odůvodní jedna dvě a normu přizpůsobí,točí se tam totiž hodně peněz možná víc něž si dokážeš přectavit.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 22:23
od richisan
pelen píše:maximalni obsah 5% jako dlouhodobe vyzkouseny objem neposkozujici standardni diesel motory.
5% je aj celkom dost, najma ked to meni konzistenciu vo filtroch a upchava ich :roll: :? :| No prave cakam zasielku z e-shopu Jana Kvideru, tak hned pojde novy palivak :twisted:

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 22:24
od pelen
Norma je platna a zavazna pro celou Evropskou Unii. repkovy olej vyjde draz.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 22:32
od Pirát
Jo jasny,že vyjde dráž to víme oba,tak proč stím asi vůbec začínaly? Jsou v tom prachy a zas jen prachy a ty jejich kecy,že se vypustí méně splodin je jen štěk,už to myslým někdo spočítal,že to vyjde mnohem hůř,ono po těch polích se najezdí s traktorama než to vyroste,pak se to musí sklidit zase převést,spracovat,zase převést a pak se to teprve může někam přilévat.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 17.08.2009 22:37
od pelen
Tak uvazuji technici, ale ne zeleni. Ti se nedivaji a nepocitaji energie spotrebovane pred pouzitim.
Na druhe strane po cilenem rozkladu zemedelstvi u nas by ty lany lezely ladem a zarostly plevelem, tak tam je alespon repka.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 18.08.2009 08:54
od doncamillo
Fuuu... Ani som necakal, ze rozprudim takuto debatu. Dik za vase tipy / nazory. Uz len dilema, ci ist do filtra od Delphi alebo od Motorcraftu. Pokial viem, Ford tam povodne daval ten od Delphi, neskor presiel na Motorcraft. Ale preco ta zmena, to sa asi nedozvieme... V tomto pripade chcem ist jednoznacne na kvalitu, nie na cenu. Uz len zistit, kde je ta vyssia kvalita :)

Re: Palivovy filtr

Napsal: 18.08.2009 09:25
od richisan
Preciznejsie filtrovanie = jednoznacne Delphi - v porovnani s ostatnymi ma prinajmensom "recirculacny okruh" a schopnost filtracie 2 mikrony. Tento ti odporuci kazdy stary harcovnik na tomto fore :idea:

Re: Palivovy filtr

Napsal: 18.08.2009 09:47
od doncamillo
Dik... Presne toto som si chcel nechat potvrdit...

Btw - ako si kupoval v tom e-shope? Presnejsie ako si platil a ako ti tovar dorucili na Slovensko?

Re: Palivovy filtr

Napsal: 18.08.2009 18:36
od Pirát
To doncamillo,do diesella TDCI je absolutně nejkvalitnější filtr motorcraft koupený u forda,kamoš co dělá fordy mi to potvrdil,filtrace perfektní,cena sice vysoká,ale prý je to pak všechno v poho a jak řek internetové nákupy těchto součástí se nevyplácí už se mu také stalo,že rozřízl použitý filtr flexou a papír,který má být od shora dolů byl jen do půjky,takže veškerej bordel šel do čerpadla,proto to auto taky tak detailně zkoumal.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 20.08.2009 15:03
od paulus33
Caute, FF - 1,8 TDDI vymena palivoveho filtra.
Pri montazi noveho ho mam naplnit naftou. Viem priamo z motora niekde stiahnut naftu, pretoze som na chate s rodinou a kvoli 1/2l nafty sa mi nechce ist na pumpu.
Druha otazka, moze mi tu niekto krok po kroku opisat odvzdusnenie palivovej sustavy v pripade ze ju zavzdusnim pri vymene filtra? Vopred vdaka, u Etzolda som to nenansiel a ak to zavdusnim, tak budem musiet zostat na chate.... :D

Re: Palivovy filtr

Napsal: 27.08.2009 08:01
od Vewehr
Jak píše foki na předešlé stránce, Ford už Delphi HDF924 standardně nedodává. Rád bych věděl, jestli na ně přešli kvůli nižší ceně, lepší dostupnost nebo proč...? Nemáte někdo parametry filtru, který Ford k TDCi dodává (Bosch)? Docela by mě zajímalo, jestli skutečně Ford udělal "krok zpátky" a vyplatí se shánět pracně HDF924, když si filtr nechám stejně asi vyměnit v servisu při okouknutí jiných věcí a standardní Ford by byl úplně bez komplikací. Jaké jsou mezi nimi rozdíly? Filtrační schopnosti, další "fičurky", ...?

Re: Palivovy filtr

Napsal: 27.08.2009 08:41
od tomason
2008-12-07 Upozornění !!! Ford dodává do prvovýroby neschválený náhradní filtr Bosch
Upozornění !!! Ford dodává do aftermarketu do prvovýroby neschválený náhradní filtr Bosch

SYSTÉMY COMMON RAIL DELPHI – FILTRACE PALIVA

Tato informace má upozornit na hojně rozšířený nešvar - používání a prodej do prvovýroby neschválených filtrů nafty v aftermarketu výrobce vozidla.

V tomto případě dodává značka Ford do svého poprodejního a servisního řetězce do prvovýroby neschválené filtry se značkou Bosch - týká se vozů Focus a Mondeo, motorů 1,8 TDCi, 2,0 TDCi a 2,2 TDCi se vstřikovacím systémem značky Delphi. :mrgreen: http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... etail=4903