Stránka 109 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.09.2020 11:07
od Ma.rt
Jo tak to bude ono.
Ja mam na 4 pri 50 spotrebu asi 5 a na 5 pri 90 víceméně to same. 4l/100km nemam po rovine asi nikdy.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.09.2020 11:10
od ballu
A kolik točí motor při té ustálené rychlosti 90 a 110?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 06.09.2020 13:11
od Ma.rt
Tipuju tak cca 2000 a 2400.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 07.09.2020 18:30
od 321910336
ballu píše: 06.09.2020 11:10 A kolik točí motor při té ustálené rychlosti 90 a 110?
110 na šestku a 90 na pětku- necelých 2500 ot

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 07.09.2020 18:46
od ballu
To znamená, jak jsem předpokládal, otáčky na spotřebu, ale nevhodné pro motor.
Tento motor, aby neměl mechanické problémy, potřebuje 3000ot a více.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 07.09.2020 21:10
od enjoy
Ma.rt píše: 06.09.2020 11:07 Jo tak to bude ono.
Ja mam na 4 pri 50 spotrebu asi 5 a na 5 pri 90 víceméně to same. 4l/100km nemam po rovine asi nikdy.
Přesněji to není 5,ale 5,3l :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 06:51
od Stanley_vy
ballu píše: 06.09.2020 07:44 Tady nikoho nezajímá nafta, tady se diskutuje o tom, zda směr vývoje benzínových oturbených babet byl tim správným směrem. Od počátku tvrdím, že ne. Do kastle narvou nadupaný motor, v podstatě vyvinutý pro závodní účely. Na brzdě zjistí, že v určitém režimu má velmi nízkou spotřebu. A již je trhák na světě. Motor velikosti "krabice od bot" výkonem 2,5L atmosféry a spotřebou 4 L.
Najednou se praxí zjistí , že silnice není závodní dráha, motor nejede v režimu, což ho předurčuje konstrukce. Sice výkon nevyužiji, ale ty koně mám a hřeje mně u srdce, jak to málo žere. Nakonec však zjišťuji, že s tou spotřebou to není tak horké jak psali a každý den s obavama sedám k PC, jestli náhodou na ten můj výkvět techniky, není další svolávačka , prostě jak majitelé těchto vozů tvrdí prkotina, výměna polomotoru.
A jak jde čas, začínají i z mého motoru se linout divné zvuky.
Jako tvrdý zastánce těchto motorů, na foru ani čárka a auto jde do světa. Po měsíci pak napíši, v jak suprovém stavu jsem ho prodal za cenu, která se neodmítá, protože potřebuji něco většího, protože budu vozit i psa.
A legenda suprového motoru pokračuje, jen v servisech vědí své.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Naštěstí můžeš být v klidu, protože si koupíš novou tak maximálně šalinkartu. Ale ta závist, že někdo má na nové auto a nedejbože ho i může vyměnit za větší. Ta vyprodukuje i takové skvosty. Sice jim sám něvěříš, ale vyprodukuješ aspoň kamaráda, který to ví na 100%! :bebng:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 07:06
od ballu
Hodnota tvého příspěvku má hodnotu odpovídajicí pochytaných rozumů pinkla čtvrté cenové, obsluhující ožralé vyškovské lampasáky v důchodě, kteří znají jen UAZ a GAZ.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 07:09
od ballu
Dej kontakt do SZ a můžeme popovídat osobně, ať to tu nezasíráme.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 07:23
od Karel2
kuci, vy jste ale tvrdy moravsky palice :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 07:35
od Stanley_vy
ballu píše: 08.09.2020 07:06 Hodnota tvého příspěvku má hodnotu odpovídajicí pochytaných rozumů pinkla čtvrté cenové, obsluhující ožralé vyškovské lampasáky v důchodě, kteří znají jen UAZ a GAZ.
Pro hlupáka každý hloupý.
ballu píše: 08.09.2020 07:09 Dej kontakt do SZ a můžeme popovídat osobně, ať to tu nezasíráme.
Máš tady toho o mě dost.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 07:51
od ballu
Hezky jsi sám sobě odpověděl.
Tvé arogantní chování koresponduje na synáčka bývalého bolševického aparátníka, nebo lampasáka tamního institutu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 08:01
od Stanley_vy
Zase vedle (nepřekvapivě).

Ať napíšu taky něco k tématu. 1.5 EB 2016 točí při tachometrových 140 km/h cca 2950 ot. Je to pořád málo?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 08:14
od TomFocus
Málo, moc? O tom to není... Kdo bude jezdit hlavně na spotřebu (nízko) zasere motor karbonem, kdo bude jen točit a točit dočká se brzy poruchy. Zlatý střed je zahřát motor (olej) každou jízdou a šetřit motor tím co je pro něj ideál. Střední otáčky při nízkém zatížení, vyšší otáčky při vyšším zatížením. Vysoká rachlost na těžký kvalt je vyšší zatížení. Ono jde o dlouhodobost motohodin a km.
Buď tohle vše řidič má v sobě (automatické chování dle motoru, auta) nebo používá auto jak má nastaveno..

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 08.09.2020 08:27
od Stanley_vy
Já reagoval hlavně na toto:

Tento motor, aby neměl mechanické problémy, potřebuje 3000ot a více.

Jinak mám zažito, že studený motor netočím přes 2.500 ot (naftu přes 2000 ot.). Plyn na podlahu samozřejmě až po zahřátí, s EB jen vyjímečně pod 2500 ot. Z lehkou nohou ale není problém jízda kolem 2000 otaček a podle potřeby podřadit.

Moje nejčastější trasa má téměř ideální charakter. Ráno deset km město na zahřátí, pak cca 25 km po dálnici do Brna, tři kilometry plachtění po Ostravské na konec přivaděče a tři km šmrdlaní do centra. Díky tomu, že jsem se naučil vstávat po karanténě o hodinu dřív, jen vyjímečně poskakuju někde v koloně. Po dojezdu po zaparkování jsem měl dnes spotřebu na EB cca 6,3 a na Galaxy se dostanu i 5,5l (no jo, není to vyladěná 1,6 tdci :D :wink: ).