Stránka 108 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 15:26
od Ma.rt
Mas pravdu, uz si taky vzpomínám.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 15:49
od ballu
Na foru fordfans jsem byl od roku 2003, a to již nějaký rok běželo. Přesně to bude vědět miki21,
Tam se toho řešilo hodně, jelikož všechny káry byly dovozové z bazaru. Nikdy v životě mně nenapadlo, že za dvacet let na takovém foru se budou řešit fatální závady u nových aut.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 20:02
od Ma.rt
Ja taky tak nejak. Jj..tenkrat si lidi tahali escorty i s 250tkm a nic moc tomu nebylo. Aspon obvykle ne motoru.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 20:08
od fofok
EA 111 máme doma 1,4 TSI a ve 110 000 km novej řetěz a teď má ke 200 000 km a nic se navíc nedělalo.V práci se pouštěli fabie 1,2 TSI EA 111 ve 150 000 km ježděný po Praze a kromě řetězu taky nic.Ty řetízky ze tříkolky co tam dávali byli na pikaču.Ojetý bych to nechtěl.Horší byly atmosféry HTP tam jsme měli potkaný motory a podpálený ventily.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 20:56
od Ma.rt
Od nějakýho rocniku ale ty HTP uz jsou celkem cajk. Do města je to celkem fajn motor.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 21:06
od Ma.rt
Tak jsem si to přečetl cele...pokud jsou pravdivé naměřené spotřeby, tak je to asi o 0.5l/100km mene nez 2.0 v mondeu, ktere ma o 30kW a nejaka kila vic. Nehlede na to, ze ja tolikrat do servisu nikdy nepojedu. A to se vyplati

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 22:39
od 321910336
Ta 1.2 Tsi byla extrémně nepovedená
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 22:41
od miki21
Přesně: Registrován: 18 červen 2005, 21:18:57
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 05.09.2020 22:58
od fofok
Ještě k těm escortům nafty to byly horší vraždy než HTP.První atmo 1,6 D Zetor hadr asi 40 kW na benzínovej blok naroubovaná nafta,celý to vibrovalo a vůbec to nejelo.Měl jí bratr,ty kastli bez generálky nepřežili a první 1,8 TD v escortech vražda nejhorší.Ono každej výrobce měl nějakej špatnej motor.Mazda jeden čas nafty neuměla a vůbec Japonci se s nima celkem dlouho prali atd.Na to dobrý se vzpomíná a na špatný lehce zapomíná.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 06.09.2020 07:21
od jenikHK
Jojo, 1.8 TD byl průšvih. Přehřívání 4. válce a praskající hlavy. Stačilo cca 10 let a při upgradu na TDDi a TDCi se to dost posunulo, ale zase přišly průšvihy se vstřikováním.
Když vyřešily ty, tak zase přišel nesmysl s řemenem v oleji. Ale nakonec zůstal ve výrobě přes 20 let, na nepovedený motor slušný

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 06.09.2020 07:44
od ballu
Fofok, zase předvádíš úhybný manévr který jsem popisoval. Nevoní pravda, tak se převeksluje na jinou kolej. Tady nikoho nezajímá nafta, tady se diskutuje o tom, zda směr vývoje benzínových oturbených babet byl tim správným směrem. Od počátku tvrdím, že ne. Do kastle narvou nadupaný motor, v podstatě vyvinutý pro závodní účely. Na brzdě zjistí, že v určitém režimu má velmi nízkou spotřebu. A již je trhák na světě. Motor velikosti "krabice od bot" výkonem 2,5L atmosféry a spotřebou 4 L.
Najednou se praxí zjistí , že silnice není závodní dráha, motor nejede v režimu, což ho předurčuje konstrukce. Sice výkon nevyužiji, ale ty koně mám a hřeje mně u srdce, jak to málo žere. Nakonec však zjišťuji, že s tou spotřebou to není tak horké jak psali a každý den s obavama sedám k PC, jestli náhodou na ten můj výkvět techniky, není další svolávačka , prostě jak majitelé těchto vozů tvrdí prkotina, výměna polomotoru.
A jak jde čas, začínají i z mého motoru se linout divné zvuky.
Jako tvrdý zastánce těchto motorů, na foru ani čárka a auto jde do světa. Po měsíci pak napíši, v jak suprovém stavu jsem ho prodal za cenu, která se neodmítá, protože potřebuji něco většího, protože budu vozit i psa.
A legenda suprového motoru pokračuje, jen v servisech vědí své.






Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 06.09.2020 09:06
od Ma.rt
Kdyby aspon ty 4L byly pravda

usporny to je hlavně nezatížené, ale to zrovna motor nema rad.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 06.09.2020 10:33
od 321910336
4 litry ne, ale na normálním profilu trasy s dodržováním předpisů se do 5 litrů dá vejít
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 06.09.2020 10:44
od Ma.rt
To nevim,jak jezdis. Kdyz jezdíme se znamymi na vylety apod., tak na 1.0 EB maji spis 6 a vic. Pod 6 urcite jsou okresky. Ale tam ja jedu taky do 6,5.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 06.09.2020 10:58
od 321910336
Tak to asi jezdí se starým EB z roku 2011. Nový litr je v podstatě jiný motor. Při ustálené 90 po okreskách nebo 110 po dálnici si bere kolem těch 4 litrů, to jsem na staré atmosféře viděl v 50 na čtyřku, po rovině.