Stránka 107 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 12:26
od Ma.rt
Na escortu jsem menil jen volnobezny ventil a termostat. Jinak nic. A mam pocit, ze uz zetec jezdil na A1, nebo ne? Mel skoro 200tkm a nic mu nebylo, krome lehke rzi na lemech blatniku.
Na duratecu z 2001 jsem resil sani, na soucasnem z 2010 nic.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 12:27
od fofok
U escorta byl hlavní problém kastle,shnila dřív než se něco zásadního stačilo vysypat.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 12:36
od Ma.rt
Jak kterej, ale vlastně jo, protoze jinak to melo životnost hodne dlouhou. Ani spojku jsem neměnil,proste nic. Proti S125 to byl ale Mercedes :-D
Na mondeu 2001 zase kvetly dvere dole zevnitr a trochu pak i prahy za prednim kolem.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 12:40
od jenikHK
ballu píše: 04.09.2020 12:08 A co píši, prkotiny, žádný kleknutí. U mondea to bylo trochu jiné, tam byl základ pro průser zadělán od začátku . Tlakem na emise a použití již z linky lehkoběžných olejů A1. V tehdejší době pramalé kvality a k tomu motor nebyl uzpůsoben a neumazal se. Základem byl stále blok s klikou a písty ze Siéry. Jen se navěšaly na něj ekologické chujoviny a ty se převážně sraly.
Ze kterého motoru, respektive bloku, Duratecy vychází?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 13:05
od djdekl
No ze Sierry urcite ne :-) Escorti Zetec jezdil taky na "vodicku" a bez problemu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 13:17
od Ma.rt
Takze A1, co? Tenkrát jsem si jeste olej neměnil, jen vim, ze mi mechanik vzdycky rikal, ze tam da fordi Castrol. Tehdy jsem ani netusil, co to znamená.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 18:12
od 321910336
A neměli jste internet, diskuzní fóra a další, takže komu se to vysralo, postěžoval si doma Mařce a dal to Frantovi do opravy. Dneska Pepíkovy z horní dolní praskne píst a ví to celý svět.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.09.2020 22:37
od Ma.rt
Tenkrát ses k informacim dostal taky, pokud jsi znal nekoho od fochu.
No témat na prasklej pist tu máme dost, tak asi na tom neco bude :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.09.2020 11:56
od Karel2
http://dfens-cz.com/skoro-100-000-km-s-1-2-tsi/ zajimave cteni o problemech ktere "neexistuji" :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.09.2020 12:23
od Ma.rt
Takhle spatny ecoboosty ale nejsou. Tyhle tsi byly totální omyl.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.09.2020 13:10
od ballu
Musím ty chlapy u piva zdrbat, co mně navykládali, ikdyž v servisech šéfují. Jen haní skvělou koncepci.😨
Ten Vaculík v testu po 114 tisících měl pravdu. Nejlepší, co se může na trhu koupit.👍🏻🤣🤣🤣

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.09.2020 13:22
od Ma.rt
Hlavne je zdrbej, proc to neni ve statistikach, jak by si tu mnozi prali :-) jj, insider informace jsou fakt nekdy k nezaplaceni.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.09.2020 13:38
od ballu
Kdyby to udělali, tak okamžitě nešéfují servisu aut , ale tak akorát servisu praček.🤣🤣🤣🤣

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.09.2020 13:50
od Ma.rt
Je mi to jasný. Koho chleba jis...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.09.2020 15:03
od Karel2
321910336 píše: 04.09.2020 18:12 A neměli jste internet, diskuzní fóra a další, takže komu se to vysralo, postěžoval si doma Mařce a dal to Frantovi do opravy. Dneska Pepíkovy z horní dolní praskne píst a ví to celý svět.
no konkretne esco, puma, scorpio sierra a dalsi na fordfans foru jsou tu pekne dlouho, nepodarilo se mne dohledat od kdy, snad jeho letity clenove vzpomenou, takze i historie zminovanych motoru je celkem znama :D