Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Na escortu jsem menil jen volnobezny ventil a termostat. Jinak nic. A mam pocit, ze uz zetec jezdil na A1, nebo ne? Mel skoro 200tkm a nic mu nebylo, krome lehke rzi na lemech blatniku.
Na duratecu z 2001 jsem resil sani, na soucasnem z 2010 nic.
Na duratecu z 2001 jsem resil sani, na soucasnem z 2010 nic.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4976
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U escorta byl hlavní problém kastle,shnila dřív než se něco zásadního stačilo vysypat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jak kterej, ale vlastně jo, protoze jinak to melo životnost hodne dlouhou. Ani spojku jsem neměnil,proste nic. Proti S125 to byl ale Mercedes 
Na mondeu 2001 zase kvetly dvere dole zevnitr a trochu pak i prahy za prednim kolem.

Na mondeu 2001 zase kvetly dvere dole zevnitr a trochu pak i prahy za prednim kolem.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3126
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ze kterého motoru, respektive bloku, Duratecy vychází?ballu píše: 04.09.2020 12:08 A co píši, prkotiny, žádný kleknutí. U mondea to bylo trochu jiné, tam byl základ pro průser zadělán od začátku . Tlakem na emise a použití již z linky lehkoběžných olejů A1. V tehdejší době pramalé kvality a k tomu motor nebyl uzpůsoben a neumazal se. Základem byl stále blok s klikou a písty ze Siéry. Jen se navěšaly na něj ekologické chujoviny a ty se převážně sraly.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4038
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No ze Sierry urcite ne
Escorti Zetec jezdil taky na "vodicku" a bez problemu

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takze A1, co? Tenkrát jsem si jeste olej neměnil, jen vim, ze mi mechanik vzdycky rikal, ze tam da fordi Castrol. Tehdy jsem ani netusil, co to znamená.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A neměli jste internet, diskuzní fóra a další, takže komu se to vysralo, postěžoval si doma Mařce a dal to Frantovi do opravy. Dneska Pepíkovy z horní dolní praskne píst a ví to celý svět.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tenkrát ses k informacim dostal taky, pokud jsi znal nekoho od fochu.
No témat na prasklej pist tu máme dost, tak asi na tom neco bude
No témat na prasklej pist tu máme dost, tak asi na tom neco bude

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
http://dfens-cz.com/skoro-100-000-km-s-1-2-tsi/ zajimave cteni o problemech ktere "neexistuji" 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takhle spatny ecoboosty ale nejsou. Tyhle tsi byly totální omyl.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Musím ty chlapy u piva zdrbat, co mně navykládali, ikdyž v servisech šéfují. Jen haní skvělou koncepci.
Ten Vaculík v testu po 114 tisících měl pravdu. Nejlepší, co se může na trhu koupit.



Ten Vaculík v testu po 114 tisících měl pravdu. Nejlepší, co se může na trhu koupit.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hlavne je zdrbej, proc to neni ve statistikach, jak by si tu mnozi prali
jj, insider informace jsou fakt nekdy k nezaplaceni.

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdyby to udělali, tak okamžitě nešéfují servisu aut , ale tak akorát servisu praček.



BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je mi to jasný. Koho chleba jis...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
no konkretne esco, puma, scorpio sierra a dalsi na fordfans foru jsou tu pekne dlouho, nepodarilo se mne dohledat od kdy, snad jeho letity clenove vzpomenou, takze i historie zminovanych motoru je celkem znama321910336 píše: 04.09.2020 18:12 A neměli jste internet, diskuzní fóra a další, takže komu se to vysralo, postěžoval si doma Mařce a dal to Frantovi do opravy. Dneska Pepíkovy z horní dolní praskne píst a ví to celý svět.

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů