Stránka 105 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 13:48
od Ma.rt
smoula píše: 03.09.2020 13:43
A to je to o čem mluvím

S turbobenzínem bys mohl jet mnohem rychleji a přítelkyně si bude chrochtat, nebo tě vzrušovat
Ze Tobe vadi, ze v atmosce je spatne slyset, jak mlada rve?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 13:49
od smoula

Kdybych měl takovou přítelkyni, tak ničím jiným než vytočenou atmosférou nejezdím

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 13:59
od Ma.rt
To jsou ti, co jim to pak zere olej

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 14:08
od fofok
No ještě že ty doby hlučnejch motorů a hluku ve Focusu 2 jsou dávná hystorie,hlavně nafta to bylo utrpení hodné Zetoru,stejně jako poddimenzovaná spojka a rychlá zpátečka u rapidu 1,0 tsi,kterej se naštěstí už dva roky nevyrábí a nebylo to TURBOMOTOREM

a různé SW a porodní nemoci všech automobilek a můžeme se soustředit na světlé hybridní a elektrické tiché zítřky a budeme vzpomínat jak ty turba byly strašně hlučný a žraly pět litrů,když hybridy jezdí max za tři.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 14:08
od pkadecka
No to když jsme se poznali a začal jsem ji vozit v mazdě, to byla úplně hotová, jak ten motor řve

Ale už si zvykla.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 14:54
od Ma.rt
Ty mas jeste tu mazdu nakratko zprevodovanou? To snad tocilo pres 4000 pri 130... jak HTP

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 14:57
od Ma.rt
Fofok: jenze ty hlučné atmosky taky nejsou motorem. Bohužel v dobe, kdy prisli na to, ze 6q s rychlou sestkou by mel byt standardem, uz bylo téměř po atmosferach.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 15:01
od pkadecka
Mám jen 5-kvalt, jestli myslíš tohle. Jako chtěl jsem původně trochu novější (a ještě kombi), ale takhle byla top, s najetými blbými 109 000 km (a za poslední dva nebo tři roky, než jsem to koupil, najela asi 4000 km, bývalému majiteli častějc stála v garáži než jezdila - prostě leštěnka uloženka).
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 15:05
od Ma.rt
Jj...a byly jeste 5q fakt s krátkou petkou. Ale nevím, jestli to byl ještě rocnik, co mas Ty.
Jinak chapu, stav je nejdůležitější.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 16:01
od jenikHK
Vy jste ale pamětníci
Ještě před atmosférama s krátkými převody byly aji atmosféry s dlouhými. Ale to byly ještě doby dvouventilu, většina ctyrventilu byla nahnana do otáček (aby využila výhod ctyrventilu).
Ona je to též otázka rozsahu převodovky, ne jen kolik má převodových stupňů.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 16:13
od fofok
Hlučnost není daná převodovkou ani atmosférama

je to i konstrukcí a úsporou materiálu.Fofo 2 můžeš vycpávat čím chceš a stejně bude hlučnej a některý dneska už možná všechny auta ve 180 točej víc než fofo2 ve 130 a jsou tichý jak lví pšouk,že i přítelkyni slyšíš šeptat.Stejně tak některý dnešní tichý auta můžeš vycpat navíc čím chceš a maximálně tak zlepšíš akustiku rádia.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 16:54
od TomFocus

(vlastní past) jízda jen se svou 1.6i.
To co za kravál dělá ff2 1.6i ve 120 nedělá moje auto ani ve 220

Proč myslíš, že všichni izolují hlavně 1.6i a 1.8i protože dělají rámus. Mnohonásobně větší než 1.6 tdci (krom volnoběhu), já mám ve 150 rádio na 3-5 (volume SONY).
To není vynášení D do nebes, ale konstatování. Ale už tu palušu nechám bez reakce

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 17:23
od ZaQik
neobouvej se do 1.6i v FF2
v FF3 je mnohem lip odhlucnena (a ma jinak prevody)
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 17:23
od Ma.rt
jenikHK píše: 03.09.2020 16:01
Vy jste ale pamětníci
Ještě před atmosférama s krátkými převody byly aji atmosféry s dlouhými. Ale to byly ještě doby dvouventilu, většina ctyrventilu byla nahnana do otáček (aby využila výhod ctyrventilu).
Ona je to též otázka rozsahu převodovky, ne jen kolik má převodových stupňů.
No zrovna escort 1.6/1.8 byl 16V s krasne dlouhymi kvalty... pri 130 km/h 3250 ot., parada
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 17:28
od Ma.rt
fofok píše: 03.09.2020 16:13
Hlučnost není daná převodovkou ani atmosférama

je to i konstrukcí a úsporou materiálu.Fofo 2 můžeš vycpávat čím chceš a stejně bude hlučnej a některý dneska už možná všechny auta ve 180 točej víc než fofo2 ve 130 a jsou tichý jak lví pšouk,že i přítelkyni slyšíš šeptat.Stejně tak některý dnešní tichý auta můžeš vycpat navíc čím chceš a maximálně tak zlepšíš akustiku rádia.
To sice ano, ale to resis tlumeni vozu v prubehu casu a to se opravdu zlepsuje. Ale pokud motor toci 4000 nebo 3000, bude to vzdy rozdil a to je dane vyhradne prevodovkou a charakterem motoru. Ono 3000 v dieselu je taky neco jineho nez v benzinu.