Stránka 103 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.09.2020 21:49
od Ma.rt
No fakt je, že těch motorů po smrti před 100tkm je nějak moc. A začínaj klekat i 1.5 EB. Toť realita, bohužel. Jak mně by se líbilo mít výkonný motor s plochou křivkou točivého momentu, který bude jezdit za 6l/100km. Ale je to něco za něco. Pokud tuhle loterii prohraješ, je to dost drahý. Několikanásobně víc, než když atmoška začne žrát olej a to už v drtivé většině má hodně namotáno. Je hloupost před tím zavírat oči a moudřejší to brát trochu sportovně. Většina TB těch 100tkm samozřejmě přežije.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 02.09.2020 21:56
od Stanley_vy
Sorry jako, ale kde jsou ty klekajici motory? Tady na fóru je pár jednotlivců, nikdo že stálých členů, pár článků na autoforu od Prokopce, který Ford nesnáší až a hrob a???
Já už mám skoro 9000 km po smrtelne hranici 50k km a úplna pohodě. Vypadá to, že dam navzdory odbornika z Bohunic i první tehnickou na první motor!
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 07:04
od Ma.rt
Kde jsou? V servisech. Tvuj jeden motor statistiky nedela.
Jak vis, ze v pohodě? Delal sis rozborku motoru?
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 07:08
od ZaQik
nejaka oficialni statistika by nebyla? nebo jsi jen rano kolem servisu a bylo tam plno?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 07:48
od Ma.rt
Oficialni statistiky na tohle nikdo vyrábět nebude. Rikal mi to muj byvaly mechanik, který delal 20 let fordy.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 08:02
od smoula
Sem slyšel, říkal mi to známý, mám to od kamaráda, co má kamaráda! Pánové, to chce něco oficiálního, nebo z dobrého zdroje!

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 08:42
od Ma.rt
Oficiálně bude automobilka ukazovat "podívejte se, kolik se nám toho sype"? To asi nemyslíš vážně...
On dělal fordy 20 let, má kontakty, takže není důvod mu nevěřit. Už když jsem přemýšlel o novém autě někdy v r. 2014, tak mě odrazoval od 1.6 EB, že to není dobře udělané.
Nicméně reakci JPP jsem očekával, můžu vám tu mazat třeba med kolem pusy, jak mám známý na fordí centrále, pokud to zlepší věrohodnost. Ale říkám, jak to je.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 08:51
od fofok
My chceme ale ty kleklý 1,5 EB.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 09:15
od smoula
Já třeba slyšel, že nad vadnými 1.5 EcoBoost se občas ztrácejí letadla a lodě. Zaručená informace, říkal mi to kámoš

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 09:20
od Karel2
panove, at uz nekdo rekne jsou na h..., jsou perfektni, tak to nikdo nedokaze, protoze nejaky statistiky a podobne neexistuji, vzdy to bude jen JPP nebo neci nazor, snad se to da trochu zduvodnit, kde jsou pripady treba tady na foru, ale i to se da zpochybnit, ze je to 0,000 z celkoveho poctu motoru

v podstate se da zpochybnit jakykoliv nazor a na cokoliv

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 09:27
od Ma.rt
Asi tak. Ja jsem tu nikde nepsal o tom, ze se rozsypou vsechny, nebo většina. Proste se ty zavady s pisty objevuji stale. Uvidíme, jak se to vyvine v case, o 1.6EB se taky dlouho psalo, jak jsou to skvele a spolehlive motory.
Kdo bude jezdit dalky, muze byt asi v klidu. Zvazit takovy motor musi ten, kdo jezdi v pro tyto motory nevhodhem rezimu.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 09:44
od TomFocus
Dost mě tu baví obhajoba EB motorů od fordu lidma co mají motory od VW, které jsou větší "nedodělky"
Jeden motor (1.0tsi) má dlouhou jedničku, protože se do almary nevejde velké kolo

tím enormě stěžuje a zatěžuje spojku, manévrování atd...
Druhý motor (1.5tsi) je mnohem horší než 1.5EB (4r) nemá charakter, průběh výkonu, problém se sw)
Ale ok "pánové" přece jste doSPĚLI (někam), tak ve svém věku máte zapotřebí psát stylem ..."My chceme ale ty kleklý 1,5 EB......Já třeba slyšel, že nad vadnými 1.5 EcoBoost se občas ztrácejí letadla a lodě. Zaručená informace, říkal mi to kámoš"
Sem rád, že takové nedodělky nemám ve svém blízkém životním okolí a zvednu obočí nad sociální výbavou některých jen zde

Opovrhujete hospodskými řečmi, ale vy jste jako z bravíčka vystřižení - ale jen tak dále je to Vaše prezentace.
K věci.... moje priority (průběh výkonu, výkon vs. spotřeba, výdrž (komponentů), servis. náklady), zvuk, charakter.
Atmosféra vs. downsizing motory
maličké auto - atmo
rodiný hatch, kombi, sedan - atmohybrid (ford 2,5l

)
mé auto (kupé, sedan) - atmo (V6-V8 2,5-4l)
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 09:54
od smoula
Jezdil si vůbec s tím 1.5 TSI? Nebo jenom plácáš a někde si to slyšel? Naopak, jeho průběh výkonu je vcelku lineární a táhne, bez nějaké turbo díry. Rozhodlě lepší než 1.6 TDCI co jsem měl kdysi dávno
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 10:01
od TomFocus
Ne nejezdil... vycházím jen ze stránek SM a ano 1.6 tdci 66kw je nej motorizace v autě typu ff2.
Mám nula srovnání a tuním jen kamna, jsem v tomhle velmi omezen.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 03.09.2020 10:03
od smoula
Takže jsme opět u hospodských keců bez nějakých hlubších zkušeností a znalostí, které narozdíl od tebe máme a docela velké, neboť máme zkušenost jak TDCI, Duratecy a teď i turbobenzíny
