Stránka 102 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.08.2020 22:40
od stano.
Mne dal zabrat presne opacny pripad. Zoslapnutie na podlahu ok, uvolenenie plynu sposobilo dymovu clonu. To je aka kategoria? :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.08.2020 23:05
od fofok
Ještě k těm starým autům v perfektním stavu jsem si dneska vzpomněl a vyfotil tři parkovací místa u marketu kolem mojeho auta.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 04:28
od ballu
Důchodci na týdenním nákupu 🤔

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 06:01
od TomFocus
Ale houby, dělají to i mladá, nová auta ať už opravdovým únikem nebo prasackym přístupem mechaniků. Když pochcijou kapalinama motor něco utrou a zbytek okape - všechny auta nemají pod motorem celoplošnej dekl co pobere 2l kapalin.
Můžu vyfotit stovky míst u mě v podzemce kde parkují vesměs nova-zanovni auta a kolik je tam olejových skvrn.
Dané téma se řeší ve SM v rubrice bazar (i mladá auta mají často úniky) a AT rozborka aut po 100k km (ojeté cauto, ale cca rok staré).
Ano chčije velké množství starých i nových aut 0,5-4r stáří, tak nevysilujte. Zkuste s takovou olejničkou parkovat pár dní u apartmánů v A, CH :mrgreen: nebo u mě na dvoře na chalupě :nunu:
PS - nesnáším když mě auto krom klimi ukapava.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 11:01
od Stanley_vy
ad Fofok: Toto je je ještě OK. Až bude možnost, vyfotím vyhrazení místa zaměstnanců Tesco v Brně.

To s tím krytem je samozřejmě pravda. Picasso nám začalo ukapávat po dvaceti letech - poté co tam mechanik nevrátil kryt motoru.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 12:08
od stano.
Tu 21 miest vyhradenych len pre majitelov. Malinko okvapkane jedno, zvysnych 20 suchych. Ci to nebude niecim inym.
Ano, vsetci tu mame uplne nove S-klasse Mercedesy.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 15:51
od Ma.rt
Neni lehky unik kapalin na STK zavada, se kterou se projde?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 16:13
od TomFocus
Rosení ano, kapání ne.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 16:15
od fofok
Lehký únik je lehká,ale pokud to technikovi kape za krk jako tohle tak se za to má vyhazovat.Takovíhle koláče co nakapou za chvíli za dobu nákupu asi nebudou lehkej únik.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 17:59
od Ma.rt
A když mu kapne 500? :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 20:15
od miki21
Před stk se to utře hadrem a tu chvíli to vydrží. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.09.2020 22:48
od Ma.rt
...anebo tak :hhura:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2020 04:24
od Jemar
Řešit počet kapek na stáních u supermarketu má snad smysl hned po otevření parkoviště, po několika letech už je to k ničemu. Vypovídací hodnota 0
S původním tématem už to má pramálo společného. :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2020 05:00
od ballu
Něco se přeci musí najít, proč auta starší pěti let, musí do kovošrotu.
Když se vrátím k tématu, tak nejhůře na tom jsou lidé, kupující koktavky třetí řady za suprovou cenu a na tacháči něco do stovky. Motory dělaný s větší vůlí, než bylo konstrukčně dáno, jinak se motory zadřely. Proto větší vůle a tím pádem magická stovka a motor jde do kopru totálně vymlácený s tekutunou 5W20 , zvanou olej.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.09.2020 08:13
od smoula
Ale no tak! Nikdo nepíše, že auta starší pěti let musí do kovošrotu.

No a já třeba četl a mám i zkušenosti(osobní, nikoliv hospodské a JPP :D :D nad 100tis km, takže dle tebe by to už mělo mít druhý motor, což nemělo), že trojkové octavie jsou na tom mnohem lépe jak dvojkové. Co se týče motorů, bytelnosti a pod! A teď babo raď :mrgreen: