Stránka 11 z 20

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 03.01.2011 11:38
od stand
to s tim stojanem je sice pravda, ale malé benziny jako ta u nás jej nahradili druhym stojanem pro N95.

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 04.01.2011 09:58
od globe
hm.. takze stejne nezbyde nic jinyho, nez jezdit pro Vervu 30km daleko :dih:

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 04.01.2011 10:03
od Robertilos
Vervu bych na malé benzince radši nebral, výtoč tam asi nebude velká

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 04.01.2011 10:22
od globe
no moc mi to nejde do palice .. mesto se 40 tis. obyvateli, a Benzina tu ma snad nejmensi pumpu, ktera existuje :dih:

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 04.01.2011 15:47
od davka
Prostějov je na tom stejně. Na každém rohu pumpa, ale benzina se mezi nimi ztrácí. Takže nejbližší Verva v Babě před Olomoucí.

Přes Silvestr jsme jeli na Horní Bečvu, tak jsem cestou natankoval. Když přijíždíme do Horní Bečvy, tak jsme potkali Benzinu, kde ta Verva byla o kačku levnější. Takže příště si sebou beru i pojízdnou cisternu do zásoby :D

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 04.01.2011 19:08
od C-Maxis
Benzina ma asi problem v tom, ze na mnoha mistech byla prvni a tudiz se ji prilis nechce/nemusi stavet nove cerpacky. Ja osobne bych u malych cerpacek tankoval jen v nouzi i kdyz by tam byla Verva. Ale tankuji nejpozdeji pri 1/4 nadrze, takze si vybirat muzu. A v zime uz radeji pri 1/2. Vozim deti a nekde zapadnout bez paliva ...

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 04.01.2011 20:01
od globe
tady na vyber moc neni.. bud obyc Benzina, PapOil, nebo Shellka :puke_r: .. Agip 25 km, Benzina PLUS 35 km .. holt budu muset casteji jezdit na vylet :D .. pres tyden fakt nemam cas si jet jen tak natankovat nejak riti :nixw:

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 05.01.2011 17:53
od emve
spanel píše:A není tam u té vervy překlep :
1470 - Benzina Verva Diesel (absolutní rekord všech testů)?
Nemá tam být 470? Těch 1 000 navíc se mi zdá moc. :?:
Není to překlep. Už v předešlém testu měla Verva 750 a to byla ještě stará verze s 55+ cetany. U Vervy Diesel 60 tak hodnota přes 1000 nepřekvapí.

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 07.01.2011 11:43
od RadekB
Mám 1.8 TDCi; 85kW;r.v.2003 a na Vervu nedám dopustit. Tankoval jsem u OMW, potom u Benziny TopQ a Vervu tankuji od uvedení na trh. Změna na motoru byla patrná po vyjetí tak jedné až dvou nádrží. Je tišší, jde za plynem a hlavně nemusím řešit přechod na zimu, protože Verva je celoročně nemrznoucí. Taky je zbytečné do ní přidávat aditiva a jak mi poslali vyjádření z Ústavu paliv a maziv může být u tohoto prémiového paliva dlouhodobější přidávání aditiv spíše škodlivé pro motor. Je pravda, že je Verva o něco málo dražší, ale náklady na případnou opravu po používání levných imitací nafty by asi nebyly zrovna nejnižší.

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 07.01.2011 12:40
od Vewehr
Mně šla dolů i spotřeba. A to tak, že se mi rozdíl ceny v podstatě i zaplatí, takže ani to, že je dražší na litru neznamená, že se za víc jezdí. Nejsme přeci tak bohatí, abychom si kupovali levné věci :D.

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 09.01.2011 03:55
od mickielli15
přesně tak, zvláště pak v naší vlasti... Já říkám pořád, na celý nádrži to oproti obyč. naftě může dělat řekněme něco mezi 40-80kč, což je tak maximálně dvě až tři :beer: . :D

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 09.01.2011 12:04
od Vewehr
Máš moc pěkný přepočet nákladů :nazdravi:.

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 09.01.2011 15:03
od tomason
:bebng: První vlaštovka s problémem jménem Meřo.CR Bosch používaný koncernem VW není kompatibilní s biosložkami a piezoelektrické vstřikovače trpí záhadnou tvorbou úsad,za níž prý může elektrolýza způsobená vodivostí biosložek v naftě.VW údajně už r.2009 zahájila přechod k jednodušímu ovládání článku vstřiku solenoidem.

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 10.01.2011 05:48
od Eidž
AjAjAjjj, to bolí.
Vypadá to, že si člověk nevybere. Buď staré auto a problém se vstřiky nebo nové a jistota taky není...

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Napsal: 10.01.2011 08:42
od Vewehr
:evil:. A to určitě není poslední kostlivec schovaný v bioskříni :dih:.