Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od stand » 03.01.2011 11:38

to s tim stojanem je sice pravda, ale malé benziny jako ta u nás jej nahradili druhym stojanem pro N95.

Uživatelský avatar
globe
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4985
Registrován: 23.03.2008 12:57
Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od globe » 04.01.2011 09:58

hm.. takze stejne nezbyde nic jinyho, nez jezdit pro Vervu 30km daleko :dih:
Ford Focus 1.8 TDCi 74kw hatch, black edition 100 years Ford

Obrázek
__FOTOGALERIE__

Uživatelský avatar
Robertilos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 965
Registrován: 10.02.2008 21:38
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Robertilos » 04.01.2011 10:03

Vervu bych na malé benzince radši nebral, výtoč tam asi nebude velká
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic

Uživatelský avatar
globe
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4985
Registrován: 23.03.2008 12:57
Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od globe » 04.01.2011 10:22

no moc mi to nejde do palice .. mesto se 40 tis. obyvateli, a Benzina tu ma snad nejmensi pumpu, ktera existuje :dih:
Ford Focus 1.8 TDCi 74kw hatch, black edition 100 years Ford

Obrázek
__FOTOGALERIE__

Uživatelský avatar
davka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 82
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Prostějov

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od davka » 04.01.2011 15:47

Prostějov je na tom stejně. Na každém rohu pumpa, ale benzina se mezi nimi ztrácí. Takže nejbližší Verva v Babě před Olomoucí.

Přes Silvestr jsme jeli na Horní Bečvu, tak jsem cestou natankoval. Když přijíždíme do Horní Bečvy, tak jsme potkali Benzinu, kde ta Verva byla o kačku levnější. Takže příště si sebou beru i pojízdnou cisternu do zásoby :D
Ford Focus combi 1.8 16V r.v 99 Ghia, 15" - 195/50

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1852
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od C-Maxis » 04.01.2011 19:08

Benzina ma asi problem v tom, ze na mnoha mistech byla prvni a tudiz se ji prilis nechce/nemusi stavet nove cerpacky. Ja osobne bych u malych cerpacek tankoval jen v nouzi i kdyz by tam byla Verva. Ale tankuji nejpozdeji pri 1/4 nadrze, takze si vybirat muzu. A v zime uz radeji pri 1/2. Vozim deti a nekde zapadnout bez paliva ...
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
globe
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4985
Registrován: 23.03.2008 12:57
Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od globe » 04.01.2011 20:01

tady na vyber moc neni.. bud obyc Benzina, PapOil, nebo Shellka :puke_r: .. Agip 25 km, Benzina PLUS 35 km .. holt budu muset casteji jezdit na vylet :D .. pres tyden fakt nemam cas si jet jen tak natankovat nejak riti :nixw:
Ford Focus 1.8 TDCi 74kw hatch, black edition 100 years Ford

Obrázek
__FOTOGALERIE__

emve
.
.
Příspěvky: 130
Registrován: 15.09.2010 22:50

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od emve » 05.01.2011 17:53

spanel píše:A není tam u té vervy překlep :
1470 - Benzina Verva Diesel (absolutní rekord všech testů)?
Nemá tam být 470? Těch 1 000 navíc se mi zdá moc. :?:
Není to překlep. Už v předešlém testu měla Verva 750 a to byla ještě stará verze s 55+ cetany. U Vervy Diesel 60 tak hodnota přes 1000 nepřekvapí.
Focus ST

RadekB
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17.08.2010 15:39

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od RadekB » 07.01.2011 11:43

Mám 1.8 TDCi; 85kW;r.v.2003 a na Vervu nedám dopustit. Tankoval jsem u OMW, potom u Benziny TopQ a Vervu tankuji od uvedení na trh. Změna na motoru byla patrná po vyjetí tak jedné až dvou nádrží. Je tišší, jde za plynem a hlavně nemusím řešit přechod na zimu, protože Verva je celoročně nemrznoucí. Taky je zbytečné do ní přidávat aditiva a jak mi poslali vyjádření z Ústavu paliv a maziv může být u tohoto prémiového paliva dlouhodobější přidávání aditiv spíše škodlivé pro motor. Je pravda, že je Verva o něco málo dražší, ale náklady na případnou opravu po používání levných imitací nafty by asi nebyly zrovna nejnižší.

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Vewehr » 07.01.2011 12:40

Mně šla dolů i spotřeba. A to tak, že se mi rozdíl ceny v podstatě i zaplatí, takže ani to, že je dražší na litru neznamená, že se za víc jezdí. Nejsme přeci tak bohatí, abychom si kupovali levné věci :D.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Uživatelský avatar
mickielli15
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 787
Registrován: 27.01.2009 03:54
Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od mickielli15 » 09.01.2011 03:55

přesně tak, zvláště pak v naší vlasti... Já říkám pořád, na celý nádrži to oproti obyč. naftě může dělat řekněme něco mezi 40-80kč, což je tak maximálně dvě až tři :beer: . :D
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition :-)
Obrázek

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Vewehr » 09.01.2011 12:04

Máš moc pěkný přepočet nákladů :nazdravi:.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od tomason » 09.01.2011 15:03

:bebng: První vlaštovka s problémem jménem Meřo.CR Bosch používaný koncernem VW není kompatibilní s biosložkami a piezoelektrické vstřikovače trpí záhadnou tvorbou úsad,za níž prý může elektrolýza způsobená vodivostí biosložek v naftě.VW údajně už r.2009 zahájila přechod k jednodušímu ovládání článku vstřiku solenoidem.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Eidž » 10.01.2011 05:48

AjAjAjjj, to bolí.
Vypadá to, že si člověk nevybere. Buď staré auto a problém se vstřiky nebo nové a jistota taky není...

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Vewehr » 10.01.2011 08:42

:evil:. A to určitě není poslední kostlivec schovaný v bioskříni :dih:.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Odpovědět

Zpět na „Pohonné hmoty, benzin, nafta...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti