Stránka 11 z 29

Napsal: 11.10.2006 21:27
od Skubi
tak jsem si dneska opět dovolil obtěžovat servis Ford Carmagnus v Přerově. Hádejte, jaký byl výsledek? Nechal jsem si spojit daného technika a co čert nechtěl, tak ještě pořád není vyjádření, jestli bude reklamace uznaná nebo ne. Po měsíci to je výkon, ne? :evil: Ale prý se do opravy nemám pouštět sám, prý to ještě nebylo zamítnuto ( ale ani schváleno :lol: ) . No a co čert nechtěl, tak jsem daného technika na večer potkal před našim barákem, jak si do své staré Fiesty montuje nebo zkouší nějaké repráky ( pozn.: vedle je prodejna na elektrosoučástky) tož jsem ho ze slušnosti pozdravil a možná mu došlo, kdo jsem( nějak se zarazil ) , protože si mě určitě z těch dvou návštěv a několika telefonů pamatuje, nebo ho trklo se podívat na zvonek :lol:

Napsal: 12.12.2006 11:07
od Magic
Ford Auto Kora - Pneu servis u Kopeckých - Valašské Meziříčí
Reklamace pravých zadních dveří - 3 flíčky rezi. Zavolal jsem, že se zastavím a domluvili jsme si s technikem rande. Po příjezdu všichni překvapení, co že tam vlastně dělám. Zamával sem na ně s DE servisní knížkou, která končila někdy před 25 tis. km za humny. Bylo mi řečeno, že neví zda to Ford uzná a že si mám raději u nich udělat " levnou " servisní celoroční prohlídku. Myšlenky se mi vrátily do dob, kdy jsem navštívil Auto Lukáš se svou nově zakoupenou r.v. 97 Felicií a chtěli po mě snad 2 tis. za kontrolu. Řekl jsem ne! Když výměna, tak bez prohlídky a ať to pošlou přímo od Fordu. Za dva týdny mi volali, že reklamace byla uznána a vyměnili i nalakovali dveře zdarma. Ptal jsem se orientačně na cenovku a při ceně cca 17 tis. za jedny dveře vč. laku se mi řádně protočily panenky. Spokojeně jsem teda odjel odevzdat auto svému mechanikovi na ty již zmiňované brzdy. :P

rez

Napsal: 16.02.2007 18:27
od pajak
Mám fofa chvilku - je to dotahlé z německa a reznou 5 dveře. Byl sem zkusmo ve Fordu ve Zlíně a technik se kterým sem mluvil tak že to asi nafotíme a pošle se to na posouzení. Tak uvidím s jakou pochodím.

rez

Napsal: 16.02.2007 18:29
od pajak
Jo zapoměl sem dodat servisku mám ale byly dělané divně prohlídky a hlavně už na začátku tam nebyly prohlídky ta jak měly být ale nějaké byly tak uvidíme na tom jejich posouzení

Napsal: 16.02.2007 18:32
od Dany
Serviska je důležitá. Že je to dovoz prý nevadí, nedávno jsme se o tom bavili. No zkus a uvidíš. :wink:

Napsal: 17.02.2007 13:36
od Magic
Při poměrech a jednání s klienty z jiných zemí by to, že to je z DE mělo být naopak spíše + . :lol:

Napsal: 18.03.2007 17:31
od lewis
Mám dotaz. Je lepší s reklamací koroze zajet k Charouzovi (v Žebráku u Hořovic) nebo v Plzni k Hornátovi (bydlím v Berouně, auto mám zatím v Plzni). Já jen - kde se budu méně rozčilovat. Náhodně jsem našel pár puchýřků na prazích zadních dveří. Auto vyrobeno 8/2004 v D. To je fakt super. Jestli to takhle půjde dál tak potěš. Jinak jsem četl v německé servisce, že k uznání záruky na karosérii je nutná (potvrzená serviska - kontrola karosérie - zazítko - zvláštní kolonka) - jen u aut vyrobených od 03/2002 (změna podmínek - všichni víme asi proč) . Tak čeho se pořád bojíme. Bejt váma tak do nich jdu bez milosti. Výrobce moc dobře ví, co vyrábí a musí si stát za svým - když 12 let tak 12 let (nebo je to nekalá soutěž v prodeji? - holt něco za něco). Fakt bych se s nima nemazlil. Trochu mě to nadzvedlo kolik toho tady bylo již popsáno...a zbytečně, kdyby se Ford choval jak má. Auta po 3/2002 jen se serviskou...

Napsal: 18.03.2007 18:03
od Hurvajs
TO lewis:
A co by jsi tedy dělal na mém místě, když jsem byl u Charouze a prostě mi to zamítli. To se s nima mám soudit? :(

Napsal: 18.03.2007 18:07
od Skubi
no mě po delších dohadech to taky uznali, ale když začali dveře odstrojovat, tak zjistili, že už to bylo stříkané a bylo po ptákách :(

Napsal: 18.03.2007 18:22
od Hurvajs
Skubi píše:no mě po delších dohadech to taky uznali, ale když začali dveře odstrojovat, tak zjistili, že už to bylo stříkané a bylo po ptákách :(
Já teda hlavně nechápu, jaký mám na ně páky, aby mi to uznali. Připadá mi to, že když nechtějí tak to prostě neuznají a můžeš se postavit na hlavu. Ale pokud by byla serviska nutná jen po tom datu co píše lewis, tak to by byla jiná. :wink:

Napsal: 18.03.2007 18:26
od Skubi
to jo, ale pro jistotu si nech přeměřit tloušťku barvy :wink:

Napsal: 18.03.2007 18:40
od Hurvajs
Skubi píše:to jo, ale pro jistotu si nech přeměřit tloušťku barvy :wink:
No počkej Skubi, ale doopravdy: co by jsi dělal, kdyby jsi věděl, že to na 100% není stříkaný a neuznali ti to? :wink: Podnikl by jsi nějaké další kroky?

Napsal: 18.03.2007 18:50
od Skubi
bombardoval bych centrálu a pozval si Občanské judo a udělal jim pěknou reklamu :wink:

Napsal: 18.03.2007 18:54
od Hurvajs
To není špatný nápad, ale kde na 100% ověřit, jak je to s povinností mít servisku a vyplněné kontroly karoserie ? :cry: Aby měl člověk při tom jednání nějaké argumenty v ruce a neoháněl se jen tím, že jedna paní povídala... :(

Napsal: 18.03.2007 19:01
od Skubi
no já když jsem se ptal přímo na centrále přes zákaznické centrum, tak mi poslali toto:

Vážený pane inženýre,

děkuji Vám, že jste kontaktoval Zákaznické Centrum Ford.

Společnost Ford poskytovala v době uvedení Vašeho vozidla do provozu záruku proti prorezivění karoserie na vozidla Ford Focus po dobu 12 let a záruku na lak po dobu 12 měsíců. Pro poskytnutí záruky na prorezivění je velmi důležité, aby byl autorizovaný opravce Ford upozorněn na prorezivění ihned po zjištění problému.

Záruka se nevztahuje na prorezivění vzniklé v důsledku vnějšího poškození (jako např. od odletujících kaménků, poškrábání, rýhy, připevnění částí nebo příslušenství na karoserii). Ze záruky na prorezivění vozidla jsou dále vyloučeny jiné části než karoserie (např. výfuk, palivová nádrž, ráfky, světlé lišty a ozdoby karoserie).


Prosím, kontaktujte Vašeho nejbližšího autorizovaného opravce Ford, který celou záležitost zhodnotí a sdělí Vám stanovisko k uplatněné reklamaci.

Úplný seznam našich partnerů naleznete na internetových stránkách http://www.ford.cz, v menu "Nabídka vozů - Mapa partnerů".

V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na mě neváhejte, prosím, kdykoliv obrátit.


S pozdravem

Barbora Nováková
Zákaznické Centrum Ford

FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
Tel +420 234 650 182
Fax +420 234 650 147
zakaznik@ford.com
http://www.ford.cz