Razeni -PROBLEM

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.09.2007 16:33

to XBD846:
Po prerazeni chvilku pockej a az potom pridej plyn. Je mozne, ze jsi rychlejsi nez sepnuti spojky. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
XBD846
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od XBD846 » 17.09.2007 18:35

Diky! Dneska jsem s tim celej den jezdil "normalne" a zadny proklouzavani.. je pravda, ze se to stavalo kdyz jsem pridal max plynu ihned po spojce:) Takze snad zadna vymena spojky nebude:)
FF combi 1.4 16V, benzin, 2000

Uživatelský avatar
XBD846
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od XBD846 » 18.09.2007 07:09

Dneska se mi stalo, ze jsem mel normalne prerazeny na ctyrku a kdyz jsem pridal plyn (bez spojky) tak otacky letely rychle nahoru, pak trosku klesly (aniz bych sundal nohu z plynu) a to cele se pak opakovalo. V cem muze byt zakopany pes? :?
FF combi 1.4 16V, benzin, 2000

powermax
Nováček
Nováček
Příspěvky: 99
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Krompachy

Příspěvek od powermax » 18.09.2007 07:26

tak to bude predsa len ta spojka
bude
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 18.09.2007 08:04

Já to sázím na 99% sjetá spojka už je tak hotová, že jí utrhneš i na čtyřku. Kdyby to byl rozepínací mechanismus, poznal bys to při samotném řazení (šlo by hůř řadit ) a kdyby byla mastná lamela od oleje měl bys strátu oleje tudíž louži pod autem.

Uživatelský avatar
PePe_tdci
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PePe_tdci » 18.09.2007 10:03

Mám taky menší problém s řazením..

Jde mi tam špatně jednička při stojícím autě.. Když někam pomalu dojíždim a dám jí tam za jízdy, tak je všechno v pohodě..
Čím by to mohlo bejt?

Jinak spojka má najeto 98tis. a žádný prokluzování nebo něco takovýho se neděje.. zabírá normálně.
Ford Focus 1,8 TDCI, 85kW, 5dv., 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
XBD846
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od XBD846 » 18.09.2007 10:43

Boban píše:Já to sázím na 99% sjetá spojka už je tak hotová, že jí utrhneš i na čtyřku. Kdyby to byl rozepínací mechanismus, poznal bys to při samotném řazení (šlo by hůř řadit ) a kdyby byla mastná lamela od oleje měl bys strátu oleje tudíž louži pod autem.
Ale divny je, ze se mi to stava pouze kdyz dam plyn na podlahu. Kdyz jezdim "normalne" tak to slape jako hodinky...
FF combi 1.4 16V, benzin, 2000

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 18.09.2007 10:59

Vím jak to myslíš, ale přece v souvislosti na sešlápnutí plynu ti vzrustá výkon který potřebuješ přenést z motoru na převodovku a následně kola.
Je pravda ta věc, že by se to projevilo spíš třeba když pojedeš do kopce na 2 nebo 3ku kdy má motor větší sílu než na tu čtyřku. To že to utrhneš za jízdy bez jakýhokoliv pohybu spojkového pedálu nasvědčuje tý spojce, :idea: , mechanismus vylučuju z důvodu tohodle - spojkové ložisko funguje tak, že když sešlápneš pedál, brzdová kapalina tlačí ložisko od převodovky směrem k motoru, tím stlačí centrání pružinu a ta přes páku odtlačí přítlačák od lamely a setrváku, věř mi ta pružina je hodně silná a jen tak by to samovolně neklouzlo, lamela je už moc tenká nebo mastná obojí je špatný :!: spíš to první :roll: :idea: kdyby to bylo jinak poškozený tak bys to poznal při rozjezdu kdy pouštíš spojku víc s citem, celý auto by cukalo.

Uživatelský avatar
XBD846
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od XBD846 » 18.09.2007 11:32

Boban píše:Vím jak to myslíš, ale přece v souvislosti na sešlápnutí plynu ti vzrustá výkon který potřebuješ přenést z motoru na převodovku a následně kola.
Je pravda ta věc, že by se to projevilo spíš třeba když pojedeš do kopce na 2 nebo 3ku kdy má motor větší sílu než na tu čtyřku. To že to utrhneš za jízdy bez jakýhokoliv pohybu spojkového pedálu nasvědčuje tý spojce, :idea: , mechanismus vylučuju z důvodu tohodle - spojkové ložisko funguje tak, že když sešlápneš pedál, brzdová kapalina tlačí ložisko od převodovky směrem k motoru, tím stlačí centrání pružinu a ta přes páku odtlačí přítlačák od lamely a setrváku, věř mi ta pružina je hodně silná a jen tak by to samovolně neklouzlo, lamela je už moc tenká nebo mastná obojí je špatný :!: spíš to první :roll: :idea: kdyby to bylo jinak poškozený tak bys to poznal při rozjezdu kdy pouštíš spojku víc s citem, celý auto by cukalo.
Diky za vyklad. Jeste dotazek, kolik si mam tak pripravit na opravu? Do Fordu ale asi nepujdu... tak cca od vodka.. Jestli mam zacit setrit..:(
FF combi 1.4 16V, benzin, 2000

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 18.09.2007 11:49

Pročti to tady a budeš vědět na čem si http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... sc&start=0, ale jak sem ti psal zkus Fokiho 608050009 a máš to. http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... opic&t=542 :wink:

Uživatelský avatar
maki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od maki » 18.09.2007 15:09

Tohle mě přesně dělala spojka ve 141 tis. km - pak už jsem se bál předjíždět a spojku vyměnil.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 18.09.2007 18:50

XBD846 píše: Ale divny je, ze se mi to stava pouze kdyz dam plyn na podlahu. Kdyz jezdim "normalne" tak to slape jako hodinky...
Pri seslapnuti plynu uplne na podlahu se myslim nastartuje booster efekt - ridici jednotka kratkodobe zvysi moment a v tom ti sjeta spojka proklouzne. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
XBD846
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od XBD846 » 18.09.2007 18:57

pelen píše:
XBD846 píše: Ale divny je, ze se mi to stava pouze kdyz dam plyn na podlahu. Kdyz jezdim "normalne" tak to slape jako hodinky...
Pri seslapnuti plynu uplne na podlahu se myslim nastartuje booster efekt - ridici jednotka kratkodobe zvysi moment a v tom ti sjeta spojka proklouzne. :wink:
Jeste mi akorat neni jasny, proc to dela jen obcas :/
FF combi 1.4 16V, benzin, 2000

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 18.09.2007 19:07

ved ti to tu Pelen celkom pekne vysvetlil..

ide o to,že pri plnej akceleracii nevladze spojka pritlačit tanier tak aby chytil hned a neprekluzoval..
ak to tam davas jemne, tak sa chyti..

Uživatelský avatar
XBD846
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od XBD846 » 18.09.2007 19:42

chmelko píše:ved ti to tu Pelen celkom pekne vysvetlil..

ide o to,že pri plnej akceleracii nevladze spojka pritlačit tanier tak aby chytil hned a neprekluzoval..
ak to tam davas jemne, tak sa chyti..
To jsem pochopil, ale mel jsem na mysli tu plnou akceleraci. Malo kdy to vypadne..
FF combi 1.4 16V, benzin, 2000

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti