Řazení
-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Zdravím,
možná jsem teď úplně mimo, ale něco podobnýho se mi stávalo s Astrou.
Za žádnou cenu jsem tam někdy nemoh dostat zpátečku, šaltpáka jakoby do něčeho natvrdo narážela a někdy mi tam dokonce místo zpátečky skočila jednička. V servisu mi s úsměvem sdělili, že musí vyměnit rozvodovou skříň, převodovku a pomalu zbytek motoru a nervovali mě šílenejma sumama. Nakonec jsem se na podobném fóru dozvěděl, čím by to mohlo být a taky bylo...
Řadící tyč v místě, kde vycházi z kastle do motorového prostoru je nasazena na táhlo prevodovky a celý je to spojený objímkou a stažený šroubem. Problém je v tom, že se v tomhle místě může řazení pohnout. Takže stačilo mít zařazenou třeba jedničku, povolit ten šroub, šaltpáku dát do polohy jedničky a držet. Přitom někdo druhej dotáhne ten povolenej šroub. Upozorňovali mě, že se to na poprvé většinou nepovede a musí se to víckrát ladit. Nakonec to dopadlo na podruhý, na parkovišti před panelákem, úplně zadarmo a rychlosti tam chodily "jako do maminy".
Říkám, asi je to úplně od věci, protože vůbec nevim, jak je řazení konstrukčně řešený u Focuse, ale třeba je to alespoň trochu podobný. Ale to už by chtělo spíš vyjádření nějakýho odborníka.
možná jsem teď úplně mimo, ale něco podobnýho se mi stávalo s Astrou.
Za žádnou cenu jsem tam někdy nemoh dostat zpátečku, šaltpáka jakoby do něčeho natvrdo narážela a někdy mi tam dokonce místo zpátečky skočila jednička. V servisu mi s úsměvem sdělili, že musí vyměnit rozvodovou skříň, převodovku a pomalu zbytek motoru a nervovali mě šílenejma sumama. Nakonec jsem se na podobném fóru dozvěděl, čím by to mohlo být a taky bylo...
Řadící tyč v místě, kde vycházi z kastle do motorového prostoru je nasazena na táhlo prevodovky a celý je to spojený objímkou a stažený šroubem. Problém je v tom, že se v tomhle místě může řazení pohnout. Takže stačilo mít zařazenou třeba jedničku, povolit ten šroub, šaltpáku dát do polohy jedničky a držet. Přitom někdo druhej dotáhne ten povolenej šroub. Upozorňovali mě, že se to na poprvé většinou nepovede a musí se to víckrát ladit. Nakonec to dopadlo na podruhý, na parkovišti před panelákem, úplně zadarmo a rychlosti tam chodily "jako do maminy".
Říkám, asi je to úplně od věci, protože vůbec nevim, jak je řazení konstrukčně řešený u Focuse, ale třeba je to alespoň trochu podobný. Ale to už by chtělo spíš vyjádření nějakýho odborníka.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
jde o to odkud tece jestli z prevodovky nebo z motoru - pokud z motoru tak musi ven prevodovka a musi se vymenit simering na klice , pokud z prevodovky tak prevodovka ven a pretesnit nebo nove simeringy .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- PAJA
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- stan
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 02.02.2008 03:18
aj ja mam rad svoju 1,6 a som na 4st. siel 180km/ h pri 6t ot/min, bez problemov, motor ti nevyskoci, v navode je dokonca uvedena rychlost na 4st az 185km/h co je viac ako na 5.st, taktiez tam stoji max otacky 6t a ze dlhodobo mozes jazdit aj do 6500 ot/min a kratkodobo (predbiehanie?) aj 6700 ot/min, ten motor to nie je felicia je vysokootackovy a ladila ho firma Yamaha, krutak ma polozeny dost vysoko 4t ot/min to znamena tam by mal dosahovat najnizsiu spotrebu a tam je aj najpruznejsi, kto ma 1,6 dosvedci ze do 4t ot/ je to dost lenive ale nad 4t je vo svojom zivle, podla mna to auto pri 2t ot/min trpi,driver píše:no tak víc jsme neskoušel na čtverku,nechci aby mě motor vyskočil ven s auta.Frost píše:Chcete říct že vám to na 4ku jede jen 140? To je zvláštní... mě celkem bez problému jede na 4ku 160...víc jsem nezkoušel...Focuse mám rád. 1.6 r.v. 2000
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
co sa tyka spatecky ta ma privadza do zufalstva, presne to som mal na felicii auto musi uplne stat a musis uplne pomaly a s citom radit spatecku, predtym som mal golf III a ten ani nemusel stat a slo to ako po masle
- Tad
- Zkušený
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 3D u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- rudan
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
ohřev motoru-zkouška
Zdravím fokusáky
Jsem novým členem a majitelem focusu combi 1.8 TDI 66/90 a mám problém s ohříváním motoru.. Mám upadlé 3 drátky na svorkovnici u (plechového hříbku) ventilu nahoře na sacím potrubí...

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
140 jsem vytáhl i na trojku
pětka řadí v poho při jakékoliv rychlosti, zpátečka občas chce až napodruhé, to když na ni spěchám, chce to asi fakt v klídku.
Jezdit dlouhodobě na 4000 ot při max krouťáku je myslím blbost, teda pokud jde o spotřebu a není auto naložený cihlama
, to bych po městě musel jezdit na dvojku
pokud jedu na pohodu v klídku, řadím max kolem 3000 ot. a myslím, že se dá jet v poho na 2000 ot., pokud se jede např. s lehkou nohou po rovince a není potřeba velkého zrychlení, ničemu to nevadí (možná tak majitelům čerpacích stanic). tímhle stylem jsem měl spotřebu 6,5 l.
(Teď to zkouším trochu víc honit, tak jsem zvědav kolik si to vezme).
uf to jsem se rozepsal....

pětka řadí v poho při jakékoliv rychlosti, zpátečka občas chce až napodruhé, to když na ni spěchám, chce to asi fakt v klídku.
Jezdit dlouhodobě na 4000 ot při max krouťáku je myslím blbost, teda pokud jde o spotřebu a není auto naložený cihlama

pokud jedu na pohodu v klídku, řadím max kolem 3000 ot. a myslím, že se dá jet v poho na 2000 ot., pokud se jede např. s lehkou nohou po rovince a není potřeba velkého zrychlení, ničemu to nevadí (možná tak majitelům čerpacích stanic). tímhle stylem jsem měl spotřebu 6,5 l.
(Teď to zkouším trochu víc honit, tak jsem zvědav kolik si to vezme).
uf to jsem se rozepsal....
FF1 kombi 1.6 - r.2002 310 tis km a stále to jezdí
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014
- emppu
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
zpátečka
zdar,.co se týče tý zpátečky,.taky mi tam de někdy špatně a trochu chroupne,.a někdy tam zajede až si řikám jestli táhlo neupadlo,.a v servisu mi bylo řečeno že už je špatná spojka a bylo by dobrý ji vyměnit,mám najeto 125t tak mě ta výměna v nejbliší době nemine,.jen doufám že jí nechám vyměnit já a né až se spojka rozhodne přestat sloužit,.čeká mě ted cesta do chorvatska, tak snad spojka vydrží,.zdar empp
focus 99 hatchback, 1,6 16V, Ghia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti