Řazení

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 16.12.2005 16:50

Zdravím,

možná jsem teď úplně mimo, ale něco podobnýho se mi stávalo s Astrou.
Za žádnou cenu jsem tam někdy nemoh dostat zpátečku, šaltpáka jakoby do něčeho natvrdo narážela a někdy mi tam dokonce místo zpátečky skočila jednička. V servisu mi s úsměvem sdělili, že musí vyměnit rozvodovou skříň, převodovku a pomalu zbytek motoru a nervovali mě šílenejma sumama. Nakonec jsem se na podobném fóru dozvěděl, čím by to mohlo být a taky bylo...
Řadící tyč v místě, kde vycházi z kastle do motorového prostoru je nasazena na táhlo prevodovky a celý je to spojený objímkou a stažený šroubem. Problém je v tom, že se v tomhle místě může řazení pohnout. Takže stačilo mít zařazenou třeba jedničku, povolit ten šroub, šaltpáku dát do polohy jedničky a držet. Přitom někdo druhej dotáhne ten povolenej šroub. Upozorňovali mě, že se to na poprvé většinou nepovede a musí se to víckrát ladit. Nakonec to dopadlo na podruhý, na parkovišti před panelákem, úplně zadarmo a rychlosti tam chodily "jako do maminy".
Říkám, asi je to úplně od věci, protože vůbec nevim, jak je řazení konstrukčně řešený u Focuse, ale třeba je to alespoň trochu podobný. Ale to už by chtělo spíš vyjádření nějakýho odborníka.
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
dave728
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od dave728 » 27.12.2005 18:51

mezi převodovkou a motorem mi teče olej,co stim,nebudu muset doufam vyndavat motor?

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 27.12.2005 19:02

jde o to odkud tece jestli z prevodovky nebo z motoru - pokud z motoru tak musi ven prevodovka a musi se vymenit simering na klice , pokud z prevodovky tak prevodovka ven a pretesnit nebo nove simeringy .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
dave728
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od dave728 » 27.12.2005 19:17

no převodovka :roll:

Uživatelský avatar
PAJA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 182
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od PAJA » 10.03.2006 16:57

V knížce k autu jsem četl, že při řazení zpátečky musí být vozidlo samozřejmě v klidu, pak sešlápnout spojku a počkat s ní asi 3 vteřiny a pak teprve zaředit zpátečky. Snad Vám to pomůže. Mě taky někdy ze začátku škubla, ale teďka je to už v pohodě. Mám Focuse jen 14 dní a zatím spokojenej.

Uživatelský avatar
Honza
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1022
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Honza » 11.03.2006 19:31

Mně se teď u jednoho šroubu na spodní části motoru taky objevil olej,jen malinko,ale přece...
FF 1.6 16V Ghia 1999 metla ala Masox :twisted: Eibach,Green Twister....

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 12.04.2006 11:01

driver píše:
Frost píše:Chcete říct že vám to na 4ku jede jen 140? To je zvláštní... mě celkem bez problému jede na 4ku 160...víc jsem nezkoušel...Focuse mám rád. 1.6 r.v. 2000
no tak víc jsme neskoušel na čtverku,nechci aby mě motor vyskočil ven s auta.

Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
aj ja mam rad svoju 1,6 a som na 4st. siel 180km/ h pri 6t ot/min, bez problemov, motor ti nevyskoci, v navode je dokonca uvedena rychlost na 4st az 185km/h co je viac ako na 5.st, taktiez tam stoji max otacky 6t a ze dlhodobo mozes jazdit aj do 6500 ot/min a kratkodobo (predbiehanie?) aj 6700 ot/min, ten motor to nie je felicia je vysokootackovy a ladila ho firma Yamaha, krutak ma polozeny dost vysoko 4t ot/min to znamena tam by mal dosahovat najnizsiu spotrebu a tam je aj najpruznejsi, kto ma 1,6 dosvedci ze do 4t ot/ je to dost lenive ale nad 4t je vo svojom zivle, podla mna to auto pri 2t ot/min trpi,
co sa tyka spatecky ta ma privadza do zufalstva, presne to som mal na felicii auto musi uplne stat a musis uplne pomaly a s citom radit spatecku, predtym som mal golf III a ten ani nemusel stat a slo to ako po masle

Uživatelský avatar
Tad
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1062
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 3D u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tad » 12.04.2006 19:51

Nevíte někdo jak je to u 1.8 TDDi, kolik jsou max. otáčky a kdy je nejlepší řadit? Nikde jsem to tady nenašel. Díky všem za odpovědi

Uživatelský avatar
rudan
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

ohřev motoru-zkouška

Příspěvek od rudan » 12.04.2006 21:19

Zdravím fokusáky :) Jsem novým členem a majitelem focusu combi 1.8 TDI 66/90 a mám problém s ohříváním motoru.. Mám upadlé 3 drátky na svorkovnici u (plechového hříbku) ventilu nahoře na sacím potrubí...

Ferino
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 635
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od Ferino » 13.04.2006 13:56

140 jsem vytáhl i na trojku 8)
pětka řadí v poho při jakékoliv rychlosti, zpátečka občas chce až napodruhé, to když na ni spěchám, chce to asi fakt v klídku.
Jezdit dlouhodobě na 4000 ot při max krouťáku je myslím blbost, teda pokud jde o spotřebu a není auto naložený cihlama :wink:, to bych po městě musel jezdit na dvojku
pokud jedu na pohodu v klídku, řadím max kolem 3000 ot. a myslím, že se dá jet v poho na 2000 ot., pokud se jede např. s lehkou nohou po rovince a není potřeba velkého zrychlení, ničemu to nevadí (možná tak majitelům čerpacích stanic). tímhle stylem jsem měl spotřebu 6,5 l.
(Teď to zkouším trochu víc honit, tak jsem zvědav kolik si to vezme).
uf to jsem se rozepsal....
FF1 kombi 1.6 - r.2002 310 tis km a stále to jezdí
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od chudas » 16.04.2006 20:32

no ja nemam problem, zaradim D a idem az do 200:) :P , ani spatecka mi nerobi problemy, zaradim D a idem:) no ale dufam ze bude v pohode po celu zivotnost auta

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 17.05.2007 10:27

docital som sa ze existuje sablona na zoradenie prevodovky na focus-a, ta spiatocka ma vytaca, nema ju nahodou niekto moznost pozhanat ?
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Uživatelský avatar
emppu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18

zpátečka

Příspěvek od emppu » 20.05.2007 01:00

zdar,.co se týče tý zpátečky,.taky mi tam de někdy špatně a trochu chroupne,.a někdy tam zajede až si řikám jestli táhlo neupadlo,.a v servisu mi bylo řečeno že už je špatná spojka a bylo by dobrý ji vyměnit,mám najeto 125t tak mě ta výměna v nejbliší době nemine,.jen doufám že jí nechám vyměnit já a né až se spojka rozhodne přestat sloužit,.čeká mě ted cesta do chorvatska, tak snad spojka vydrží,.zdar empp
focus 99 hatchback, 1,6 16V, Ghia

KUTY

Příspěvek od KUTY » 20.05.2007 09:26

Mne spiatocka "křupne" skoro stale. Beriem to ako fakt, ze je to na vacsine FF. Nevadi mi to. Niekedy zase zaradim uplne lahucko.

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 21.05.2007 08:54

no zistil ako zaradit bez chrupnutia, treba s pakou "zamiesat" ako na francuzovi a potom mi vzdy padne bez pazvukov :twisted:
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti