Stránka 2 z 4

Napsal: 21.07.2007 14:22
od ClairVOYanT
No ja jak jel ted z Vizovic pres prahu domu, tak jsem mel 4 lidi v aute a plnej kufr. Auto bylo teda temer plne nalozene. No a na D1 jsem to valil kolem 160km i do mirnych kopecku s klimou vpoho. Ale jakmile prisel vetsi kopecek - rychlost temer zustala, ale klima se mi vypinala (LEDka furt svitila, ale studenej vzduch nikde). Mel jsem vetrak na dvojku bez cirkulace vzduchu. Kdyz jedu sam, tak pri tehle rychlosti zadny pokles vykonu, nebo vypinani klimy nepozoruju.

Tot ma zkusenost (s benzinem nejezdim, tak znam jen naftak).

Napsal: 21.07.2007 20:31
od chalomi
jj moc se tomu nechce.a nedej bože v pěti a ve městě :wink: :lol: při rozjezdu se tomu musí znatelně víc šlapat.třeba jak v zelí :lol: :lol:

Napsal: 22.07.2007 13:29
od focussv
zdravim. u mna je to rovnake ked je auto plne tak to citim ale ked som sam tak to ide super aj s klimou :wink:

Napsal: 22.07.2007 17:31
od Jozkablack
Při zapnutý klimě a plnym autě to zase tak špatně nejede, ale při rozjezdech je to znát!!! Musí se víc přidat, nejdřív mě to znervózňovalo, ale když jsem okoukal že se to děje jen při zaplý klimě, tak jsem se sklidnil!! Kámo má Escorta TD 53KW a tam je to fakt znatelný, hlavně při naložení!!!

Napsal: 22.07.2007 18:04
od pette
někde jsem četl že zapnutá klimoška bere až 8 koní :!:

Napsal: 22.07.2007 18:14
od PedroH
Moje zkušenosti:
- při rozjezdu víc přidat, jinak zdechne
- do větších kopečků nutno víc šlapat na plyn, klimoška "zteplá", tj.dává teplejší vzduch
- větší spotřeba - asi o 0,5 l na 100 km
- trošku línější při akceleraci - nutno počítat při předjíždění
Jinak jízda s klimou a bez je, co se komfortu týče, neporovnatelná!

Někde jsem slyšel, že v autě, kde je víc než 25 stupňů celsia, má řidič pomalejší reakce až o 50%!!!

Napsal: 22.07.2007 22:10
od Stenly
Realife píše:a co mi vadi jeste vic je to, jak se zmeni kultivovanost a chod motoru.
Pri kazdem razeni to tak trochu skubne i kdyz jedu s nejvetsim citem...
Pokles výkonu je, ale je to vpohodě :wink: To služební fábka je se zapnutou klimou přímo tragedie - při předjíždění, do kopce a při rozjezdech na křižovatkách ji vypínám :evil: :evil:. Už jsem si zvykl :cry:

Napsal: 22.07.2007 22:13
od chmelko
proti tomu efektu aspon u mna pomaha V-power..
mimochodom teraz testujem V-power racing a dam vediet ako som dopadol:-)

Napsal: 22.07.2007 22:52
od Foqus
chmelko píše:proti tomu efektu aspon u mna pomaha V-power..
mimochodom teraz testujem V-power racing a dam vediet ako som dopadol:-)
Tady to otestovali za tebe, je to na nic. Takže jen kupa marketingovejch keců z mušle, ale určitě se najde dost těch, kterejm to zásadně zvýší výkon, sníží spotřebu, prodlouží x-krát životnost motoru a velmi zlepší náladu posádky

http://news.auto.cz/aktuality/100-oktan ... power.html

Jinak mám zkušenost z vícero benz. aut, že klima bere rozhodně více než 5kW. Mám subjektivní pocit, že auto (alespoň o objemu 1.6) ztratí tak možná 1/4 až 1/3 výkonu

Napsal: 22.07.2007 23:57
od Dany
chmelko píše:proti tomu efektu aspon u mna pomaha V-power..
mimochodom teraz testujem V-power racing a dam vediet ako som dopadol:-)
Tak to určitě dej, já ač jsem měl pistoli již dvakrát připravenou v ruce, tak jsem to vždy ze strachu vzdal. Chtěl bych ho vyzkoušet jak to jede. Navíc mám SMART kartu a tuším že je tam na litru o bod víc, než u V-power.

Napsal: 23.07.2007 12:04
od novako
I když mám pod kapotou těch koníků trochu více, přesto je zapnutá klima na výkonu znát - nejvíce je ten rozdíl znát v momentě, kdy po delší jízdě se zapnutou klimou ji vypnete, je to jako by někdo sundal z motoru "dusítko"!, a naopak, zapnete klimu, šlápnete na plyn a..... nic, je to najednou "lenoch" (hlavně z nižších otáček) :?
Zapnuté klimě říká moje žena "utišovač pištících gum" - při vypnuté klimě a potřebě prudšího rozjezdu mě občas gumy "zakvílí" (hlavně při natočených kolech), při zapnuté klimě nic, prudký odpich se zvukovým efektem se zkrátka nekoná ! :wink:

Napsal: 23.07.2007 12:26
od zewl
no ja si davam s klimou bacha akorat na rozjezdy, kdyz jsem mel Fofa ze zacatku, tak mi parkrat zdechlo na krizovatce :oops: nez jsem si na to zvyknul. Ale jinak pri jizde to temer nepocituju, ze by to nejak hur jelo... Na zadni to postavim i tak :twisted:

Napsal: 23.07.2007 12:35
od 40007
Teď o víkendu jsem absolvoval cestu na východ SVK a zpět se zapnutou klimou v 90 % a moc veliký rozdíl jsem nepociťoval. Plně naložený a ve 4 lidech nebyl problém předjíždět do kopce a valit i 160. Je pravda, že při rozjezdu bylo nutno trochu víc přidat plyn. Ale jinak v poho

Napsal: 23.07.2007 13:52
od Stava
40007 píše:Teď o víkendu jsem absolvoval cestu na východ SVK a zpět se zapnutou klimou v 90 % a moc veliký rozdíl jsem nepociťoval. Plně naložený a ve 4 lidech nebyl problém předjíždět do kopce a valit i 160. Je pravda, že při rozjezdu bylo nutno trochu víc přidat plyn. Ale jinak v poho
Presne jako u me, jen jsem jel jinam :wink:. Dle vyjadreni zkusenejsich, citlive snizeni vykonu se tyka spise benzinu a TDDi.

Napsal: 23.07.2007 14:38
od TripleJay
Stava píše:Presne jako u me, jen jsem jel jinam :wink:. Dle vyjadreni zkusenejsich, citlive snizeni vykonu se tyka spise benzinu a TDDi.
Potvrdzujem. Cesta z Chorvatska, plne auto ludi + kufor, vkuse klima, ziadny ani subjektivny pokles vykonu 8)
Vivat TDCi! :twisted: :lol: