Vaše vlákna jsem početl. Vypadá to, že to mám podobný jako Mr.Zdeněk. Ruční pumpa mezi nádrž a palivový filtr bude asi můj poslední "hokus pokus focus"
V pátek jsem to měl u Frolík, Rataj a měl jsem zapsanou známou hlášku P2291 - nízký tlak paliva při startování motoru, příčiny dle diagnostiky:
- v nádrži není palivo - schválně jsem ve čtvrtek dočepoval plnou aby v pátek ráno nenastartovali jako já, ale bohužel jim po ránu naskočil
- ucpaný palivový filtr - dal jsem tam hned nový co to poprvé nenaskočilo
- ucpané, zkroucené a zmačknuté palivové vedení - kontrolováno 2 x
- zkontrolujte těsnost tlakové komory a souvisejících dílů - to asi dělali
- omezení mezi čerpadlem a palivovou nádrží - to by mohla řešit ruční pumpa
- kabel/ventil regulace dávkování paliva - kabel mi kontrolovali ,ale co zkusit vyměnit ten ventil ?
- vada vstřikovače
Ve fordu mi řekli, že to nejspíš bude čerpadlo. Vysvětlovali mi, že to bude asi tím, že se tam zasekne nějaký ventil na čerpadle (jestli si to dobře reprodukuju), že se to děje jen přes zimu, v létě to bude ok, stačí dát auto do tepla nebo fénovat čerpadlo cca 20 minut, pak to nastartuje i v zimě. Mám auto jen na letní sezonu
Že bych měl v čudu čerpadlo se mi nezdá. Před 100 tis. mi dávali ve ford hale uplně nové (asi nové, bylo to na faktuře

) Ještě bych mohl zkusit do třetice všeho dobrého a koupit další. Žhavení mi nezasvítilo ani jednou, než jsem kupoval nové, tak mi běžně zhasínal motor při 110 a předjíždění, žhavení problíkávalo. Teď jsem na R10 ve stoupání akceleroval na 180 jak nic, pak i na pětku totéž. Motor táhne jak divej a žhavení nic

.