Stránka 2 z 2
Napsal: 11.05.2007 17:08
od Ferris
aj ja som v praci a uz koncim tak zas nex time a mozno najdes vysvetlenie na zlenivenie motora u ostatnych aut nemusia mat len karburator ... a zistis mozno ze je to flexibilitov materialu co sa teplom meni ved aj napr skrutky na halavu motora by sa nemali dat 2 x .....
zatim cago
Napsal: 11.05.2007 17:45
od omik
stale to ale nedava odpoved na otazku, ze co to ma spolocne s obcasnym prevetranim motora

). Tepelne vlastnosti materialu su len o tom, ze material vplyvom tepla degraduje, ale to sa pri zvyseni otacok, castejsom vytacani motora a pod. neodstrani, prave sa tento problem moze len umocnit, takze to vobec nevysvetluje tvoju radu, ze ma motor obcas vytocit, aby mu nezlenivelo turbo

.
Ja uz koncim tiez a cez vikend som mimo internetu (aspon dufam), takze next time....
pekny vikend
Napsal: 11.05.2007 21:00
od pelen
Kazdy motor benzin nebo nafta by se mel obcas vytocit k maximalnim otackam (provetrat). Vypali se nespalene nanesene zbytky, roztoci se turbo ke svym maximalnim otackam ... U motoru s turbem se pak ale nesmi zapomenout, ze jim skodi prudky pokles teploty, proto pred zastavenim zvolnime rychlost a dojizdime pomaleji, prakticky staci od hranice mesta jet do centra podle pravidel nebo na dalnici na odpocivadle nechame motor bezet pred vypnutim nekolik minut naprazdno.
Napsal: 04.08.2007 00:50
od laca
pelen píše:... nebo na dalnici na odpocivadle nechame motor bezet pred vypnutim nekolik minut naprazdno.
Opravdu několik MINUT? Nerozporuju - ptám se a učím se

Je fakt nutná tak dlouhá doba?
Napsal: 04.08.2007 06:34
od pelen
laca píše:pelen píše:... nebo na dalnici na odpocivadle nechame motor bezet pred vypnutim nekolik minut naprazdno.
Opravdu několik MINUT? Nerozporuju - ptám se a učím se

Je fakt nutná tak dlouhá doba?
Kdyz predem vis, ze budes za chvili parkovat, tak rychlost snizis uz na dalnici a pak staci jen snizit otacky na volnobezne, pockat nekolik 10 vterin a vypnout.
Napsal: 04.08.2007 10:47
od Ahmed
Jak se tu pise od zacatku... 1,6 66kW nema variabilni turbo, maji to vzdycky jenom vyssi vykony stejneho obsahu, takze 1,6 80kW nebo kolik tomu dali a u stare 1,8 85kW. 74kW ma taky obyc. turbo.
Na ochlazovani turba bych moc ohledy nebral, to bys musel jet porad na plny plyn, hned vypnout motor a odejit pryc. Pokud jedes konstantni rychlosti na dalnici, tak turbo nema zdaleka takovy vykon a stejne, nez pred barakem projedes ulici plnou aut a zaparkujes, tak to trva 2-3 minuty, takze casu na ochlazeni je dost a po meste na 4000ot. taky asi jezdit nebudes. Nekolik minut bych to nechal vychladnout, kdybych s tim jezdil zavody na okruhu.