Stránka 2 z 10
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 25.04.2014 09:22
od V12
Netvrdim, ze to s tou triedou a DPF je na 100%, tuto informaciu mam od mojho mechanika a dalej som ju nepreveroval -naftak siel prec a viac ma to nezaujimalo. Bolo by dobre ju overit u Continentalu, alebo priamo vo Forde.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 29.04.2014 07:41
od foki
zkontrolovat dif. tlak tak se poznamv jakem je stavu
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 01.05.2014 13:09
od doubek FF
no podíváme se teda na ten filtr , výfuk je vevnitř černý což je divný kadyž tam dpf je
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 20.05.2014 17:46
od Gargamell01
Jak si dopadl?
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 25.05.2014 14:25
od doubek FF
zatím nijak , ale v uterý jede focus do servisu ,přímo do forda ke známýmu tak budou laborovat tam , ale vše naznačuje na dpf
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 29.05.2014 18:07
od doubek FF
tak nějaké novinky , jelikož kamarád stále nestíhá tak jsem filtr dneska v prýáci vyndal sám , bohužel nevím jak vypadá ucpanej filtr ale ten muj je vevnitř čistej vubec žádná černota na keramice ale skrz něj vidět není jako u katu nemá někdo foto ucpanýho filtru ?? nebo jak to poznám že je k.o ?
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.05.2014 09:40
od Nicco
Daj si na googli "DPF" a klikni na obrazky. Vacsinou je to na kuchacskych strankach a tie tu davat nebudem, kedze je to nelegalna cinnost.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.05.2014 10:32
od Slid
doubek FF píše:tak nějaké novinky , jelikož kamarád stále nestíhá tak jsem filtr dneska v prýáci vyndal sám , bohužel nevím jak vypadá ucpanej filtr ale ten muj je vevnitř čistej vubec žádná černota na keramice ale skrz něj vidět není jako u katu nemá někdo foto ucpanýho filtru ?? nebo jak to poznám že je k.o ?
Kdyz ho mas venku a divas se do nej ( pokud neco vidis ), tak musi vypadat jako cednik to znamena malinke pruchozi dirky, pokud tam mas souvislou stenu sazi je ucpany.
http://www.dpf-tech.cz/renovace-cisteni-dpf
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.05.2014 17:02
od doubek FF
tak filtr podle toho co jsem viděl na netu ucpaný není , pro jistotu jsem ho vypral vapkou ,něco z toho teklo ale nic strašnýho , takže filtrem to není , chod motoru se nezlepšil ani po demontáži filtru takže se zase vracím zpět k vstřikum

znova ven a otestovat ale někde jinde než minule ,

Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.05.2014 17:36
od V12
Aby neboli pokrutene ojnice. To by bol iny pruser...
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.05.2014 20:22
od doubek FF
kdyby byly pokroucený ojnice jaký to má příznaky , tlaky mám na jednom 26,5 a ostatní válce 28 , motor táhne normálně , ale přibejvá nafta v oleji docela razantně a když to je studený kolísaj otáčky a motor občas vynechává
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.05.2014 21:39
od V12
Ak mas bezvadny EGR, zhavice aj vstrekovace, tak to vynechavanie a kolisanie otacok za studena je celkom dobry poukaz na ohnutu ojnicu. Nejako sa mi nechce verit, ze mas tie vstreky OK, podla mna sa minimalne jeden z nich poriadne pocurava. Teoria o priesakoch nafty z cerpadla do oleja by tiez mohla byt pravdiva.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 31.05.2014 09:28
od foki
pokud by tekla nafta pres cerpadlo tak by asi nebyl dostatecny tlak na railu
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 31.05.2014 12:49
od weslo12
zacinam se v tom problemu videt taky

ale vite jak je to s nemocema, u kazdy co najdete na netu tak uz hned mate priznaky
ale k mojemo pripadu, za studena stejny chovani, 3vstriky repasujem, jeden nejde tak ho primo vymenim u forda myslim ze mam 4ky (ty drazsi)
za diagnozu, repas 3 vstriku, kompletni ultrazvuk na trase do railu, v railu a za railem ke vstrikum dam 15000 :-/
cerpadlo ktery brousilo hrany a sypalo piliny do paliva sme sehnali za 5000 zdrave
a ten ctvrtej vstrik co repasnout nejde mi ford vymeni za necelych 6000 (opet za repaslej ale vezmou mi ten co repasnout nejde)
4000 dam za celkovou praci (jen vyndani vtriku se delalo den) - 2 nesly proste za zadnou cenu ven
tzn u me taky mega balik, sem zvedavej jestli po tom co se to udela mi to bude taky skobrtat pri studenym startu, pokud jo mame oba asi ohnuty ojnice a ta nafta v oleji muze byt neco dalsiho co mas oproti me navic

<< sorry za tenhle smajl ale ja uz se tomu smeju... nicmene focusy sou tak pekny auta ze i pres to ze zrovna v nasem motoru nejsou kone ale zaby a bagety ho budem mit radi, PS: na sbazaru se tedko pohyboval motor za 12000, nevim o co vse byl ostrouhanej ale mrkni jestli tam jeste je! uco bez cerpadla apod... ale pokud se potvrdi ojnice, lepsi nez pak kupovat celej za 25000 kdyz treba cerpadlo bude ok nebo tak neco
minimalne si to u toho typka zamluvit at pocka treba tyden pokud bude ochotnej
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 31.05.2014 14:34
od ballu
doubek FF píše:zatím nijak , ale v uterý jede focus do servisu ,přímo do forda ke známýmu tak budou laborovat tam , ale vše naznačuje na dpf
Doupku, doupku , celou dobu se honíme s benzínama a ty pak koupíš kamna

a nakonec Luboš taky na to nemůže přijít.
