Stránka 2 z 10
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 25.04.2014 09:22
				od V12
				Netvrdim, ze to s tou triedou a DPF je na 100%, tuto informaciu mam od mojho mechanika a dalej som ju nepreveroval -naftak siel prec a viac ma to nezaujimalo. Bolo by dobre ju overit u Continentalu, alebo priamo vo Forde.
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 29.04.2014 07:41
				od foki
				zkontrolovat dif. tlak tak se poznamv jakem je stavu
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 01.05.2014 13:09
				od doubek FF
				no podíváme se teda na ten filtr  , výfuk je   vevnitř  černý  což je divný  kadyž tam dpf je
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 20.05.2014 17:46
				od Gargamell01
				Jak si dopadl?
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 25.05.2014 14:25
				od doubek FF
				zatím nijak  ,  ale  v  uterý  jede  focus  do servisu  ,přímo do forda  ke známýmu  tak  budou laborovat tam  , ale   vše  naznačuje na  dpf
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 29.05.2014 18:07
				od doubek FF
				tak  nějaké novinky  , jelikož  kamarád  stále  nestíhá tak  jsem filtr  dneska v prýáci  vyndal  sám ,  bohužel  nevím jak  vypadá ucpanej  filtr  ale ten muj je vevnitř  čistej  vubec  žádná černota na keramice  ale skrz něj vidět  není jako u katu  nemá někdo foto ucpanýho  filtru ??  nebo  jak to poznám že je k.o  ?
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 30.05.2014 09:40
				od Nicco
				Daj si na googli "DPF" a klikni na obrazky. Vacsinou je to na kuchacskych strankach a tie tu davat nebudem, kedze je to nelegalna cinnost.
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 30.05.2014 10:32
				od Slid
				doubek FF píše:tak  nějaké novinky  , jelikož  kamarád  stále  nestíhá tak  jsem filtr  dneska v prýáci  vyndal  sám ,  bohužel  nevím jak  vypadá ucpanej  filtr  ale ten muj je vevnitř  čistej  vubec  žádná černota na keramice  ale skrz něj vidět  není jako u katu  nemá někdo foto ucpanýho  filtru ??  nebo  jak to poznám že je k.o  ?
Kdyz ho mas venku a divas se do nej ( pokud neco vidis ), tak  musi vypadat jako cednik to znamena malinke pruchozi dirky, pokud tam mas souvislou stenu sazi je ucpany.
http://www.dpf-tech.cz/renovace-cisteni-dpf 
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 30.05.2014 17:02
				od doubek FF
				tak  filtr podle toho co jsem viděl na netu  ucpaný není  , pro jistotu  jsem ho vypral vapkou  ,něco z toho teklo  ale  nic strašnýho ,  takže  filtrem to není ,  chod motoru se nezlepšil ani po demontáži filtru  takže  se zase vracím zpět k  vstřikum 

  znova ven a otestovat  ale  někde jinde  než minule ,   

 
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 30.05.2014 17:36
				od V12
				Aby neboli pokrutene ojnice. To by bol iny pruser...
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 30.05.2014 20:22
				od doubek FF
				kdyby  byly pokroucený ojnice jaký  to má příznaky  , tlaky  mám na jednom 26,5  a ostatní  válce  28 ,  motor  táhne normálně  ,  ale přibejvá nafta v oleji docela razantně a  když to je studený kolísaj otáčky a motor občas  vynechává
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 30.05.2014 21:39
				od V12
				Ak mas bezvadny EGR, zhavice aj vstrekovace, tak to vynechavanie a kolisanie otacok za studena je celkom dobry poukaz na ohnutu ojnicu. Nejako sa mi nechce verit, ze mas tie vstreky OK, podla mna sa minimalne jeden z nich poriadne pocurava. Teoria o priesakoch nafty z cerpadla do oleja by tiez mohla byt pravdiva.
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 31.05.2014 09:28
				od foki
				pokud by tekla nafta pres cerpadlo tak by asi nebyl dostatecny tlak na railu
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 31.05.2014 12:49
				od weslo12
				zacinam se v tom problemu videt taky 

 ale vite jak je to s nemocema, u kazdy co najdete na netu tak uz hned mate priznaky 
ale k mojemo pripadu, za studena stejny chovani, 3vstriky repasujem, jeden nejde tak ho primo vymenim u forda myslim ze mam 4ky (ty drazsi)
za diagnozu, repas 3 vstriku, kompletni ultrazvuk na trase do railu, v railu a za railem ke vstrikum dam 15000 :-/
cerpadlo ktery brousilo hrany a sypalo piliny do paliva sme sehnali za 5000 zdrave
a ten ctvrtej vstrik co repasnout nejde mi ford vymeni za necelych 6000 (opet za repaslej ale vezmou mi ten co repasnout nejde)
4000 dam za celkovou praci (jen vyndani vtriku se delalo den) - 2 nesly proste za zadnou cenu ven
tzn u me taky mega balik, sem zvedavej jestli po tom co se to udela mi to bude taky skobrtat pri studenym startu, pokud jo mame oba asi ohnuty ojnice a ta nafta v oleji muze byt neco dalsiho co mas oproti me navic 

 << sorry za tenhle smajl ale ja uz se tomu smeju... nicmene focusy sou tak pekny auta ze i pres to ze zrovna v nasem motoru nejsou kone ale zaby a bagety ho budem mit radi, PS: na sbazaru se tedko pohyboval motor za 12000, nevim o co vse byl ostrouhanej ale mrkni jestli tam jeste je! uco bez cerpadla apod... ale pokud se potvrdi ojnice, lepsi nez pak kupovat celej za 25000 kdyz treba cerpadlo bude ok nebo tak neco
minimalne si to u toho typka zamluvit at pocka treba tyden pokud bude ochotnej
 
			 
			
					
				Re: 2,0  tdci  problem s motorem
				Napsal: 31.05.2014 14:34
				od ballu
				doubek FF píše:zatím nijak  ,  ale  v  uterý  jede  focus  do servisu  ,přímo do forda  ke známýmu  tak  budou laborovat tam  , ale   vše  naznačuje na  dpf
Doupku, doupku , celou dobu se honíme s benzínama a ty pak koupíš kamna  

 a nakonec Luboš taky na to nemůže přijít. 
