2,0 tdci problem s motorem

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 25.04.2014 09:22

Netvrdim, ze to s tou triedou a DPF je na 100%, tuto informaciu mam od mojho mechanika a dalej som ju nepreveroval -naftak siel prec a viac ma to nezaujimalo. Bolo by dobre ju overit u Continentalu, alebo priamo vo Forde.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od foki » 29.04.2014 07:41

zkontrolovat dif. tlak tak se poznamv jakem je stavu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

doubek FF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.01.2014 18:04

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od doubek FF » 01.05.2014 13:09

no podíváme se teda na ten filtr , výfuk je vevnitř černý což je divný kadyž tam dpf je
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw

Gargamell01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 13.05.2012 13:09
Bydliště: Praha/Zbiroh

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od Gargamell01 » 20.05.2014 17:46

Jak si dopadl?
FF combi 2.0 TDCi, 2010
Obrázek

doubek FF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.01.2014 18:04

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od doubek FF » 25.05.2014 14:25

zatím nijak , ale v uterý jede focus do servisu ,přímo do forda ke známýmu tak budou laborovat tam , ale vše naznačuje na dpf
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw

doubek FF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.01.2014 18:04

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od doubek FF » 29.05.2014 18:07

tak nějaké novinky , jelikož kamarád stále nestíhá tak jsem filtr dneska v prýáci vyndal sám , bohužel nevím jak vypadá ucpanej filtr ale ten muj je vevnitř čistej vubec žádná černota na keramice ale skrz něj vidět není jako u katu nemá někdo foto ucpanýho filtru ?? nebo jak to poznám že je k.o ?
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od Nicco » 30.05.2014 09:40

Daj si na googli "DPF" a klikni na obrazky. Vacsinou je to na kuchacskych strankach a tie tu davat nebudem, kedze je to nelegalna cinnost.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od Slid » 30.05.2014 10:32

doubek FF píše:tak nějaké novinky , jelikož kamarád stále nestíhá tak jsem filtr dneska v prýáci vyndal sám , bohužel nevím jak vypadá ucpanej filtr ale ten muj je vevnitř čistej vubec žádná černota na keramice ale skrz něj vidět není jako u katu nemá někdo foto ucpanýho filtru ?? nebo jak to poznám že je k.o ?

Kdyz ho mas venku a divas se do nej ( pokud neco vidis ), tak musi vypadat jako cednik to znamena malinke pruchozi dirky, pokud tam mas souvislou stenu sazi je ucpany.


http://www.dpf-tech.cz/renovace-cisteni-dpf
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

doubek FF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.01.2014 18:04

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od doubek FF » 30.05.2014 17:02

tak filtr podle toho co jsem viděl na netu ucpaný není , pro jistotu jsem ho vypral vapkou ,něco z toho teklo ale nic strašnýho , takže filtrem to není , chod motoru se nezlepšil ani po demontáži filtru takže se zase vracím zpět k vstřikum :-( znova ven a otestovat ale někde jinde než minule , :bebng:
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 30.05.2014 17:36

Aby neboli pokrutene ojnice. To by bol iny pruser...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

doubek FF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.01.2014 18:04

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od doubek FF » 30.05.2014 20:22

kdyby byly pokroucený ojnice jaký to má příznaky , tlaky mám na jednom 26,5 a ostatní válce 28 , motor táhne normálně , ale přibejvá nafta v oleji docela razantně a když to je studený kolísaj otáčky a motor občas vynechává
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 30.05.2014 21:39

Ak mas bezvadny EGR, zhavice aj vstrekovace, tak to vynechavanie a kolisanie otacok za studena je celkom dobry poukaz na ohnutu ojnicu. Nejako sa mi nechce verit, ze mas tie vstreky OK, podla mna sa minimalne jeden z nich poriadne pocurava. Teoria o priesakoch nafty z cerpadla do oleja by tiez mohla byt pravdiva.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od foki » 31.05.2014 09:28

pokud by tekla nafta pres cerpadlo tak by asi nebyl dostatecny tlak na railu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

weslo12
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 20.11.2011 03:40
Bydliště: Severní čechy

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od weslo12 » 31.05.2014 12:49

zacinam se v tom problemu videt taky :D ale vite jak je to s nemocema, u kazdy co najdete na netu tak uz hned mate priznaky :D

ale k mojemo pripadu, za studena stejny chovani, 3vstriky repasujem, jeden nejde tak ho primo vymenim u forda myslim ze mam 4ky (ty drazsi)

za diagnozu, repas 3 vstriku, kompletni ultrazvuk na trase do railu, v railu a za railem ke vstrikum dam 15000 :-/

cerpadlo ktery brousilo hrany a sypalo piliny do paliva sme sehnali za 5000 zdrave

a ten ctvrtej vstrik co repasnout nejde mi ford vymeni za necelych 6000 (opet za repaslej ale vezmou mi ten co repasnout nejde)

4000 dam za celkovou praci (jen vyndani vtriku se delalo den) - 2 nesly proste za zadnou cenu ven

tzn u me taky mega balik, sem zvedavej jestli po tom co se to udela mi to bude taky skobrtat pri studenym startu, pokud jo mame oba asi ohnuty ojnice a ta nafta v oleji muze byt neco dalsiho co mas oproti me navic :-D << sorry za tenhle smajl ale ja uz se tomu smeju... nicmene focusy sou tak pekny auta ze i pres to ze zrovna v nasem motoru nejsou kone ale zaby a bagety ho budem mit radi, PS: na sbazaru se tedko pohyboval motor za 12000, nevim o co vse byl ostrouhanej ale mrkni jestli tam jeste je! uco bez cerpadla apod... ale pokud se potvrdi ojnice, lepsi nez pak kupovat celej za 25000 kdyz treba cerpadlo bude ok nebo tak neco

minimalne si to u toho typka zamluvit at pocka treba tyden pokud bude ochotnej
2009 můj nultý - bez galer.: Focus 2003 1.6 16V 74kW kombi - kdysi služební
2011 můj první - GALERIE: Focus 1999 1.6 16V 74kW 3-dver hatch - má přítelka
2012 můj druhý - GALERIE: Focus 2005 2.0 TDCI 126kW Kombi GHIA - mám já

Naše severočeská skupina:
Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od ballu » 31.05.2014 14:34

doubek FF píše:zatím nijak , ale v uterý jede focus do servisu ,přímo do forda ke známýmu tak budou laborovat tam , ale vše naznačuje na dpf
Doupku, doupku , celou dobu se honíme s benzínama a ty pak koupíš kamna :mrgreen: a nakonec Luboš taky na to nemůže přijít. :lol:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti