DPF u 1,6 66 kW

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1018
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od hihi » 05.10.2013 18:33

DPF mám před motorem vedle turba. Takže jak je výše uvedeno cDPF. A podle toho, co je vidět pod krytem, tak vypadá úplně stejně, včetně těch modrejch drátů. V originálním TP je Euro 5 samozřejmě uvedené. No aspoň, že není třeba v první chvíli čekat, že navštívím servis pro nějakou vodičku v ceně vynikajícího vína včetně noci v hotelu :-). Ale každopádně škoda, že tam ta věc je...

Čistě ale opravdu čistě teoreticky... Pokud se to dělalo bez DPF, pak by to mohlo jít i přestavět, nahrát mapy z nějaké 1,6 bez a zprovoznit..... Spekulace, na kterou nemám znalosti.

Jak se tedy liší motor s "T" na konci od verzí bez "T"? (V DPF už mám jasno). Díky :-).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od Komi » 05.10.2013 19:06

Nicco: pod autom ma 2,0 1,6 ma hned za turbom odjakziva

Hihi: A podle toho, co je vidět pod krytem, tak vypadá úplně stejně, včetně těch modrejch drátů.
stejne ako co ? urcite nie ako filter s aditivom na starsie rocniky - tie nemaju v hornej casti nic - ziadny modry kablik, ani srobenie - snad na snimanie tlaku pred filtrom - tieto 2 veci su v strednej casti - medzi KAT a DPF...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1018
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od hihi » 05.10.2013 22:50

Stejně jako viz. foto Mancistruse o dva příspěvky výše. Tenhle DPF je ale současně katem. Takže tam nejsou dvě, ale jen jedna věc. Takže taky dražší a otázkou je, zda se to dá časem vykuchat, protože to "vezme" i kat (imho).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od Komi » 06.10.2013 11:14

konecne aj u nas zacina profesionalne cistenie filtrov, takze by som z tejto temy nerobil nekonecneho strasiaka - sam jazdim viac ako 2 roky s vymenenym z 2vyroby v cene sady pneumatik, takze bezny prevadzkovy naklad, nic o com by bolo treba extra spiritizovat, ale ked si xces dopredu hladat problem, nech sa paci...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od Marod22 » 06.10.2013 12:57

Možno vyberal motor práve kvôli absencii DPF, žiaľ nepodarilo sa a predbežne zhromažďuje informácie. Mňa by šlak trafil. Auto s DPF by som nechcel za žiadnu cenu.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od V12 » 06.10.2013 16:03

Presne tak, stat sa otrokom vlastneho auta ? Nikdy :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1018
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od hihi » 06.10.2013 18:13

Ano, chci vědět, co může nastat. Ne pak tupě zírat, kolik si v servisu řeknou. Navíc, to berte jako koníčka, mě baví poznávat vlastní auto. Znám chlapa, který ví jen to, že má do auta lít benzín a stačí mu to. Mě ne :-).

Stále čekám na odpověd na otázku, co znamená "T" v popisu motoru DV6T. O DPF skutečně nemá již význam psát (vím, že tam je, domnívám se, že je shodný s 80kW verzí, cena cca 10k druhovýroba).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19243
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od foki » 06.10.2013 19:08

hihi píše: (vím, že tam je, domnívám se, že je shodný s 80kW verzí, cena cca 10k druhovýroba).
prave je jiny nez 80kw , ma vice cidel . cili druhovyroba zatim neni .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od Nicco » 06.10.2013 20:56

A kolko stoji original?

Edit: nieco som nasiel:

1573206 - 29368.00 Kč bezDPH
1615940 - 25017.00 Kč bezDPH

ale tych vyfukovych systemov pre 1.6 je viac typov:
http://eucatparts.com/?action=cat_ford_ ... d_model=12
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od Komi » 07.10.2013 07:25

Hihi: ak xces naozaj vediet viac , prudko ti doporucujem zriadit si diagnostiku a budes si sam vediet odpovedat na vela otazok okolo auta...

V12: Presne tak, stat sa otrokom vlastneho auta ? Nikdy
dalsi z tvojich paranoickych vyrokov, ktorym blbnes zacinajucich .... skoda ze k vacsine velmi dobrych prispevkov pravidelne pridavas aj taketo nezmyselne ...
otrokom auta som kazdy den - vcera ked som daval prikaz k uhrade poistneho, dnes idem pre novy aku, v zime ked skrabkam okna, na benzinpumpe pri plateni, pri sezonnom prezuvani gum, atd atd...urcite nie kvoli DPF - ked som sa z diag merani rozhodol ze uz je dost upchaty tak som ho za rozumne peniaze vymenil podobne ako napr. turbo a ine veci - pneu atd...a jazdim 7. rok ako potrebujem bez rozmyslania ci mam filter alebo nie...a regeneraciu poznam len podla zvysenej teploty meranej - na vlastnostiach auta sa nic nemeni
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od Marod22 » 07.10.2013 09:19

Skôr to myslel tak, že keď ti auto začne regenerovať sto metrov pred barákom, mal by si jazdiť ako blbeček kým regenerácia neskončí. Samozrejme nemusíš, ale na nútené regenerácie sa asi nikomu chodiť nechce. To čo si napísal ty sú veci spojené s každým autom, nezáleží na motorizácii. Pokiaľ môžem, týmto problémom s DPF sa naozaj radšej vyhnem. A nutnosť jazdenia navyše, len aby si auto doregenerovalo považujem za choré a zvrátené - naozaj si otrok vlastného auta.

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od Komi » 07.10.2013 09:38

mam uz za vyse 6 rokov nieco nabehane a este ani raz som kvoli regeneracii nejazdil navyse - ak to ty robis je to tvoj problem
viem ze pri dalsej jazde sa mi regeneracia po dosiahnuti podmienok - teplota a rychlost znova spusti a to je vsetko...ani ked som mal uz filter zaneseny a regeneracie prebiehali pod 100km tak s tym ziadny problem nebol nedockal som sa hlasok ako prilis casta regeneracia ci zaplneny filter po neuspesnych regeneraciach - a stacilo k tomu tak malo - vymenit filter skor ako sa uplne upcha - u mna boli motivacie ine - castou regeneraciou sa degraduje olej a to nie je dobre pre cely motor a samozrejme aj stupa jemne spotreba, takze novy filter si na seba zaraba mensou spotrebou
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

skyjet
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 23.08.2010 18:07

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od skyjet » 07.10.2013 12:10

Musím súhlasiť s Komim. Ja som tiež jeden z tých, ktorý po prečítaní tohto fóra (a príspevkov od V12) usúdil, že DPF je najväčšie zlo a treba ho z auta dostať čo najskôr preč. Bol to najväčší omyl ktorý som v súvislosti s mojim autom spravil a prinieslo to viac problémov ako úžitku (nebudem sa rozpisovať - príspevkov o problémoch po odstránení DPF je tu dosť). Vedieť pred tým, že V12 je totálny anti DPF fanatik, tak som si mohol ušetriť kopec problémov.
Niekto tu spomínal, že sa vrátil s upchatým DPF dokonca z Chorvátska, tak čoho sa vlastne bojíte? Kašlite na DPF a kľudne si jazdite. Budete riešiť keď sa upchá.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13605
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od stano. » 07.10.2013 14:24

Radsej auto bez DPF ako s DPF. Tiez to je z dovodov, preco si nekupim naftu, a vobec nie jazdenu.
Ty si spravil chybu v tom, ze si ho dal odstranit preventivne. Mal si to spravit ako pises - Riesit, az ked sa upcha.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: DPF u 1,6 66 kW

Příspěvek od V12 » 07.10.2013 15:34

Skyjet :
Ked raz nasadis na predbiehanie, zasliapnes plyn do podlahy a motor Ti padne do nudzaku pre pripchaty DPF, zbadas sa. Len aby nebolo neskoro. V mojom pripade to bolo este s rezervou, inak by som to tu uz nepisal...
Ak si mal problemy po vykuchani DPF, mal si kupit auto, ktore ho nema. Alebo Ti niekto branil kupit NOVY filter ? Okrem toho, su tu aj nejaki clenovia s vykuchanym DPF a ziadne problemy nemaju. Takze ja mozem tvrdit, ze v snahe usetrit si siel za najlacnejsim defaperom a ten Ti to pojebabral.

komi :
Co ked ta dalsia jazda bude vynutena - teda nie standardna po standardnej trase, ktoru poznas, ale nejaka, kde sa ten filter nebude moct zregenerovat ?

Ostatni :
V poslednom case tiez nie som zastancom kuchania filtra. Ked riesit filter, tak vymenou. Debata o problemoch po vykuchani je dostatocne silna demotivacia k alternativnym rieseniam. Najlepsie je toto kurvitko v aute nemat :mrgreen: Ked je moznost, treba sa mu vyhnut. A tych moznosti stale je - napr. volba vhodneho paliva.
Napisat, ze DPF filter na seba zaraba je pekna somarina. Ked zoberiem rovnako vykonny benzinak samozrejme bez DPF, tak ta spotreba nie je o tolko vacsia, aby ma zruinovala. Zatial co ja jazdim s radostou a bez obav, majitel auta s DPF pocita, kedy mu nizsia spotreba a cena paliva vrati spat investiciu do noveho filtra, ktora je u niektorych aut aj okolo 1500-1700 EUR (Honda CRV atd.) :mrgreen:

EDIT :
Zaujimave citanie :
http://forum.autobazar.eu/honda-crv-z8- ... 40744.html
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti