Mam uplne ten samy problem
Ford Focus 1.6 TDCi 2007 (90hp).
2007-2011 muj sluzebni vuz na dlouhe cesty (najeto 160.000 km)
2011-2017 prenechano manzelce na jizdy po meste (najeto 30.000 km)
06/2016 odeslo turbo, vymena za repas z Turbo Car Velka Bites + nezbytne rozvody k turbu
10/2016 odeslo repasovane turbo, reklamace neuznana, turbo pry nemazalo a byl bordel v oleji
03/2017 odeslo dalsi turbo, porad ten samy problem, bordel v oleji
Vzdy po sundani olejove vany se vse jevi jako ciste, saci kos cisty, tlak oleje vzdy OK. Verdikt servisu je, ze je zakorbonizovany motor a jedine ho cely rozebrat a vyprat (odhad 40.000,- Kc). Do toho samozrejme uz nejdeme, 2. varianta je chemicka profesionalni dekarbonizace BG (odhad 10.000,- Kc).
Nyni je auto ve stavu vymeneneho turba, ale nechceme s nim vubec jezdit.
Vzhlem k tomu, ze je auto nadstandartne vybaveno (atermicke vyhrivane predni sklo, automaticka klimatizace a spousta dalsiho) bychom ho neradi jeste shazovali ze skaly
Poradi nekdo co s tim? Diky