Stránka 2 z 3

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 20.02.2014 12:00
od zero55
DObry den,
chcel by som vybrat olegovu vanu ale potreboval by som vediet dotahovacie momenty na skrutky , ktore sa tam nachadzaju (akym Nm to dotiahnut) viete mi to niekto vytiahnut prip aj s navodom z ecat.

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 20.02.2014 12:35
od Stehnak
1,6 diesel C-Max?
http://workshop-manuals.com/ford/c-max_ ... fications/

Oil pan retaining bolts and nuts 10 Nm

Pripadne se pro jiny auta doklikej: http://workshop-manuals.com/ford

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 06.03.2017 22:17
od bill.da
Sací koš oleje 1.6 hdi a tdci je stejný? Předem dík za rady.

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 10.03.2017 21:44
od bill.da
Tak vyměněno koš je stejný. Ale ten rozdíl cen to je hrůza tak v Auto paláce eshop sací koš olejového čerpadla Ford Focus 1,6 tdci cena 1498 kč. Koupeno sací koš 1,6 HDI Peugeot,Citroen cena 499 kč.

Napsal: 11.03.2017 08:06
od vita_k
A proč to nešlo vyčistit?

Napsal: 11.03.2017 08:33
od djdekl
Ceny jsou dany Fordem, nee Autopalace :-)

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 13.03.2017 12:59
od bill.da
Už při sundání vany tak 3 roky zpět bylo sítko v tom koši z jedné strany nějaké uvolněné. Čistit bych ho skoro nemusel skoro nic na něm nebylo ani ve vaně po karbonu ani památky čau.

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 07.04.2017 15:30
od fantozzi-cz
Mam uplne ten samy problem :-(

Ford Focus 1.6 TDCi 2007 (90hp).
2007-2011 muj sluzebni vuz na dlouhe cesty (najeto 160.000 km)
2011-2017 prenechano manzelce na jizdy po meste (najeto 30.000 km)

06/2016 odeslo turbo, vymena za repas z Turbo Car Velka Bites + nezbytne rozvody k turbu
10/2016 odeslo repasovane turbo, reklamace neuznana, turbo pry nemazalo a byl bordel v oleji
03/2017 odeslo dalsi turbo, porad ten samy problem, bordel v oleji

Vzdy po sundani olejove vany se vse jevi jako ciste, saci kos cisty, tlak oleje vzdy OK. Verdikt servisu je, ze je zakorbonizovany motor a jedine ho cely rozebrat a vyprat (odhad 40.000,- Kc). Do toho samozrejme uz nejdeme, 2. varianta je chemicka profesionalni dekarbonizace BG (odhad 10.000,- Kc).
Nyni je auto ve stavu vymeneneho turba, ale nechceme s nim vubec jezdit.

Vzhlem k tomu, ze je auto nadstandartne vybaveno (atermicke vyhrivane predni sklo, automaticka klimatizace a spousta dalsiho) bychom ho neradi jeste shazovali ze skaly :-)

Poradi nekdo co s tim? Diky

Napsal: 07.04.2017 20:52
od vita_k
A sítko v trubce do turba je nebo už ne?

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 07.04.2017 21:24
od TomFocus
Udělal bych: chemickou dekarbonizaci, minimálně 3x vyměnit olej vždy po 500km, znovu sundat vanu a vytřít a dát vanu co má vypoušták dolů! Tankovat naftu bez bio, lít VIF a hlavně jezdit stylem, který tento motor vyžaduje! Pak NO PROBLÉMO a NO NÁKLADO :D

Já to dělám od zadu...často měním olej, taknuji nej naftu, liju vif a neznám servis. Jen návod - né chlubení.

Napsal: 07.04.2017 23:46
od vita_k
A co mazaci zkouška? Proběhla? Jaký výsledek?

Re:

Napsal: 08.04.2017 08:08
od fantozzi-cz
vita_k píše:A sítko v trubce do turba je nebo už ne?
Jestli myslis ten maly sroubek ktery ma v sobe sitko, tak ten uz servis vyndal po 2. problemu. Mam ho nechat znovu namontovat?
vita_k píše:A co mazaci zkouška? Proběhla? Jaký výsledek?
Toto nevim, priznam se ze tomu az tak nerozumim. Na co se mam presne zeptat? V utery si budu auto vyzvedavat ze servisu (ale jezdit s nim nechci, zase by do 2.000 km odeslo turbo).

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 08.04.2017 13:44
od miki21
Mazací zkouška dle popisu člena V12 z jiného tématu:

A este jedna dolezita vec :
Co najskor nechaj urobit mazaciu skusku turba :
- doliat olej do motora az po hornu rysku
- z bloku demontovat odpadovu trubku mazania turba a jej koniec dat do aspon litrovej odmernej nadoby
- natocit motor a nechat ho bezat na volnobeh presne minutu, potom ho chcipnut
- po tomto case MUSI NATIECT ASPON 0.3l OLEJA, ak je to menej, treba dat dole vanu, vycistit / vymenit saci kos olejoveho cerpadla, skontrolovat olejove cerpadlo, vymenit obe mazacie trubky turba, vyplachnut mazaci system motora, poskladat spat a opakovat mazaciu skusku.

Pri mazacej skuske pozor na hladinu oleja v motore !!!

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 11.04.2017 14:42
od fantozzi-cz
Tak mazaci zkousku dnes servis udelal, nateklo pouze 150ml oleje a olejovy filtr byl opet kompletne zacpany karbonem...
Poradi, prosim, nekdo co s tim? A hlavne, co by to mohlo stat? S autem do budoucna uz moc nepocitame, ale nerad bych ho vezl v takovemto stavu na vykup do 3A.
Servis se pta, zda slozit na odvoz nebo nechat takto v rozlozenem stavu :-)

Re: Ucpávání sacího koše

Napsal: 11.04.2017 16:49
od TomFocus
Já ti poradil :mrgreen:

Pokud čekáš radu typu ......koupíš přípravek Super Truper 777 tím polejš kapotu a za 8min bude motor ok tak to ne.

Jedna věc je, motor vyčistit od karbonu chemicky/rozborkou (řešíš následek)
Druhá věc je, jestli se karbón nevytváří stále (co je příčinou)

Tobě by pomohl diesel servis, to něco stojí a nebo to prodej, tak jak to je a máš klid.