Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 09.09.2012 22:05
Jestli vstřiky tečou,tak to máš odhadem nalítáno přes 300 tis.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Čerpadlo taky testovali. EGR ani setrvačník jsem neřešil, kouří to furt, kdyby to bylo EGR tak to dělá jen u studeného motoru, ne?phofy píše:Tak pokud dopadl takhle ten test jak jsi napsal, tak to je na výměnu a čerpadlo ti taky testovali? EGR máš vyčištěnej, dvouhmota klepe?
Že to auto není v pořádku, pozná i laik => prodal bych ho imo max za 50 tis. a kupovat pak dalšího "zajíce v pytli" za 100 tis. se mi nechce. Pořád mi z toho bohužel to vysypání 50 tis. za opravu vychází jeho nejlepší možné, ale stále špatné, řešení... :-/ Že tohle bude nadlouho můj poslední diesel jsem už teď pevně přesvědčený...V12 píše:To auto nepatri do dielne, ale do AAA ! Strcit 2k EUR do diesla s neistym najazdom je somarina, ktora sa nikdy nevrati. A toto je zaciatok. Ako dalsi bod programu bude dvojhmota so spojkou, turbo na seba nenecha dlho cakat. Najlepsie je naozaj zbavit sa toho kym to ma aku - taku hodnotu. To co usetris z investicie Ti zaplati spotrebu 2.0i na hooodne vela km. Toto uz pochopilo dost vela prikladacov do kachiel, vratane mna...
Přesnou diagnózu čerpadla bohužel neznám. Testoval to Dieselservis Velendorf v Říčanech. Spotřeba kolem 6 litrů...phofy píše:Egr to může dělat i za tepla, jakou diagnozu ti napsali k tomu čerpadlu, kde jsi to nechával testovat? Jakou máš spotřebu?
Testováno to bylo v Dieselservisu Velendorf v Říčanech, každopádně opravu plánuju spíš do autorizovaného servisu, protože z těch Říčan jsem neměl dobrý pocit. Taky jsem nečekal, že je začnu řešit "tak brzo", otázka samozřejmě je, kolik to má nalítáno skutečně... :-/Eidž píše:čekal jsem V12 a už je konečně tu![]()
![]()
![]()
Jinak k opravě auta - místo Ford servisu hledej diesel servis, kde dělají jen vstřiky a čerpadla a nic jiného. Nejde ani tak o cenu, ale hlavně o zkušenosti.
Nevím, jak dlouho auto máš, kolik km jsi stihl najezdit. Ale aby vstřiky byly KO na 165 tis. km (skutečných) km je zvláštní.
njn, to co píšeš dává smysl...V12 píše:
m_focus :
Ak mam do 7 rocneho diesla s nabehom 170k km (comu neverim, tipol by som o 100k viac) investovat minimalne 4 tisic EUR, tak to urcite nie. Pretoze za 4 tisic EUR a este cosi (napr. vykupnu cenu tych dolietanych kachli) kupim benzinak s rovnakym vekom a najazdom, ale rizikom drahych poruch nizsim minimalne o jeden rád.
Za danej situacie je najlacnejsie riesenie vymenit vstrekovace za jazdene, ktore su este ako - tak vporiadku, na cerpadlo sa vybodnut a fakt sa toho rychlo zbavit. Tebou popisane problemy su iba zaciatok.
Ja som takmer rovnaku situaciu riesil - motor zacal dymit, robit problemy pri startovani. Diagnoza jasna, jeden vstrekovac v kybli, dva chytene a jeden v norme. Podarilo sa mi ale zohnat sadu 4 vstrekov z buracky, mali natocenych cca 60k km, vysli ma na 360 EUR aj s robotou. To co som potreboval vymena vyriesila, motor uz nedymil, startoval OK, teplota, pri ktorej po starte hlasno chrochtal sa posunula o 10 stupnov dolu. Rok som s nim este pojazdil, co bola ale chyba ktora zrazila cenu dolu o minimalne 1000 EUR. Ked sa potom ozvala dvojhmota, pohar mojej trpezlivosti pretiekol - auto slo do vykupu.
Lestit s laskou commonrailovske kachle s 200k km v kolesach nie je nic ine ako autoerotika zbavena akehokolvek naznaku zdraveho rozumu, navyse kombinovana s poriadnou davkou sado-maso praktik. Auto ma sluzit mne, nie ja autu