Stránka 2 z 2

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 11.06.2008 18:10
od chmelko
fakt si zatial na nič neprisiel? :?

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 11.06.2008 21:51
od martyG
mám s tými otáčkami rovnaký problém, ale už si na to pomaly zvykám... :? Stlačím spojku a otáčky potom spadnú rýchlejšie, skús to vyskúšať a napíš poznatky :wink:

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 04.07.2008 22:47
od felsen
Ahoj, mám 1.8 TDCi 85 kW a při řazení nahoru mě to dělá taky. Byl jsem z toho poněkud vyjukaný, ale je to prý normální. Jakmile to točíš přes určité otáčky, tak to po vyšlápnutí spojky chvíli ještě drží dané otáčky a posléze padá.

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 04.07.2008 22:56
od Chobby
Je to normální reakce motoru - chovají se tak všechny moderní turbodieslové motory - proč to už nevím, ale někde jsem se o tom dočetl - byla to recenze na nějaký auto a tento jev tam popisovali a zmiňovali, že to právě dělají všechny nové diesly (i FoFa). :wink:

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 04.07.2008 22:59
od martyG
no v práci mám novú ochcávku 2 a tá s tým problém nemá (má ale iné problémy :lol: :lol: ), už som to viackrát náročky skúšal...

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 04.07.2008 23:01
od Chobby
Já bych to ani nenazval problémem :mrgreen: , já jen dal do placu své info, mě osobně to nevadí a už si to nějak ani neuvědomuji.

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 04.07.2008 23:04
od martyG
jasnééé :wink: keď si na to zvykneš, už to nie je problém, ani ja to už neriešim, tiež so len chcel vedieť, či sa s tým niekto zaoberal....

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 12.06.2009 22:50
od Taec
Tak už jsem našel něco pro nás, co v tom "plynu" pořád hledáme nějakou závadu :-)
Cituji chytrou knihu ..."mezi výpočtem ovládání plynového pedálu a výpočetní jednotkou se nachází tzv. filtr softwaru. Při náhlém sešlápnutí nebo uvolnění plynového pedálu vzniká velká změna v zadáních pro vstřikovanou dávku a tím také změna užitečného točivého momentu. Pružně uložené hnací ústrojí je vlivem této skokové změny zatížení motoru vybuzeno k nepříjemnému škubání (kolísání otáček). Tlumič škubání zabraňuje tomuto nežádoucímu jevu následovně
-při rostoucích otáčkách motoru je vstřikováno méně paliva, při klesajících otáčkách je vstřikováno vice paliva.
Filtr softwaru zabraňuje prudkému poklesu otáček při změně rychlostního stupně.
No a já pořád, že Píja stůně na plyn a on je to přitom TLUMIČ ŠKUBÁNÍ :-)

Re: Otáčky motoru u TDCi

Napsal: 16.06.2009 11:55
od karco
caute nevedeli by ste mi poradit motor mi pri prudsom pridani plynu vynecha pri cca 2500ot nieje to uplne seknutie autom ale je tam citit ze s autom skubne prestane tahat a potom opat zacne. nacitelnejsie to je pri 2a3 prevd stupni. ostatne rozmedzie otacok je OK auto ma tah nezere olej ani vela nafty nedymi ... 8O motor je 1.6tdci 66kw r.v.2005