Stránka 2 z 2
Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 11.06.2008 18:10
od chmelko
fakt si zatial na nič neprisiel?

Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 11.06.2008 21:51
od martyG
mám s tými otáčkami rovnaký problém, ale už si na to pomaly zvykám...

Stlačím spojku a otáčky potom spadnú rýchlejšie, skús to vyskúšať a napíš poznatky

Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 04.07.2008 22:47
od felsen
Ahoj, mám 1.8 TDCi 85 kW a při řazení nahoru mě to dělá taky. Byl jsem z toho poněkud vyjukaný, ale je to prý normální. Jakmile to točíš přes určité otáčky, tak to po vyšlápnutí spojky chvíli ještě drží dané otáčky a posléze padá.
Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 04.07.2008 22:56
od Chobby
Je to normální reakce motoru - chovají se tak všechny moderní turbodieslové motory - proč to už nevím, ale někde jsem se o tom dočetl - byla to recenze na nějaký auto a tento jev tam popisovali a zmiňovali, že to právě dělají všechny nové diesly (i FoFa).

Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 04.07.2008 22:59
od martyG
no v práci mám novú ochcávku 2 a tá s tým problém nemá (má ale iné problémy

), už som to viackrát náročky skúšal...
Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 04.07.2008 23:01
od Chobby
Já bych to ani nenazval problémem

, já jen dal do placu své info, mě osobně to nevadí a už si to nějak ani neuvědomuji.
Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 04.07.2008 23:04
od martyG
jasnééé

keď si na to zvykneš, už to nie je problém, ani ja to už neriešim, tiež so len chcel vedieť, či sa s tým niekto zaoberal....
Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 12.06.2009 22:50
od Taec
Tak už jsem našel něco pro nás, co v tom "plynu" pořád hledáme nějakou závadu

Cituji chytrou knihu ..."mezi výpočtem ovládání plynového pedálu a výpočetní jednotkou se nachází tzv. filtr softwaru. Při náhlém sešlápnutí nebo uvolnění plynového pedálu vzniká velká změna v zadáních pro vstřikovanou dávku a tím také změna užitečného točivého momentu. Pružně uložené hnací ústrojí je vlivem této skokové změny zatížení motoru vybuzeno k nepříjemnému škubání (kolísání otáček). Tlumič škubání zabraňuje tomuto nežádoucímu jevu následovně
-při rostoucích otáčkách motoru je vstřikováno méně paliva, při klesajících otáčkách je vstřikováno vice paliva.
Filtr softwaru zabraňuje prudkému poklesu otáček při změně rychlostního stupně.
No a já pořád, že Píja stůně na plyn a on je to přitom TLUMIČ ŠKUBÁNÍ

Re: Otáčky motoru u TDCi
Napsal: 16.06.2009 11:55
od karco
caute nevedeli by ste mi poradit motor mi pri prudsom pridani plynu vynecha pri cca 2500ot nieje to uplne seknutie autom ale je tam citit ze s autom skubne prestane tahat a potom opat zacne. nacitelnejsie to je pri 2a3 prevd stupni. ostatne rozmedzie otacok je OK auto ma tah nezere olej ani vela nafty nedymi ...

motor je 1.6tdci 66kw r.v.2005