Stránka 2 z 26

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 27.01.2012 16:31
od Jardak
Eidž: pujč si klešták a máš je zkontrolovaný za dvě minuty bez jakékoli demontáže.U bosch naměříš,když jsou všechny OK 65 A,po nažhavení to klesne na 40 A.U svíček beru je to 75 A po nažhavení 65 A.Na tom červeným přívodním kabelu se to krásně měří...

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 28.01.2012 06:40
od Eidž
Abych se dostal ke žhavičkám, tak stejně intercooler dolů. Sice pravda, nebudu muset šašit s odpojováním kabelu, což je největší opruz....

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 28.01.2012 10:14
od tomason
Intercooler na co :?: žhavičky jsou přístupné krásně.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 28.01.2012 10:40
od V12
Na FFI ano.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 28.01.2012 11:01
od tomason
Někdo je trochu v jiném tématu

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 28.01.2012 11:17
od Radekjo
Je to pakárna! Dá se to zvládnout ale s klasickým vercajkem bych do toho nešel. A to nemluvím o odrezovačích. Bez něj ani ránu.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 28.01.2012 11:42
od Jardak
Ani na ff 1 není třeba dávat při výměně žhaviček intercoler dolů.Při kontrole proudu klešťákem stačí vycvaknout plastový kryt motoru z předního úchytu a nadzvednout...

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 29.01.2012 16:22
od paranmax
zdravím. Nejak to nemůžu najit. Nevíte někdo náhodou kde jsou žhav. svíčky na 1.6 tdci 80kw?

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 29.01.2012 17:27
od Radekjo
Pod vstřikama? :mrgreen:

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 07:11
od Eidž
Jak se tam tedy dostat? Horní kryt motoru sundám, 2x šrouby. Navíc bez toho je auto pojízdné. Ale dostanu se tak leda na hlavní přívod. A tam by tedy mělo být 65A?
Půjčím si klešťák a dám echo.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 11:00
od chudas
Mufin01 píše:Pokud máš podezření na špatné starty kvůli žhavičům, tak si připrav na výměnu rovnou všechny čtyři. Já to měnil loňskou zimu s tím, že tam jeden je určitě kaput, nakonec byly v háji tři. Měl jsem ale koupenou celou sadu a když už jsem se v tom vrtal, tak jsem to rovnou vyměnil všechno.
Ahoj, možno blbá otázka. Ako sa to prejavuje keď máš kaput jeden žhavič? Dlhšie žhaví? Alebo nenaštartuje??? Dík :wallbash:

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 11:04
od Radekjo
Jeden nebo dva asi nepoznáš ale v nižších teplotách se to projeví u startování. Samozřejmě v tom má velkou roli baterie aj.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 11:10
od chudas
Aha, no chcel som to vedieť, pretože ja mam sem tam tký problém, že síce auto naštartuje do úplne nízkych otáčok, na plyn nereaguje... ked vypnem motor tak na 2, niekedy 3x nastartujem.... stava sa to tak raz za mesiac..
iny problem nemam, ze by stracal vykon atd..tak preto sa pytam...

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 11:16
od Radekjo
Projev nízkých otáček nebude asi ve žhavičích. Mě po nastartování to jede chvilku jako by na sytič cca 950 ot. na plyn nešahám. Auto si samo pohlídá ze začátku co potřebuje.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 30.01.2012 16:48
od Jardak
Eidž: potřebné nářadí: malá gola sada,prodlouženej 10 ořech,delší pinzeta,nebo podobný nastroj,osmičku benzinovou hadičku cca 20 cm dlouhou.Postup: Sundáš horní kryt motoru, odšroubuješ šroub držáku měrky oleje a stáhneš přední hadici z víka hlavy válců.Intercoler sundat můžeš,není to moc práce,ale není to moc potřeba.Sedmičkou oříškem odšroubuješ matičky co drží propojovací kabel a matičky necháš na konci žhavící svíčky kde už není závit.Pinzetou sejmeš matičky.Sundáš propojovací kabel.Dlouhým 10 ořechem s nástavcem vyšroubuješ svíčky na konec závitu.Na svíčky nasadíš osmičku hadičku a svíčky vytáhneš.Novou svíčku nasuneš do hadičky a s její pomocí svíčku nasuneš do motoru a našroubuješ,pak s citem dotáhneš s golou,nasadíš propojovací kabel,pinzetou nasadíš matičky na začátek zavitu a golou s citem dotáhneš.
Je to práce na půl až třičtvrtě hodinky při klidné práci a doporučuju mít nějaké matičky M4 v záloze.