Výměna žhavicích svíček

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Jardak » 27.01.2012 16:31

Eidž: pujč si klešták a máš je zkontrolovaný za dvě minuty bez jakékoli demontáže.U bosch naměříš,když jsou všechny OK 65 A,po nažhavení to klesne na 40 A.U svíček beru je to 75 A po nažhavení 65 A.Na tom červeným přívodním kabelu se to krásně měří...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Eidž » 28.01.2012 06:40

Abych se dostal ke žhavičkám, tak stejně intercooler dolů. Sice pravda, nebudu muset šašit s odpojováním kabelu, což je největší opruz....

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od tomason » 28.01.2012 10:14

Intercooler na co :?: žhavičky jsou přístupné krásně.
Přílohy
capture27.jpg
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od V12 » 28.01.2012 10:40

Na FFI ano.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od tomason » 28.01.2012 11:01

Někdo je trochu v jiném tématu
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Radekjo » 28.01.2012 11:17

Je to pakárna! Dá se to zvládnout ale s klasickým vercajkem bych do toho nešel. A to nemluvím o odrezovačích. Bez něj ani ránu.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Jardak » 28.01.2012 11:42

Ani na ff 1 není třeba dávat při výměně žhaviček intercoler dolů.Při kontrole proudu klešťákem stačí vycvaknout plastový kryt motoru z předního úchytu a nadzvednout...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od paranmax » 29.01.2012 16:22

zdravím. Nejak to nemůžu najit. Nevíte někdo náhodou kde jsou žhav. svíčky na 1.6 tdci 80kw?
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Radekjo » 29.01.2012 17:27

Pod vstřikama? :mrgreen:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Eidž » 30.01.2012 07:11

Jak se tam tedy dostat? Horní kryt motoru sundám, 2x šrouby. Navíc bez toho je auto pojízdné. Ale dostanu se tak leda na hlavní přívod. A tam by tedy mělo být 65A?
Půjčím si klešťák a dám echo.
Přílohy
Celkový pohled.
Celkový pohled.
I když sundám horní plastový kryt, tak se ke žhavičkám nedostanu...
I když sundám horní plastový kryt, tak se ke žhavičkám nedostanu...
Červený kablík - přívod proudu ke žhavičkám.
Červený kablík - přívod proudu ke žhavičkám.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od chudas » 30.01.2012 11:00

Mufin01 píše:Pokud máš podezření na špatné starty kvůli žhavičům, tak si připrav na výměnu rovnou všechny čtyři. Já to měnil loňskou zimu s tím, že tam jeden je určitě kaput, nakonec byly v háji tři. Měl jsem ale koupenou celou sadu a když už jsem se v tom vrtal, tak jsem to rovnou vyměnil všechno.
Ahoj, možno blbá otázka. Ako sa to prejavuje keď máš kaput jeden žhavič? Dlhšie žhaví? Alebo nenaštartuje??? Dík :wallbash:
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Radekjo » 30.01.2012 11:04

Jeden nebo dva asi nepoznáš ale v nižších teplotách se to projeví u startování. Samozřejmě v tom má velkou roli baterie aj.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od chudas » 30.01.2012 11:10

Aha, no chcel som to vedieť, pretože ja mam sem tam tký problém, že síce auto naštartuje do úplne nízkych otáčok, na plyn nereaguje... ked vypnem motor tak na 2, niekedy 3x nastartujem.... stava sa to tak raz za mesiac..
iny problem nemam, ze by stracal vykon atd..tak preto sa pytam...
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Radekjo » 30.01.2012 11:16

Projev nízkých otáček nebude asi ve žhavičích. Mě po nastartování to jede chvilku jako by na sytič cca 950 ot. na plyn nešahám. Auto si samo pohlídá ze začátku co potřebuje.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna žhavicích svíček

Příspěvek od Jardak » 30.01.2012 16:48

Eidž: potřebné nářadí: malá gola sada,prodlouženej 10 ořech,delší pinzeta,nebo podobný nastroj,osmičku benzinovou hadičku cca 20 cm dlouhou.Postup: Sundáš horní kryt motoru, odšroubuješ šroub držáku měrky oleje a stáhneš přední hadici z víka hlavy válců.Intercoler sundat můžeš,není to moc práce,ale není to moc potřeba.Sedmičkou oříškem odšroubuješ matičky co drží propojovací kabel a matičky necháš na konci žhavící svíčky kde už není závit.Pinzetou sejmeš matičky.Sundáš propojovací kabel.Dlouhým 10 ořechem s nástavcem vyšroubuješ svíčky na konec závitu.Na svíčky nasadíš osmičku hadičku a svíčky vytáhneš.Novou svíčku nasuneš do hadičky a s její pomocí svíčku nasuneš do motoru a našroubuješ,pak s citem dotáhneš s golou,nasadíš propojovací kabel,pinzetou nasadíš matičky na začátek zavitu a golou s citem dotáhneš.
Je to práce na půl až třičtvrtě hodinky při klidné práci a doporučuju mít nějaké matičky M4 v záloze.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti