Čidlo je na boku lišty CR zezadu na motoru. Je nejlíp vidět, když sundáš plast a plech pod čelním oknem. K liště vedou trubky od vstřikovačů(to jen aby si věděl co hledat
Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Osobně bych se v autě nevrtal pokud mu nic není. Nejednou jsem měl snahu něco zkoumat a nejednou to skončilo málem průšvihem
Čidlo je na boku lišty CR zezadu na motoru. Je nejlíp vidět, když sundáš plast a plech pod čelním oknem. K liště vedou trubky od vstřikovačů(to jen aby si věděl co hledat
). Konkrétně co hledat na pinech ale netuším.
Čidlo je na boku lišty CR zezadu na motoru. Je nejlíp vidět, když sundáš plast a plech pod čelním oknem. K liště vedou trubky od vstřikovačů(to jen aby si věděl co hledat
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
No ,postretlo ma niečo podobné,motor nejde vytočiť max.do 3000ot. ,nemá to výkon ,vymenil sa pal.filter ,skúsilo iné EGR ,váha vzduchu ,"mechoš" tvrdí že rozv.retaz bude vytahaná,lebo ju troška počut a to môže byť príčina . . .To čidlo tlaku na lište kde nájdem ,lebo je tam strašný prístup ,alebo lepšie zospodu
Skúste poradiť ,díky
Skúste poradiť ,díky
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
mas rozvodovy remen a ne retez. 80 kW verze bez DFP? To mas stesti :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Mám remen aj retaz , ale to nie je podstatné . . .
DPF tam nie je od výroby
Len by som sa chcel dozvediet , ako sa relatívne najjednoduchším spôsobom dostať k snímaču tlaku na lište /raile/ ,či z vrchu /rozobrať stierače ,kryty pod čelným sklom atd/
alebo zospodu/čo nevidiet budem meniť olej takže ked odmontujem spodný kryt motora ,či nebude lahší prístup tade /
A vlastne , kde sa na lište ten snímač nachádza ,lebo ako som tam tak naslepo "šmátral" , tak nejak nikde som ho nemohol nájsť , akurat som si ruku doškriabal
Podla všetkého by mal byt asi na kraji lišty ,nie v strede
, a na kraje je kur...ký prístup 
DPF tam nie je od výroby
Len by som sa chcel dozvediet , ako sa relatívne najjednoduchším spôsobom dostať k snímaču tlaku na lište /raile/ ,či z vrchu /rozobrať stierače ,kryty pod čelným sklom atd/
A vlastne , kde sa na lište ten snímač nachádza ,lebo ako som tam tak naslepo "šmátral" , tak nejak nikde som ho nemohol nájsť , akurat som si ruku doškriabal
Podla všetkého by mal byt asi na kraji lišty ,nie v strede
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
To lucky.jack :
mockrát díky

podla obr. to vyzerá byť , že je pod EGR a ešte schovaný palivovým filtrom . . .
Skúsim odmontovať pal.filter aj s držiakom a uvidím . . .
Dám vedieť

mockrát díky
podla obr. to vyzerá byť , že je pod EGR a ešte schovaný palivovým filtrom . . .
Skúsim odmontovať pal.filter aj s držiakom a uvidím . . .
Dám vedieť
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Takže , k tomu snímaču tlaku som sa dostal /bolo treba odmontovať vzduch.filter komplet a aj celú bateriu s tým umelohmotným boxom/ ,vyčistil kontakty ,aj prihol , ale nič sa nezmenilo.Ešte sa k tomu núdzovému stavu pridal taký tvrdý, sekotavý zvuk motora. V podstate , motor chytá na prvú "šupu" ,volnobežné otačky nekolíšu , z výfuku žiaden dym.Len ten nudz.stav ,a teraz aj to klepotanie Na dia ,ale nejakej pofidernej /nebol som tam ja ,ale syn/,to vypisuje vraj žhaviče
Že by
Čo Vy na to

FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Niekde to tu uz bolo - problem so vsetkymi 4 zhavicmi generoval vselijake problemy. Po ich vymene slo auto ako vymenene. Kto mal tento problem, nespominam si 
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
No ,ale to by snad horšie štartovalo a zo začiatku aj dymilo ,ale ako som spomínal,to všetko je OK. Niekde na servisnom školiacom materiáli pre Fordy Common Rail System so čítal ,že ten snímač tlaku na raile aj ked sa odpojí , v podstate motor beží ,len v núdzaku a ide "tvrdšie".Mne to pripadá ,ako keby odišiel ten snímač ,lebo sa to tak správa .Ale dia by snád vyhodila nejakú hlášku ohladne toho snímača
:idea:Na palubke sviti červené kolečko s výkričníkom , asi ten núdzak.
Kurňa aj s dízlom
Kurňa aj s dízlom
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Aj zakladna a jednoducha diagnostika ELM327 s programom ScanMaster dokaze monitorovat tlak paliva v raile. Je to SAE velicina, cize nic specificke od vyrobcu. Treba to napichnut v rezime logovania dat, previezt sa s tym a potom sa povrtat v zaznamenanych datach. Ide to tiez s Torque na Android zariadeni a BT ELM327.
Priklad vystupu z trochu pokrocilejsieho softu ScanXL je tu :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 75#p741375
Tlak paliva v raile je zlty graf FRP_C, hodnota je v kPa. Pre nase commonraily by sa mala pohybovat od cca 25000 kPa do 160000 kPa s podmienkou, ze ihned po zaciatku startovania musi stupnut nad 12000 kPa, inak motor nenatoci.
Priklad vystupu z trochu pokrocilejsieho softu ScanXL je tu :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 75#p741375
Tlak paliva v raile je zlty graf FRP_C, hodnota je v kPa. Pre nase commonraily by sa mala pohybovat od cca 25000 kPa do 160000 kPa s podmienkou, ze ihned po zaciatku startovania musi stupnut nad 12000 kPa, inak motor nenatoci.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Takže takto , auto je u servismana v TT /V12, asi ho poznáš zo slov. fora/ ,ten núdzak zapríčinovali žhaviče
,sa vymenili a OK ,ale to sekotanie robí povolená rozv.retaz
,rozsypal sa šponovák ,popadal do olej.vane
.Takže vana musí ísť dolu, vyčistiť od rozsypaného šponováka , a vymeniť retaz aj so šponovákom
.Ozubené koliečka sú OK
A že vraj retaz doživotná

A že vraj retaz doživotná
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Zeby package ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Trefa

FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
Chce se mi
ked citam, ze sa rozsypal sponovak retaze. Ved ta retaz nie je nijak extremne namahana, 1.6TDCI ma CR cerpadlo (najvacsi zrut prikonu) nahanane remenom, dokonca aj moj 2.0TDCI ho mal na tej vacke, ktora bola pohanana remenom. Na druhej bola vakuova pumpa, ked si dobre pamatam. Proste nechapem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- sibari
- Nováček

- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

