Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Vratme sa ale k spolahlivosti, zasli sme trochu mimo. Pokial mam info, tie 74 kW motory pokial dostanu svoje a nezanedba sa rozvod, vedia odjazdit velmi vela kilometrov medzi poruchami, ktore nie su vazne. Z casu na cas treba vycistit skrtiacu klapku, vymenit sviecky, popripade kable a to je tak asi vsetko. Pokial ho ale majitel casto prehana az k obmedzovacu, situacia sa meni. Ale to plati pre kazdy jeden motor.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Je to relativne. 115 konova 1.6 v novej Astre ide pocitovo este horsie ako 100 konovy Duratec vo FFII.V12 píše:Andurill :
Ano, v FFII je tragicky. Hlavne na dialnici v kopci. Z FFI ale robi stihacku. Aj toto mam odskusane.
1.6 robi z FFI. stihacku len pri stalom prevode 4.06


Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- ybuba
- Pokročilý
- Příspěvky: 560
- Registrován: 31.01.2009 00:39
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Jak řekl Anduril, opravdu nemá cenu dál diskutovat, ale toto mi fakt nedá nereagovat. Pokud potřebuješ na zrychlení ze 70 na 110 km/h 9 sekundV12 píše:... No vliect sa vdaka chybajucemu vykonu na bezpecne predbehnutie x kilometrov za nakladiakom a vytvarat tak kolonu, ktoru sa niektori sialenci budu snazit silou mocou predbehnut, nie je ani dobre, ani bezpecne. ... Napr. 74 kW FFII potrebuje pri celkovej hmotnosti cca 1300 kg priblizne 9 sekund na akceleraciu z 70 na 110 km/h ...


Pokud Ti 74 kW (resp. 100 koní) připadá jako chybějící výkon, co pak asi mají říkat Ti "chudáci", co mají 1,4-ky, 1,2-ky atd.




Ford Focus Combi II, 1,6 benzín + LPG (74 kW), 6/2006, Blue Tonic


- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Spousta lidi neumi s benzinama jezdit. Mysli si asi, ze radici paka je tam na okrasu a ze otacky nad 3 tisice je ciste blaznovstvi a motor pri nich strasne trpi 

- ybuba
- Pokročilý
- Příspěvky: 560
- Registrován: 31.01.2009 00:39
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Přesně tak
Nejsem zastáncem "honění" motoru ve vysokých otáčkách, ale pokud to potřebuji, ať při předjíždění nebo při nějaké "krizovce", tak ten výkon prostě využiji, na to tam ten motor je, no ne ...


Nejsem zastáncem "honění" motoru ve vysokých otáčkách, ale pokud to potřebuji, ať při předjíždění nebo při nějaké "krizovce", tak ten výkon prostě využiji, na to tam ten motor je, no ne ...


Ford Focus Combi II, 1,6 benzín + LPG (74 kW), 6/2006, Blue Tonic


- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Vseobecne tyhle 1,6ky jsou bezporuchove a kdyz jo, tak nejtezsi oprava vyjde v radech tisicu, pripadna vymena motoru taky v radech tisicu, takze naprosto v pohode ... Ti-VCT je na tom podobne, akorat odchazeji po cca 150tis km kola na vackach (menici predstih), coz taky neni az tak draha oprava.
Ad vykon ... myslim si ze s 1,6kou se da predjizdet mimo obec jako s jakymkoliv 130 konovym autem... resp musi si to clovek jinak naplanovat a ne jen vykuknout a kdyz nic nejede tak pedal an podlahu, to je nesmysl, takhle se da mozna s nejakym TD .... Osobne jsem s timto motorem i co se vykonu tyce naprosto spokojeny, i behem cesty v 4 lidech a vice nez dost nalozenym autem k mori a zpet.
Respektive jsem spokojeny do doby nez em chyti zavodnejsi choutky ... ten podvozek by si 170 koniku zaslouzil ... ale to uz je jina debata a ne auto na denni jezdeni, k tomu mam doma jine auto a tam je pocit z jizdy naprosto jiny ...
Ad vykon ... myslim si ze s 1,6kou se da predjizdet mimo obec jako s jakymkoliv 130 konovym autem... resp musi si to clovek jinak naplanovat a ne jen vykuknout a kdyz nic nejede tak pedal an podlahu, to je nesmysl, takhle se da mozna s nejakym TD .... Osobne jsem s timto motorem i co se vykonu tyce naprosto spokojeny, i behem cesty v 4 lidech a vice nez dost nalozenym autem k mori a zpet.
Respektive jsem spokojeny do doby nez em chyti zavodnejsi choutky ... ten podvozek by si 170 koniku zaslouzil ... ale to uz je jina debata a ne auto na denni jezdeni, k tomu mam doma jine auto a tam je pocit z jizdy naprosto jiny ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 608
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
SOUHLAS, i ropáka musíš potočit když není moc času na předjetíybuba píše:Přesně tak![]()
Nejsem zastáncem "honění" motoru ve vysokých otáčkách, ale pokud to potřebuji, ať při předjíždění nebo při nějaké "krizovce", tak ten výkon prostě využiji, na to tam ten motor je, no ne ...![]()

Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
ybuba :
Ja netvrdim, ze 100 koni je malo. Felicia s 55kW isla naozaj velmi dobre. A vies preco ? Pretoze je lahucka. Jazdil som s este slabsim vozom - Daewoo Tico. A ver tomu, ze v meste na semaforoch som dal dole ktorekolvek TDi - cko. A to napriek tomu, ze to Tico je 860 ccm trojvalec s 35 kW. Pri jeho 600 kg hmotnosti je to ale male zihadlo. Samozrejme, ze uzasny tah sa konci niekde pri 50 - 60 km/h, kde koncila dvojka. Potom to uz neslo. No predstavte si tuzera takmer leziaceho v obstaroznej Ochcavke f TDI na chliinach f meetle a plnee palbee dymiacej ako stara lokomotiva, ako cumel z prachu. Kym sa mu to tazke auto pohlo, uz som radil dvojku a ked Ochca vyprdla velky oblak cierneho dymu, uz som bol prec. Samozrejme na sirokej vypadovke z mesta mi to vratil aj s 200% urokmi
Ja tvrdim, ze na bezpecnu, nicim neobmedzovanu dynamicku jazdu v ramci predpisov sa ziada 100 koni na tonu pre atmosfericke benziny, pre turbomotory (jedno ci benzin alebo nafta) je to o cosi menej - 80 koni na tonu. A za tym si stojim, nech hovori kto chce, co chce. A je tu dalsi uhol pohladu - spotreba. Ked na 1.6/74 trochu zatlacim, zacne zrat ako tank. Na 2.0/107 staci iba pohladit plyn a uz to ide rovnako ako 1.6/74 pri nizsej spotrebe. Teraz k tym 9 sekundam zo 70 na 110 - vyskusaj si to a budes prekvapeny. Podla fyzikalnej simulacie to vychadza z podradenim na dvojku, vytocenim na 6500 s naslednym radenim do trojky na 9 sekund vratane uvodneho podradenia. Ak sa budem rozbiehat z trojky, usetrim sekundu na podradenie, no bude to o cosi lenivsie, takze zrychlenie bude trvat 8.1 sekundy - menej ako s podradenim. Ked ale nebudem pocitat cas potrebny na uvodne podradenie, akceleracia na 2->3 vyjde na 8 sekund. Takze aka zatiahnuta rucna brzda ? Fyzika nepusti. Nerob z 1.6/74 stihacku
a skus sa posadit do niecoho silnejsieho - napr. 2.0 TDCi 100 kW - ten to stihne na trojke za 5.5 sekundy...
el_Barto :
Planovat predbiehanie ? V dnesnej hustej premavke ? A to v ktorej patrocnici chces predbehnut ?
Aj ja som bol s vykonom 51 kW Esca spokojny, s kratkou prevodovkou MTX75 to islo nadherne (bodaj by nie, ked to malo iba tonu), po presadnuti do Suzuki Ignis s motorom o 25 koni silnejsim som nepocitil nijaky prinos tych koni navyse a to bol rovnako tazky, ako Esco. Tu uz naozaj bolo treba planovat a od predbiehaneho si nechat 20 - 30 metrov odstup na zrychlenie pri toceni na obmedzovac. No kto Ti dnes necha odstup 30 metrov ? Ihned sa tam niekto iny strci a opat hltas dym a prach.
Aby som tuto temu vykonu uzavrel :
Su ludia, ktorym tych 74kW staci. Ak jazdia iba v meste, je to OK, viac je uplna zbytocnost, pretoze ich nevyuzije. Ak sa ale vyberu na dovolenku, v kopcoch generuju problemy. Subjektivne sa im zda, ze idu rychlo, no iba dovtedy, kym su v krajinach, kde je 100 koni pod kapotou luxus - tam na nich naozaj nikto nema. Potom je tu druha skupina - dochodcovia jazdiaci tak, ze ich predbehne aj kombajn, pretoze oni idu tvrdo na spotrebu, pricom sa rucicka otackomera ich japonskeho vysokootackoveho motora dotkne cisla 3000 iba par krat do roka
. Ake nasledky to ma na motor a vyfukovy trakt, snad netreba hovorit.
Podla mojho nazoru je do FFII najidealnejsi motor 1.6i TiVCT - uspokoji dochodcov nizkou spotrebou pri jazde do 2500 - 3000 rpm, ako aj "pretekarov", ked mu stupia na krk a zobudia jeho 115 koni. Moja volba #1 je ale 2.0i, kde aj bez stupania na krk idem tak, ako "pretekari" na TiVCT s plynom na podlahe. A na dialnici navyse s nizsou spotrebou, pretoze patka na MTX75 je pre 2.0i dlhsia, nez na IB5 pre 1.6i, pri 130 je rozdiel takmer 400 otacok v prospech 2.0i. A preto cakam, az sa niekde objavi 2.0i v dobrom stave a za dobru cenu. V tom okamihu ide ropak prec. A vobec nebudem oplakavat jeho zatah zdola.
Ja netvrdim, ze 100 koni je malo. Felicia s 55kW isla naozaj velmi dobre. A vies preco ? Pretoze je lahucka. Jazdil som s este slabsim vozom - Daewoo Tico. A ver tomu, ze v meste na semaforoch som dal dole ktorekolvek TDi - cko. A to napriek tomu, ze to Tico je 860 ccm trojvalec s 35 kW. Pri jeho 600 kg hmotnosti je to ale male zihadlo. Samozrejme, ze uzasny tah sa konci niekde pri 50 - 60 km/h, kde koncila dvojka. Potom to uz neslo. No predstavte si tuzera takmer leziaceho v obstaroznej Ochcavke f TDI na chliinach f meetle a plnee palbee dymiacej ako stara lokomotiva, ako cumel z prachu. Kym sa mu to tazke auto pohlo, uz som radil dvojku a ked Ochca vyprdla velky oblak cierneho dymu, uz som bol prec. Samozrejme na sirokej vypadovke z mesta mi to vratil aj s 200% urokmi

Ja tvrdim, ze na bezpecnu, nicim neobmedzovanu dynamicku jazdu v ramci predpisov sa ziada 100 koni na tonu pre atmosfericke benziny, pre turbomotory (jedno ci benzin alebo nafta) je to o cosi menej - 80 koni na tonu. A za tym si stojim, nech hovori kto chce, co chce. A je tu dalsi uhol pohladu - spotreba. Ked na 1.6/74 trochu zatlacim, zacne zrat ako tank. Na 2.0/107 staci iba pohladit plyn a uz to ide rovnako ako 1.6/74 pri nizsej spotrebe. Teraz k tym 9 sekundam zo 70 na 110 - vyskusaj si to a budes prekvapeny. Podla fyzikalnej simulacie to vychadza z podradenim na dvojku, vytocenim na 6500 s naslednym radenim do trojky na 9 sekund vratane uvodneho podradenia. Ak sa budem rozbiehat z trojky, usetrim sekundu na podradenie, no bude to o cosi lenivsie, takze zrychlenie bude trvat 8.1 sekundy - menej ako s podradenim. Ked ale nebudem pocitat cas potrebny na uvodne podradenie, akceleracia na 2->3 vyjde na 8 sekund. Takze aka zatiahnuta rucna brzda ? Fyzika nepusti. Nerob z 1.6/74 stihacku

el_Barto :
Planovat predbiehanie ? V dnesnej hustej premavke ? A to v ktorej patrocnici chces predbehnut ?
Aj ja som bol s vykonom 51 kW Esca spokojny, s kratkou prevodovkou MTX75 to islo nadherne (bodaj by nie, ked to malo iba tonu), po presadnuti do Suzuki Ignis s motorom o 25 koni silnejsim som nepocitil nijaky prinos tych koni navyse a to bol rovnako tazky, ako Esco. Tu uz naozaj bolo treba planovat a od predbiehaneho si nechat 20 - 30 metrov odstup na zrychlenie pri toceni na obmedzovac. No kto Ti dnes necha odstup 30 metrov ? Ihned sa tam niekto iny strci a opat hltas dym a prach.
Aby som tuto temu vykonu uzavrel :
Su ludia, ktorym tych 74kW staci. Ak jazdia iba v meste, je to OK, viac je uplna zbytocnost, pretoze ich nevyuzije. Ak sa ale vyberu na dovolenku, v kopcoch generuju problemy. Subjektivne sa im zda, ze idu rychlo, no iba dovtedy, kym su v krajinach, kde je 100 koni pod kapotou luxus - tam na nich naozaj nikto nema. Potom je tu druha skupina - dochodcovia jazdiaci tak, ze ich predbehne aj kombajn, pretoze oni idu tvrdo na spotrebu, pricom sa rucicka otackomera ich japonskeho vysokootackoveho motora dotkne cisla 3000 iba par krat do roka

Podla mojho nazoru je do FFII najidealnejsi motor 1.6i TiVCT - uspokoji dochodcov nizkou spotrebou pri jazde do 2500 - 3000 rpm, ako aj "pretekarov", ked mu stupia na krk a zobudia jeho 115 koni. Moja volba #1 je ale 2.0i, kde aj bez stupania na krk idem tak, ako "pretekari" na TiVCT s plynom na podlahe. A na dialnici navyse s nizsou spotrebou, pretoze patka na MTX75 je pre 2.0i dlhsia, nez na IB5 pre 1.6i, pri 130 je rozdiel takmer 400 otacok v prospech 2.0i. A preto cakam, az sa niekde objavi 2.0i v dobrom stave a za dobru cenu. V tom okamihu ide ropak prec. A vobec nebudem oplakavat jeho zatah zdola.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
V12: kolko otacok ma 2.0i vo FFII. pri 130 km/h gps ?
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
ted jsi aspon uhodil hrebicek na hlavicku
Myslim si ze 15m odstup od predjizdeneho auta neni problem a to je ta chvile kdyz se da +- zrychlit jeste za autem a pak jen to podrzet pri objizdeni.
Rozhodne s tebou souhlasim i co se tyce spotreby... Paradoxne mam na 1,6ce vyssi spotrebu nez na 2,0 DOHC 8V v 20ti lete sierre, nemluve o lepsi dynamice dvoulitru a vykonove rezerve.
Nicmene je treba nechat promluvit i hlas penez. Na 2.0 vetsinou nedstanes zvyhodnenou nabidku skladovky, mam pocit ze snad uz je problem je objednat a ojetin je taky jako safranu s timhle motorem, zvlast tech kvalitnich. Tzn rozdil ceny motoru neni jen tech par desitek tisic podle ceniku...
S 1,6kou se proste jezdit da temer bez omezeni, ale sportovec to rozhodne neni. Zato spolehlivost perfektni ...
HOWG

Myslim si ze 15m odstup od predjizdeneho auta neni problem a to je ta chvile kdyz se da +- zrychlit jeste za autem a pak jen to podrzet pri objizdeni.
Rozhodne s tebou souhlasim i co se tyce spotreby... Paradoxne mam na 1,6ce vyssi spotrebu nez na 2,0 DOHC 8V v 20ti lete sierre, nemluve o lepsi dynamice dvoulitru a vykonove rezerve.
Nicmene je treba nechat promluvit i hlas penez. Na 2.0 vetsinou nedstanes zvyhodnenou nabidku skladovky, mam pocit ze snad uz je problem je objednat a ojetin je taky jako safranu s timhle motorem, zvlast tech kvalitnich. Tzn rozdil ceny motoru neni jen tech par desitek tisic podle ceniku...
S 1,6kou se proste jezdit da temer bez omezeni, ale sportovec to rozhodne neni. Zato spolehlivost perfektni ...
HOWG
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Podla vypoctu pre 205/55 R16 (priemer kolesa 63 cm) je to okolo 3600, jedna sa o prevodovku MTX75, prevod V. je 0.81, staly zaber 4.06, na IB5 je staly zaber ten isty, no V. kvalt je kratsi - 0.88, vysledkom coho su otacky cca 3900. Tieto informacie su v dokumente http://www.ford-focus.cz/forum/download ... p?id=47789maxo111 píše:V12: kolko otacok ma 2.0i vo FFII. pri 130 km/h gps ?
Rozdiel je teda 300 rpm, nie 400, ako som pisal vyssie

el_Barto :
Mne "dynamika" Ignisu hned na prvej jazde pripravila horuce chvile, ked odmietol zrychlovat, ked som to potreboval najviac (nalozena tatrovka sa v protismere blizila prekliato rychlo, jej sofer musel byt magor, ani nezlozil nohu z plynu, cely cas mojho zufaleho predbiehania kamiona podla dymu z komina drzal plny kotol - asi prahol po krvi). Nastastie mi to nejako vyslo - inak by som to tu nepisal. Pri najblizsej prilezitosti som ten Ignis dokladne vyskusal a zistil, ze napriek 25 konom navyse oproti Escu zrychloval zo 70 km/h vo vsetkych rezimoch horsie :
V. - to mam pod 2000 rpm nejako zrychlovat ?
IV. - tak trochu zrychlim
III. - zrychlujem, kolko sa da so 118 Nm
II. - somar, prerad, si uz skoro v obmedzovaci
Ked som v 70 km/h na IV. prisliapol Esco k podlahe, bez protestov a takmer bez turbolagu zacal velmi slusne zrychlovat, tah skoncil niekde okolo 100 -110 km/h, kde sa celkom slusne chytila patka a citelne tahala do 130 - 140, tam bol so sportovym zrychlenim koniec, dalo sa z neho vytlacit tak 170 a cca 4300 rpm, na viac to 70 koni uz nerozbehlo. No trvalo to veeelmi dlho.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- ybuba
- Pokročilý
- Příspěvky: 560
- Registrován: 31.01.2009 00:39
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
To V12: Já rozhodně neteorizuji, ale mluvím z praxe na základě svých osobních zkušeností
. Nad Tvým traktátem o fyzikálních simulacích a jiných Tvých zkušenostech už nehodlám ztrácet energii, škoda času.
Nic ve zlém, ale myslím si, že jsi už zcela mimo původní dotaz. Asi bys měl založit zcela samostatné téma, kde se můžeš stejným způsobem "vypsat"

Nic ve zlém, ale myslím si, že jsi už zcela mimo původní dotaz. Asi bys měl založit zcela samostatné téma, kde se můžeš stejným způsobem "vypsat"

Ford Focus Combi II, 1,6 benzín + LPG (74 kW), 6/2006, Blue Tonic


- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Vela zalezi na tom, kde clovek jazdi. Ak byva na dedine a vacsinu casu jazdi po okreskach s riedkou premavkou, 100 konova 1.6 uplne a bohate staci (FFI. v obidvoch variantoch staleho prevodu, aj FFII. ). Ak jazdi pravidelne dialnice, na bezpecnu jazdu bez zbytocneho stresu treba nieco vykonnejsie. Myslim ze v skratke toto chcel V12 povedat a ja mu davam za pravdu 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
To je nekonecna debata. Mne ten motor bohate staci a to jezdim i dalnice, okresky, mesto. Rocne najezdim pres 25 tisic kilometru, takze myslim, ze pomerne dost, na normalniho ridice.
Mam moznost jet a jel jsem i s mnohem mnohem silnejsimi auty a i tak nemam pocit, ze bych ve focusu trpel. Kdyz se to s nim umi, tak to jede..
Mam moznost jet a jel jsem i s mnohem mnohem silnejsimi auty a i tak nemam pocit, ze bych ve focusu trpel. Kdyz se to s nim umi, tak to jede..

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
ybuba :
Svojimi "traktatmi" narazam na to, ze ked s autom budes pravidelne predbiehat v cervenom, velmi spolahlive dlho nezostane. Nic menej a nic viac. Preto odradzam od podmotorizovaneho auta. HOWG !
Svojimi "traktatmi" narazam na to, ze ked s autom budes pravidelne predbiehat v cervenom, velmi spolahlive dlho nezostane. Nic menej a nic viac. Preto odradzam od podmotorizovaneho auta. HOWG !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti