zvuk motoru 1.8 TDCI 85 KW
- piechnik
- Pokročilý

- Příspěvky: 853
- Registrován: 09.05.2009 16:04
- Bydliště: ostrava
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Zdravim mam take 1.8 tdci pisete ze ma stary motor .Mechnik rekl je sice stary ale ma mene poruch nez motory od PSA.jarek
- zuntak
- Junior

- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Toje také muj názor starší motory byly konstrukčně lehčí,a na princip jednodušší a myslím si že i budou méně závadný,čím víc elektroniky tím se na to vy....,cím starší tak více kvalitních materiálů,ted se to snaží zlehčit a aby vyšla výroba co nejlevnějc.
- piechnik
- Pokročilý

- Příspěvky: 853
- Registrován: 09.05.2009 16:04
- Bydliště: ostrava
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Souhlasim s tebou ta elektronika toje nekdy vec a ty materialy nekdy skoda mluvit .Jinak jsem rad ze nekdo souhlasi s tema motorama.
- zuntak
- Junior

- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Podle mě je to tak jak kterej motor jezdí jak se o něj majitel stará,jaký palivo dává,jak často mění filry ja osobně všechny filtry měnim i olej po 10OOOkm,když vidim kvalitu nafty a co vše je ve vzduchovým sání tak chudák motor nejhorší je že se s tím nic nenadělá protože je to tak konstrukčně řešeno a jsme u toho kvůly Euro 4 tam je PDF filtr,pak egr další blbost ta pak žene saze,karbon zpět do sání,samí takový věci na rozbití a pak tučná oprava.Hold automobilky potřebují kup si nový auto každý rok anebo po 20oookm už kupuj díly.
- cyberax
- Nováček

- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.04.2009 18:34
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Zdravím, mám 1,8TDCI 85kW r.v.2009 model bez DPF kúpené ako nové a osobne do dnes ľutujem kúpu tohto auta. Od novoty nonstop problémy a vlastne trvajú do dnes, stále ich ani vo Forde nevedia vyriešiť. Auto po zahriatí na optimálnu teplotu začne jemne šklbať pri jemnom pridaní plynu pri cca 1800 ot., hlavne v meste keď sa ide okolo 50km/h na trojke. Po niekoľkých kilometroch to občas prestane šklbať, hlavne pokiaľ ho viac točím. Ono po meste sa ale nedá stále jazdiť okolo 3-4000ot.
aby som sa vyhýbal šklbaniu. Doteraz menené komplet filtre aj palivový, v záruke: nový software motora, vstrekovače, komplet EGR ventil, rozvody a rôzne tesnenia, lebo začal brutálne tiecť olej. A to mam najazdených 15500 km.
Ak máte niekto nápad čo by ešte mohlo spôsobovať to šklbanie, budem vďačný za každú radu.
Ak máte niekto nápad čo by ešte mohlo spôsobovať to šklbanie, budem vďačný za každú radu.
ex. Ford Mondeo Titanium 2,0 TDCi 103kW r.v.2010
ex. Ford Fiesta MK6 1,4 TDCi 50kW r.v. 2008
ex. Ford Focus 1,8 TDCi 85kW r.v.2009
teraz Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6
ex. Ford Fiesta MK6 1,4 TDCi 50kW r.v. 2008
ex. Ford Focus 1,8 TDCi 85kW r.v.2009
teraz Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6
- georgi
- Zkušený

- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDCI 85 KW
FOFOII FL s 1.8 TDCI 85KW kupeny novy 10/2008. Problem so samotnym motorom bol len jeden - z nicoho nic par krat prestal tahat, ale po odstaveni na krajnici a pockani par minut /behal som okolo auta a skumal, ci niekde nieco netecie/ sa to "samo vyriesilo". V servise sa to nasimulovat nepodarilo, ale pozreli aspon motor - udajne boli popraskane prepady, tak mi ich vymenili. Odvtedy sa to zopakovalo raz /mal som najazdene ~30.000/ a odvtedy nic. Teraz mam cca 44 a klop klop spokojnost.
- hluk - ano, je ale pripadal mi porovnatelny s 1.6tdci
- zahrievanie trva dlho - ano, ale bolo to pri zimnom teste kratsie nez 2.0 tdci, takze tazko posudit - proste nie je to benzin, ktory je nahriaty a prijemne vykuruje kabinu po pol kilometri
- motor ma 8 ventilov, takze narozdiel od psa motorov 1.6/2.0 s 16v vyrazne slabne nad cca 3300 otacok, kedze ale dosahuje vyssi vykon ako 1.6, ma v tych nizsich otackach "brutalny" zatah. Povedal by som, ze PSA motory plynulo tahaju v sirokom spektre otacok, co je prijemne na jazdenie, zatial co 1.8 ma to rozpatie uzsie a "kompenzuje" to takym silnym zatahom, ktory ale trva len chvilku. Obcas pri nom (napr. pri ceste do dllheho strmeho tiahleho kopciska) citi aj spojku
.
- Turbo efekt - je tam, ale nic dramaticke, passat 2.0tdci bol oproti tomu spiaca kralovna. Na 1500rpm turbo este spi a su to vlastne take minimalne otacky, lebo tam uz sa motor fakt zacina trapit. Okolo 1600 sa zacina prebudzat a opierat do sedadla. Velkost diery zavisi hlavne od rezimu jazdy. Ked ides pod plynom do 2300, potom zaradis vyssie a padnu otacky na 1800, tak samozrejme motor taha dalej, ziadna diera. Tak isto ked ides pod plynom 2000 otacok a chces zrychlit, tak dupnes a mas takmer okamzitu reakciu. Zase ak mas 2000 otacok a brzdis motorom, nevznikaju vyfukove plyny, ktore by roztacali turbo. Ked dupnes na plyn, musis najprv spalit par kvapiek nafty, ktore ho roztocia a diera je aj 3/4 sekundy. Ak ale precitas forum krizom-krazom, zistis, ze brzdit motorom sa neoplati, pretoze platnicky a nafta su lacnejsie, nez 2hmotovy zotrvacnik a spojka
.
- hluk - ano, je ale pripadal mi porovnatelny s 1.6tdci
- zahrievanie trva dlho - ano, ale bolo to pri zimnom teste kratsie nez 2.0 tdci, takze tazko posudit - proste nie je to benzin, ktory je nahriaty a prijemne vykuruje kabinu po pol kilometri
- motor ma 8 ventilov, takze narozdiel od psa motorov 1.6/2.0 s 16v vyrazne slabne nad cca 3300 otacok, kedze ale dosahuje vyssi vykon ako 1.6, ma v tych nizsich otackach "brutalny" zatah. Povedal by som, ze PSA motory plynulo tahaju v sirokom spektre otacok, co je prijemne na jazdenie, zatial co 1.8 ma to rozpatie uzsie a "kompenzuje" to takym silnym zatahom, ktory ale trva len chvilku. Obcas pri nom (napr. pri ceste do dllheho strmeho tiahleho kopciska) citi aj spojku
- Turbo efekt - je tam, ale nic dramaticke, passat 2.0tdci bol oproti tomu spiaca kralovna. Na 1500rpm turbo este spi a su to vlastne take minimalne otacky, lebo tam uz sa motor fakt zacina trapit. Okolo 1600 sa zacina prebudzat a opierat do sedadla. Velkost diery zavisi hlavne od rezimu jazdy. Ked ides pod plynom do 2300, potom zaradis vyssie a padnu otacky na 1800, tak samozrejme motor taha dalej, ziadna diera. Tak isto ked ides pod plynom 2000 otacok a chces zrychlit, tak dupnes a mas takmer okamzitu reakciu. Zase ak mas 2000 otacok a brzdis motorom, nevznikaju vyfukove plyny, ktore by roztacali turbo. Ked dupnes na plyn, musis najprv spalit par kvapiek nafty, ktore ho roztocia a diera je aj 3/4 sekundy. Ak ale precitas forum krizom-krazom, zistis, ze brzdit motorom sa neoplati, pretoze platnicky a nafta su lacnejsie, nez 2hmotovy zotrvacnik a spojka
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1.8 TDCI 85 KW
V jednom bazare som skusal FofoII 85kW TDCi. Mal presne ten isty problem - zdochynal a blikala kontrolka zhavenia. Bazaros hovoril, ze caka na cidlo polohy vacky, ze toto je slabina tychto motorov. Inak su vraj spolahlive ako svajciarske hodinky a ich turba znesu neuveritelne zverstva. Neviem, co je na tom pravdy, mam 2.0TDCi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- piechnik
- Pokročilý

- Příspěvky: 853
- Registrován: 09.05.2009 16:04
- Bydliště: ostrava
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Pravda jak o auto kdo stara tak mu slouzi ale clovek nema byt otrokem .Mam na nem najeto 131000km nevim jake problemy mel prvni majitel ja zatim bez.
- rba
- Nováček

- Příspěvky: 15
- Registrován: 31.03.2010 16:08
- Bydliště: Praha 4
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Teď jsem měl po cca 2 letech co auto mam problem. Mam nalítáno 85 tis. jel jsem a najednou červená ledka a "ENGINE SYSTEM FAULT" a cukání při záběru a kouř jak z avie. Zajel jsem do Vinoře kde to pán napíchl a turbo dávalo málo jinak nic . Odešla elektronická regulace turba prý jediná věc, která se na tomto motoru může pos..at . U Fordu prý mění celé turbo tady se dala pouze nová regulace za 9.tis a jede to jako před tím.
Ford Focus C-MAX 1,8 TDCi 85kW Ghia, r.v. 2006, Silver Moondust
-
Qido
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 04.05.2010 22:14
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Ze své zkušenosti musím říct, že co auto to originál.
Na jaře jsem koupil FOFO 1.8 tdci 2006. Najel jsem na něm cca 6000 km, ale za celou dobu co jsem ho měl, nemohl jsem se s tím autem nějak sžít. Nejvíc mi vadila opožděná reakce na sešlápnutí plynového pedálu, dělalo to jen někdy, o to to bylo horší, protože se mi několikrát stalo že mi auto chcíplo v křižovatce v tu nejméně vhodnou chvíli...
Taky mi přišlo, že se motor jakoby dusí v nízkých otáčkách... a taky se mi stávala zde často zmiňovaná věc s cukáním a následnou hláškou "ENGINE SYSTEM FAULT"... Potom mi auto rozbil motorkář - totálka a po vyplacení pojistky jsem pořídil úplně stejného Focuse 1.8 tdci 2006, s téměř stejnýmy km (na tacho
).
S tímto druhým focusem jsem zatím najel jen cca 7000 km, ale jsem naprosto spokojen.
- Reakce na plyn je okamžitá
- motor táhne krásně od nízkých otáček
- za celou tu dobu se mi ani jednou nestalo aby auto zacukalo a systémovou hlášku "ENGINE SYSTEM FAULT" jsem taky neviděl
Takže jak říkám, co kus to roiginál
Na jaře jsem koupil FOFO 1.8 tdci 2006. Najel jsem na něm cca 6000 km, ale za celou dobu co jsem ho měl, nemohl jsem se s tím autem nějak sžít. Nejvíc mi vadila opožděná reakce na sešlápnutí plynového pedálu, dělalo to jen někdy, o to to bylo horší, protože se mi několikrát stalo že mi auto chcíplo v křižovatce v tu nejméně vhodnou chvíli...
Taky mi přišlo, že se motor jakoby dusí v nízkých otáčkách... a taky se mi stávala zde často zmiňovaná věc s cukáním a následnou hláškou "ENGINE SYSTEM FAULT"... Potom mi auto rozbil motorkář - totálka a po vyplacení pojistky jsem pořídil úplně stejného Focuse 1.8 tdci 2006, s téměř stejnýmy km (na tacho
S tímto druhým focusem jsem zatím najel jen cca 7000 km, ale jsem naprosto spokojen.
- Reakce na plyn je okamžitá
- motor táhne krásně od nízkých otáček
- za celou tu dobu se mi ani jednou nestalo aby auto zacukalo a systémovou hlášku "ENGINE SYSTEM FAULT" jsem taky neviděl
Takže jak říkám, co kus to roiginál
Ford Focus 1.8 tdci chip 103kw Modrásek
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Taky je dobré doplnit, že v průběhu věků stále stejné označení 1.8tdci jsou stále upravované motory včetně zcela nekompatibilních řídících softwarů a podobně, takže stejně označené auta se mohou chovat jinak...Qido píše:...co auto to originál.
Stále si stojím za svým popisem zde:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 24#p308624
V poslední době mi nejvíce vadí hlučnost, kterou jsem bohužel potuploval nákupem Pirelli P7, které začaly po mírném sjetí tak hrozně hučet, že už se nemůžu dočkat, až budu mít zimní gumy
Hlučnost působí jednak motor (nebo gumy...), ale také relativně špatné odhlučnění od podvozku a motoru u tohoto modelu.
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Osobně bych to jako nové auto také zcela nedoporučil, u ojetého už může být nákup mnohem zajímavější vzhledem k těm uváděným "kvalitnějším" a "bytelnějším" prvkům (???).cyberax píše:Zdravím, mám 1,8TDCI 85kW r.v.2009 model bez DPF kúpené ako nové a osobne do dnes ľutujem kúpu tohto auta. Od novoty nonstop problémy a vlastne trvajú do dnes, stále ich ani vo Forde nevedia vyriešiť. Auto po zahriatí na optimálnu teplotu začne jemne šklbať pri jemnom pridaní plynu pri cca 1800 ot., hlavne v meste keď sa ide okolo 50km/h na trojke. Po niekoľkých kilometroch to občas prestane šklbať, hlavne pokiaľ ho viac točím. Ono po meste sa ale nedá stále jazdiť okolo 3-4000ot.aby som sa vyhýbal šklbaniu. Doteraz menené komplet filtre aj palivový, v záruke: nový software motora, vstrekovače, komplet EGR ventil, rozvody a rôzne tesnenia, lebo začal brutálne tiecť olej. A to mam najazdených 15500 km.
Ak máte niekto nápad čo by ešte mohlo spôsobovať to šklbanie, budem vďačný za každú radu.
Ad "škubání" - to znám taky, je to podle mně rozkmitání systému motor-silenbloky-dvouhmoťák. Je to prostě vlastnost, stačí sešlápnout plyn a je po problému
- cyberax
- Nováček

- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.04.2009 18:34
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Neni to vlastnost, som prave zistil, lebo auto zacalo pravidelne hadzat chybove hlasenia a pokial mi svietila na pristrojovke chyba motora tak auto nesklbalo, krasne akcelerovalo od spodnych otacok. Auto je v zaruke, takze vo forde zistili ze je problem s EGR, takze vymena komplet EGR aj sania. Lenze aj po vymene EGR auto zas sklbalo.SilverGhost píše:Osobně bych to jako nové auto také zcela nedoporučil, u ojetého už může být nákup mnohem zajímavější vzhledem k těm uváděným "kvalitnějším" a "bytelnějším" prvkům (???).
Ad "škubání" - to znám taky, je to podle mně rozkmitání systému motor-silenbloky-dvouhmoťák. Je to prostě vlastnost, stačí sešlápnout plyn a je po problémuBlbé je, když před tebou nějaký louda jede
Mne to proste nadalo, tak som moc tlacil na Ford nech zistia co to mu je ved to uz neni mozne. Tak sa kontaktovali s ustredim fordu a s vyrobnym zavodom v nemecku co tento model vyrabal, kde potvrdili, ze sa s takou zavadou uz stretli a ze to bude zrejme vadna kabelaz v motore a ta sposobuje to sklbanie. Najlepsie na tom je, ze na Slovensku sa takato zavada vyskytla este iba 3 krat, takze to nevedia presne riesit. Takze si objednali volakeho specialistu na diagnostiku, ktory to vraj opravy. Som moc zvedany ako to dopadne, som s tym objednany do servisu na buduci tyzden.
ex. Ford Mondeo Titanium 2,0 TDCi 103kW r.v.2010
ex. Ford Fiesta MK6 1,4 TDCi 50kW r.v. 2008
ex. Ford Focus 1,8 TDCi 85kW r.v.2009
teraz Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6
ex. Ford Fiesta MK6 1,4 TDCi 50kW r.v. 2008
ex. Ford Focus 1,8 TDCi 85kW r.v.2009
teraz Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: 1.8 TDCI 85 KW
Tak to bude asi něco vážnějšího, než myslím já, mně to žádné chyby nikdy neházelo
Je to jen takové malé domácí škubáníčko
Mimochodem gratuluji k dotlačení lokálního dealera k tomu, aby se zeptal nahoře. Moje zkušenost je, že
1. především je problém v uživateli, tj. jsem debil já
2. ne, takovou závadu jsme tu ještě neměli
3. ne, všude jsme to zjišťovali, taková závada se nikde nevyskytla
... atd.
Je to jen takové malé domácí škubáníčko
Mimochodem gratuluji k dotlačení lokálního dealera k tomu, aby se zeptal nahoře. Moje zkušenost je, že
1. především je problém v uživateli, tj. jsem debil já
2. ne, takovou závadu jsme tu ještě neměli
3. ne, všude jsme to zjišťovali, taková závada se nikde nevyskytla
... atd.
- cyberax
- Nováček

- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.04.2009 18:34
Re: 1.8 TDCI 85 KW
1. především je problém v uživateli, tj. jsem debil já - áno, x-krát tvrdili, že tankujem zlú naftuSilverGhost píše:Tak to bude asi něco vážnějšího, než myslím já, mně to žádné chyby nikdy neházelo![]()
Je to jen takové malé domácí škubáníčko![]()
Mimochodem gratuluji k dotlačení lokálního dealera k tomu, aby se zeptal nahoře. Moje zkušenost je, že
1. především je problém v uživateli, tj. jsem debil já
2. ne, takovou závadu jsme tu ještě neměli
3. ne, všude jsme to zjišťovali, taková závada se nikde nevyskytla
... atd.
2. ne, takovou závadu jsme tu ještě neměli - áno, som iba tretí človek v SK čo mám takýto problém - čiže nemali o tom šajnu
3. som našťastie nemal
Ale musím povedať, že od poslednej návštevy Fordu auto zatial ide v pohode. Tvrdili my, že tam dali nový soft "podľa meraní upravený priamo na moje auto" a kompletne premerali a skontrolovali káble okolo EGR a riadiacej jednotky. Hmmm... pozeral som okolo EGR a minimálne 1 káblový zväzok vyzerá ako nový. Takže jazdím a testujem.
ex. Ford Mondeo Titanium 2,0 TDCi 103kW r.v.2010
ex. Ford Fiesta MK6 1,4 TDCi 50kW r.v. 2008
ex. Ford Focus 1,8 TDCi 85kW r.v.2009
teraz Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6
ex. Ford Fiesta MK6 1,4 TDCi 50kW r.v. 2008
ex. Ford Focus 1,8 TDCi 85kW r.v.2009
teraz Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti




