Stránka 2 z 4

Napsal: 19.11.2007 20:28
od jamaka
Uhmmm, ja viem a tak to ma byt :) Je par dielov, na ktorych najdes aj znaky Ford (Motorcarft) aj original vyrobcu.

Napsal: 19.11.2007 20:31
od martyG
tak to mi odľahlo :D :D :D

Napsal: 19.11.2007 20:37
od martinsk
Martyg ma predbehol, aj ja mám od Delphi, ale aj tak mi vŕta prečo píšete, že hlavne pri TDCi musí byť originál.

Napsal: 19.11.2007 20:44
od Hugo72
martinsk píše:Martyg ma predbehol, aj ja mám od Delphi, ale aj tak mi vŕta prečo píšete, že hlavne pri TDCi musí byť originál.
Nemusí, samozrejme, že nemusí!!! Ak chceš urýchliť K.O. čerpadla tak pokračuj s druhovýrobou. Písalo sa tu o tom dosť. Origo filtre sú zaručene vyrábané tak, aby odfiltrovali všetko čo by uškodilo čerpadlu. Kde máš záruku u ostatných??? Na takéto srandičky ma upozornil v servise kamarát hneď ako prvé. POZOR na palivový FILTER IBA ORIGO :!:

Napsal: 19.11.2007 21:32
od jamaka
Ide o to ze Ford na prvych TDCi pouzil filter s mensim filtrovanim, a stavalo sa ze piliny s cerpadla sa dostavali spet do obehu a zasierkavolo to aj trysky. Nasledne na to sa upravili filtre na jemnejsie fitrovanie. A asi najkontrolovanejsie to bude u vyrobcu prvovyroby, ktory v podstate dodava aj veci na servis. U ostatnych to moze byt tiez, ale ......

Napsal: 19.11.2007 21:38
od chmelko
ako uznávam vela náhražiek..tak čo sa týka motoru (olej, filtre, sviečky) som presvedčený len pre original...

Napsal: 19.11.2007 21:41
od Hugo72
Mám presne ten istý názor.
8)

Napsal: 19.11.2007 21:46
od martinsk
Ja som myslel na filter od firmy Delhi. Väčšinou keď som pozeral filtre (vzduch, olej) originál je ozn. pod Motocraftom, jedine palivový je pod Delhi ( poľský internet ). Podľa toho mi vychádza , že Delphi môžu byť.

Napsal: 19.11.2007 21:51
od jamaka
Ved prave ze Deplhi je original. Ale oznacuje sa ako Ford Motorcraft a je tam este aj Delphi. Je to jedna z malo suciastok, ako som uz pisal, kde je aj original vyrobca.

Dotaz

Napsal: 20.11.2007 19:44
od Hallogen
zakládat vlákno nemá cenu...ale nevíte po kolika km se mění palivový filtr u TDCi??
Mám nalítáno 172 000,dovoz z Německa..vyměnil jsem co se má...vlastně Foki,ale na palivový filtr jsme pozapoměli...

Napsal: 20.11.2007 19:50
od jamaka
No na TDDi bolo kedysi doporucovane 60000km. Na systemy common rail citam kade tade ze 15-20tkm. Hlavne pre istotu, aby system bol vzdy cisty.

Napsal: 20.11.2007 20:44
od pelen
Nekde tu nejdete fotky meho rozparaneho palivoveho filtru cca po 30t km.

Napsal: 29.11.2007 21:26
od ajvn
Potřeboval bych poradit - četl jsem si tu debatu výše ohledně nutnosti origoš filtru u TDCi a nedalo mi to, a šel jsem se kouknout, co mi tam vlastně při výměně dali ( měnili mi ho, když jsem před cca 3 měsíci fouse koupil ). Je tam daný nějaký od mně neznámého výrobce - ALCO typ 1263. No a teď to hlavní - mám ho tam nechat nebo radši vyměnit za origoš? Zanesený určitě ještě není, jen mi jde o jeho schopnost filtrace nafty - aby byla dostačující.

Napsal: 29.11.2007 21:32
od Hugo72
Neviem Ti povedať či zrovna ALCO je vhodný s dobrou filtráciou. No je to o peniazoch origo filter sa dá zohnať vo Forde približne 1800,- ale ten istý zoženieš aj do 1000,- Sk.
Pre kľudný spánok a ak nechceš podstúpiť riziko že odíde čerpadlo tak ho vymeň.
No najskôr počkaj či sa nenájde niekto kto pozná značku a kvalitu ALCO fitru.
8)

Napsal: 29.11.2007 21:41
od ajvn
Díval jsem se na Auto Kelly a tam vyjde Delphi ( což se rovná origoš Motorcraft, jak jsem pochopil ) na cca 1200,-Kč. To by mi za pocit klidu, že je vše ok, i stálo. Zítra ještě brnknu do Fordu za kolik ho mají tam, ale nedělám si iluzi, že by ho měli levněji :)